Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@11:48:44 GMT

۳ دستگاه خودروی سرقتی در سقز کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۲۰۰۰۵

۳ دستگاه خودروی سرقتی در سقز کشف شد

سرهنگ حمید رضایی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ماموران انتظامی پاسگاه میرده شهرستان سقز موفق به دستگیری یک سارق خودرو و کشف یک دستگاه خودروی مسروقه زانتیا دارای سابقه سرقت از شهر تهران از او شدند.

 وی اضافه کرد: ماموران کلانتری ۱۲ شهر سقز نیز حین گشت زنی هدفمند در سطح حوزه استحفاظی خود یک دستگاه خودروی مسروقه پراید را که دارای سابقه سرقت از شهرستان مهاباد بود کشف و ضبط کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ رضایی افزود: یک دستگاه خودروی مسروقه پراید که در شهر سقز مورد سرقت قرار گرفته بود نیز توسط ماموران کلانتری ۱۳ این شهر کشف شد.

وی با اشاره به شناسایی و دستگیری یک سارق موتورسیکلت توسط ماموران پلیس آگاهی یادآور شد: متهمی که موتورسیکلت ۱۲۵ سیستم آذرخش از شهر تهران را به سرقت برده بود توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان در مخفیگاهش دستگیر و وسیله مسروقه نیز از این محل کشف شد.

فرمانده انتظامی سقز به مالکین وسایل نقلیه توصیه کرد از وسایل و تجهیزات ایمنی و ضد سرقت استفاده کنند حتی الامکان از پارکینگ برای پارک خودرو استفاده کنند تا وسایل نقلیه آنها توسط سارقین هدف قرار نگیرند.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

برچسب‌ها کردستان سرقت فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران انتظامی سقز دستگیری سارقان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان سرقت فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران انتظامی سقز دستگیری سارقان کردستان سرقت فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران انتظامی سقز دستگیری سارقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۰۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سرقت مسلحانه در منوجان

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان، سرهنگ حسن بژندی فرمانده انتظامی منوجان در این باره گفت: در پی  ۲ فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت و همچنین طلا و جواهرات یک شهروند در حوزه بخش آسیمنون، ماموران پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی هویت سارقان مسلح  را شناسایی کردند.

سرهنگ حسن بژندی افزود: در ادامه ماموران پلیس آگاهی، پلیس اطلاعات و پاسگاه انتظامی بخش آسیمنون با تکمیل اقدامات اطلاعاتی سه سارق را شناسایی و در عملیاتی یکی از آنان را دستگیر کردند که از این متهم یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی، گردن بند طلا، یک دستگاه شماره کوب برای تغییر ارکان موتورسیکلت،  ۵۰۰ متر سیم کابل مخابراتی و لاشه احشام سرقتی کشف شد.

 وی با اشاره به کشف ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی و اعتراف متهم به ۱۱ فقره سرقت گفت: این فرد برای انجام تحقیقات بیشتر تحت نظر بوده و دستگیری همدستانش با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد.

منوجان در منتهی الیه جنوب غربی استان کرمان و نزدیکترین شهرستان به استان هرمزگان است؛ شهر منوجان حدود ۳۹۰ کیلومتر با مرکز استان کرمان فاصله دارد.

دیگر خبرها

  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان کشف شد
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در منوجان
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • کشف ۲ دستگاه خودرو سرقتی در میرجاوه
  • دستگیری دزدان جادوگر با شلیک گلوله!