Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ناجا گفت: از طرح‌های امنیت اخلاقی و طرح ناظر یک نباید غافل شویم و پلیس امنیت عمومی باید با جدیت به کار خود ادامه دهد.

به گزارش مشرق، سردار حسین اشتری فرمانده ناجا در سی و پنجمین دوره بصیرت ویژه فرماندهان و مدیران عالی ناجا که در مجتمع فرهنگی، تربیتی و آموزشی عمار قم برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری دوره های بصیرت در شهر قم برای فرماندهان، مسئولان و کارکنان نیروی انتظامی برکات زیادی دارد که می توان به زیارت اماکن مقدسه همچون حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) و همچنین بهره مندی از سخنان مراجع معظم تقلید، علما و اساتید برجسته حوزه و دانشگاه اشاره کرد، بنابراین بایستی حضور در این شهر کریمه اهل بیت (ع) را قدر دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: برخورد با خریداران و فروشندگان سلاح در دستور کار ناجا نظر فرمانده ناجا درباره عملکرد ماموران در اغتشاشات اخیر

وی به حوادث آبان ماه و حضور مقتدرانه پلیس در صحنه های مختلف این مأموریت مهم اشاره کرد و  گفت: مقام معظم رهبری(مدظله العالی) از تلاش و زحمات کارکنان نیروی انتظامی در حوادث اخیر اظهار رضایت فرمودند.

فرمانده ناجا با بیان اینکه مردم در مأموریت ها از حضور نیروهای پلیس استقبال می کنند، تصریح کرد: در انجام مأموریت، داشتن بصیرت خیلی مهم است، بصیرت یعنی بدانیم در مواقع نیاز چه اقدامی انجام دهیم و گوش به فرمان چه کسی باشیم.

سردار اشتری به سخنان گهربار امام خمینی(ره) که فرمودند حفظ نظام از اوجب واجبات است، خاطرنشان کرد: در این ناآرامی ها کار از اعتراض فراتر رفت زیرا امنیت مردم و کشور مطرح بود، فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در حوادث اخیر حکیمانه،مجاهدانه وخیرخواهانه بود و موجب شد تا مردم صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند.

فرمانده ناجا  افزود: در اتفاقات اخیر از کارکنان حتی یک نفر نداشتیم که نسبت به برخورد با اغتشاشگران تردیدی داشته و از صحنه عقب نشینی کند، خداوند را به دلیل بصیرت و آگاهی نیروهای پلیس شکرگزار هستیم.

 وی با بیان اینکه از آغاز انقلاب تاکنون هیچ نمونه ای نداریم که یک اعتراض به موضوعی امنیتی تبدیل و تخریب به این حجم و گستردگی صورت بگیرد و فضای مجازی به این مسأله دامن بزند، ادامه داد: این توطئه استکبار جهانی، فرصت طلبان و سلطنت طلبان بود که با تلاش و اقتدار نیروی انتظامی و سایر نیروهای مسلح موضوع طی ۷۲ ساعت خاتمه یافت که کار بسیار بزرگی انجام شد.

سردار اشتری با اشاره به برگزاری جلسات تخصصی با فرماندهان ناجا قبل، حین و پس از حوادث اخیر، تاکید کرد: دشمن برای مقابله با نظام اسلامی با تمام قوا آمده و ما نیز از مقاومت کوتاه نمی آییم بنابراین اگر یکی بزند ۱۰ تا می خورد.

وی با بیان اینکه اولویت های نیروی انتظامی برای سال آینده مشخص و به استان ها ابلاغ می شود، افزود: بر اجرای طرح های مشترک مانند گشت رضویون بین ناجا، سپاه و بسیج با هدف امنیت محله محور تاکید داریم.

فرمانده ناجا در ادامه امنیت انتخابات را مورد توجه قرار داد، گفت: باید فرد اصلح را انتخاب کنیم همچنین ملاک ولی فقیه است و اینکه افراد دلبستگی به خارج نداشته و همواره از ارزش های نظام پاسداری کنند.

وی تصریح کرد: با هدایت های راهبردی، تاکتیکی و عملیاتی، روند موفقیت در ناجا صعودی و رو به رشد بوده است.

سردار اشتری در خاتمه به طرح امنیت اخلاقی اشاره و خاطرنشان کرد: از طرح های امنیت اخلاقی و طرح ناظر یک نباید غافل شویم و پلیس امنیت عمومی باید با جدیت به کار خود ادامه دهد، در طرح ناظر ۲ با مدیران و فروشندگان مغازه ها و پاساژها که ضوابط را اجرا نکنند، برخورد می شود.

شایان ذکر است، در ابتدای این دیدار حجت الاسلام و المسلمین الهی اصل رئیس مجتمع فرهنگی، تربیتی و آموزشی عمار، گزارشی از نحوه برگزاری دوره های بصیرت در سال جاری ارائه کرد،

در آغاز این مراسم، طی احکامی جداگانه از سوی فرمانده ناجا، سردار محمد شرفی به سمت جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا، سردار حبیب اله جان نثاری به سمت معاون تربیت و آموزش ناجا و سرهنگ خلبان محمد نیک نژاد به سمت فرمانده هوا ناجا، منصوب شدند.

در این مراسم، سرتیپ دوم پاسدار محمد شرفی و سرتیپ دوم پاسدار حسن کرمی به درجه سرتیپی و سرهنگ محمدرضا حسینی، سرهنگ عبداله حسنی، سرهنگ حسن مفخمی، سرهنگ عباس علی بهدانی فر، سرهنگ مجید فراهانی، سرهنگ سید محمد عمادی جمالی، سرهنگ محسن حاج مقصود، سرهنگ رضا موسوی اعظمی و سرهنگ علی بزرا به درجه سرتیپ دومی نائل شدند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق استراماچونی سهمیه بندی بنزین عمار نیروی انتظامی مجتمع فرهنگی مقام معظم رهبری سردار اشتری انقلاب سپاه امام خمینی مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۹۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال قانون بیش از هزار راننده متخلف در مازندران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌فرمانده انتظامی مازندران در قرارگاه تامین نظم و امنیت نوروز ۱۴۰۳ با اشاره به اعمال قانون  هزار و ۱۱۳ راننده  متخلف با ۴۲۷ میلیارد ریال  جریمه در طرح نوروزی امسال  گفت:  ۱۴ ایستگاه پلیس در ۱۰ شهرستان ساحلی مازندران برای برقراری نظم و امنیت مستقر هستند

 سردار حسن‌ مفخمی شهرستانی با بیان اینکه ز ابتدای طرح نوروزی بیش از ۵۲۰ واحد خودرویی، ۱۰۲ واحد موتوری و هزار و ۱۶۰ واحد پیاده در حوزه‌های ترافیکی پای کار امنیت استان هستند، از آماده‌باش ۵ هزار نیروی پلیس در طرح نوروزی برای ایجاد نظم و امنیت خبر داد. وی  افزود: از ۲۴ اسفند؛ آغاز طرح نوروزی تا روز گذشته یک میلیون و ۱۷۵ خودرو‌ وارد استان و ۸۹۴ خودرو از استان خارج شد .   فرمانده انتظامی مازندران گفت: در مجموع ۲۲ میلیون ۷۱۲ هزار و ۱۹۷ تردد توسط دستگاه‌های تردد شمار استان ثبت شده است.   سردار مفخمی به کاهش ۷۵ درصدی متوفیان تصادفات درون شهری و کاهش ۶۰ درصدی متوفیان برون شهری در این بازه زمانی و کاهش ۶۵ درصدی وقوع متوفیان تصادفات نسبت به  مدت مشابه پارسال  اشاره کرد و  ادامه داد: در مجموع شاهد کاهش ۱۴ درصدی وقوع تصادفات در استان بودیم.   فرمانده انتظامی مازندران تاکید کرد: خودروهای رانندگان متخلف و حادثه‌ساز تا پایان تعطیلات نوروزی بدون استثنا توقیف خواهند شد.   سردار مفخمی همچنین به عملکرد پلیس ۱۱۰ اشاره کرد و افزود: روزانه ۷۲۰۰ امدادخواه با ۱۱۰ تماس می‌گیرند  وامسال  نیز در تعداد تماس ۱۴ درصد افزایش داشتیم.   وی با بیان اینکه با تدابیر اتخاذ شده پلیس کاهش ۲۱ درصدی سرقت‌ها در ابعاد مختلف  و افزایش ۲۳ درصد در کشف وقوع جرم را شاهدیم تصریح کرد: در ایتفاده از سلاح گرم (تیراندازی) کاهش ۲۹ درصدی را در استان مداشتیم و  همچنین چاقو‌کشی نیز ۷۲ درصد کاهش داشت.   وی همچنین به کاهش ۶۴ درصدی جرائم سایبری در استان اشاره کرد و گفت: در همین رابطه ۴۷ درصد کشف وقوع جرم داشتیم.   سردار مفخمی از کاهش ۲۲ درصدی نزاع فردی و ۱۰۰ درصدی نزاع دست جمعی در مازندران خبر داد و افزایش ۹ درصدی کشفیات مواد مخدر را از دیگر عملکردهای پلیس اعلام کرد و افزود: در کشف سلاح‌های غیر مجاز ۷۳ درصد افزایش رشد داشتیم.

دیگر خبرها

  • محافل قرآنی دلها را به خدا نزدیک‌تر می‌کند
  • دستگیری وکیل دادگستری به اتهام اخذ رشوه در کرج
  • از کاهش سرقت های نوروزی تا دستگیری رسید ساز جعلی در همدان
  • نرخ جریمه در تخلفات حادثه‌ساز ۵ برابر شد + جزئیات | زمان اجرای جریمه های جدید
  • دستگیری عاملان افیونی در شهرستان آمل
  • آزادسازی ۶ هزار متر از زمین‌های کشاورزی در محمودآباد
  • پلیس محور و هدایتگر تأمین امنیت در جامعه است
  • تلاش پلیس برای خدمات رسانی در ایام تعطیلات
  • اعمال قانون بیش از هزار راننده متخلف در مازندران
  • وقوع ۶۰ درصد تصادفات آذربایجان‌غربی در جاده های چهار بانده