Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-25@22:26:34 GMT

برف شدید جاده شمشک- دیزین را مسدود کرد

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۱۹۹۸۸

برف شدید جاده شمشک- دیزین را مسدود کرد

رویداد۲۴ عادل مصدقی شامگاه سه شنبه درباره آخرین وضعیت جوی در مسیرهای استان تهران اعلام کرد: از ساعات بامداد بارش برف مسیرهای شمشک- دیزین، هراز و امامزاده داود(ع) را فرا گرفت که بدلیل حجم زیاد برف و حفظ ایمنی مسافران تصمیم گرفتیم جاده شمشک- دیزین تا مساعد شدن شرایط جوی مسدود شود.

وی افزود: هم اکنون بارش برف خفیف در جاده های شمالی و همچنین بارش باران در مناطق غربی از سرگرفته شده و از مسافران می خواهیم بدلیل لغزندگی جاده ها با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون راهداری استان تهران ادامه داد: مه گرفتگی غلیظی در جاده تهران- هراز ایجاد شده که مسافران به هنگام حرکت در این مسیر فاصله طولی با خودرو جلویی را رعایت کنند.

منبع: ایرنا لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000pue خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 بارش برف و باران جاده شمشک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۹۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده تربت جام- صالح آباد به علت وقوع سیلاب مسدود شد

به گزارش خبرگزاری مهر، یوسف بنی اسدی اظهار کرد: جاده تربت جام - صالح آباد شامگاه چهارشنبه به علت وقوع سیلاب و نبود ایمنی در محدوده روستای یخک، تا اطلاع بعدی مسدود شد.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی افزود: بارش باران در جاده‌های اصلی و فرعی شهرستان‌های کلات، مشهد، طرقبه-شاندیز، نیشابور، صالح آباد، قوچان و باخرز را لغزنده کرده است.

وی گفت: همچنین بارش باران جاده‌های ترانزیتی سرخس- مشهد در محدوده گردنه مزداوند و درگز- قوچان در محدوده تیوان و آزادراه و جاده قدیم مشهد- باغچه را تحت تأثیر قرار داده است.

بنی اسدی ادامه داد: مه غلیظ نیز موجب کاهش دید افقی رانندگان در جاده ترانزیتی درگز - قوچان در محدوده‌های تیوان و زوباران شده است.

کد خبر 6088233

دیگر خبرها

  • مسدود شدن راه ارتباطی ۵۰ روستا در بم
  • جاری شدن سیلاب و مسدود شدن برخی از جاده‌های استان یزد + فیلم
  • جاده تربت جام- صالح آباد به علت وقوع سیلاب مسدود شد
  • ۲ جاده اصلی در خراسان جنوبی مسدود شد
  • انسداد ۲ محور اصلی در خراسان جنوبی در اثر بارش شدید باران و سیلاب
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • آخرین وضعیت بارش‌ها در استان اصفهان / کدام محورهای استان مسدود است؟
  • معرفی انواع خطوط هوایی و مسیرهای پروازی به ترکیه
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد
  • مسدود شدن یک جاده مهم به دلیل باران شدید و ریزش سنگ | تا اطلاع ثانوی هر دو مسیر رفت و برگشت بسته است