Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،سردار رحیم نوعی اقدم فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س)در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی که در مسجد خاتم النبیاء عجب شیر با بیان مشکل امروز کشور در انقلاب نیست بلکه در انتخاب مردم است ،افزود: مردم باید با آگاهی و بصیرت در انتخابات پیش رواین تغییر را انجام دهند و مجلس انقلابی بسازند تا دولت انقلابی تشکیل شود چرا که حوادث امروز نتیجه کوتاهی‌های دیروز ما است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او بابیان اینکه پاسداران نوکرمردم هستند اظهار داشت: امام و رهبر ما را خدمت گذار معرفی کردند و ما حاضریم در این مسیر هزاران بار جان خود را فدا کنیم.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) گفت:پیروزی جبهه مقاومت توسط قدرت مردم خط مقدم بر عقبه خود پیروز است و مردم عقبه هست انقلاب نظام برای مردم هست که مردم جنگ کردند دفاع کردند و عزت و عظمت بزرگی برای این ملت است.


اوبا اشاره به اینکه دشمنان این انقلاب جنگ را با دو شرط حذف ولایت فقیه وانحلال سپاه خواستند تمام کنند افزود: دشمن ایستاد تا عمر رهبر کبیر پایان یابد تا اقدام کند و برای براندازی نظاماز هیچ کاری تا کنون دریغ نکرده است.

اوافزود:سال‌ها از عمر امام راحل گذشته و رهبر ایران یکی از مهمترین علت بود که دشمنان نتوانستند برای این انقلاب کاری کنند و این اعتراف خود دشمن بود.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) افزود: اصل ولایت فقیه از نظر دشمنان بزرگترین مشکل برایشان شمرده می‌شودواز شجاعت مردم ایران به خاطر شجاعت رهبری حراس دارند.

او با بیان اینکه وقتی امام (ره) استراتژی نه شرقی و نه غربی را اعلام کردند آمریکا با ما ناسازگاری را شروع کرد اظهار داشت: آمریکا می‌خواهد ایران اسلامی نباشد و حربه‌ها آن حذف ولایت فقیه اگر است و اگر حذف ولایت فقیه نشد شخصی، ولی فقیه را عوض کند که برای اینکار افراد مختلفی را طی جلسات و رسید‌ها برای علما و دیگر نقشه‌های شوم انجام دادند که تمام حربه‌های آنان نقش بر آب شده است.

سردار نوعی اقدم با اشاره به اینکه مسئولان باید با مردم صادق باشند گفت: هدف دشمن در فتنه ۸۸ حذف ولایت فقیه، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج بود.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) با بیان این که اکثر شورشی‌ها با تطمیع پول و موادمخدر به خیابان‌ها آمده بودند گفت: این‌ها با ادبیات اسلامی غریبه بودند و حتی تفکر اعتقادی و ایرانی نداشتند و این داستان فتنه‌ای بود که اهدافی را در پی داشت که به گفته تئوریسین‌های غربی فساد مالی و اخلاقی یکی از دلایل به سرانجام نرسیدن این فتنه بود.

سردار پاسدار رحیم نوعی اقدم روز دوشنبه در آیین بزرگداشت حماسه ۹ دی، در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) اهواز بیان کرد: پیش از فتنه سال ۸۸ در نیمه دوم سال ۸۷ و تنها ۶ ماه مانده به انتخابات، آمریکایی‌ها برای حذف ولایت فقیه و حذف سپاه پاسداران و بسیج، درصدد بودند تا مقدمات لازم را فراهم کنند؛ آن‌ها سراغ دوستان اصلاحات رفتند و از یکی از سران فتنه خواستند در انتخابات سال ۸۸ کاندید شود، اما او نپذیرفت، زیرا او ادعای رهبری اصلاحات را داشت.

او ادامه داد: در آن زمان یکی از سران فتنه نشستی را با جمعی از آمریکایی‌ها، عربستانی‌ها، انگلیسی‌ها و اسراییلی‌ها برگزار کرد و آن‌ها را قانع کردند که در انتخابات موسوی کاندیدای اصلاحات شود، اما غربی‌ها برای این امر ۲ شرط تعیین کردند که یکی در راستای کودتا‌های مخملی و رنگین، رنگی انتخاب شود که مورد قبول مردم ایران است و سپس پیشنهاد رنگ سبز را دادند و تایید شد.

او گفت: دیگر شرط غربی‌ها این بود که اگر موسوی رای نیاورد استارت اعلام تقلب در انتخابات اعلام شده و مردم به خیابان‌ها بریزند و شعار‌ها نیز برنامه‌ریزی شده بود که یا انتخابات منحل شود و یا اگر پیروز شدند، نظام را به سرنگونی بکشانند؛ استراتژی قیام از درون و فشار از بیرون جزو مصوبات همین نشست بود.

او بیان کرد: قرار شد پیش از پایان زمان رای گیری در انتخابات سال ۸۸ در روز جمعه تمامی روسای ستاد‌های موسوی، برنده بودن او را در انتخابات در استان‌ها اعلام کنند و عملیات روانی آغاز شد؛ شامگاه جمعه نیز موسوی در نشست با خبرنگاران پیروزی خود را اعلام کرد و این نیز از قبل برنامه‌ریزی شده بود.

سردار پاسدار نوعی اقدم گفت: در آن زمان میان اصلاح طلبان اختلاف بود و بعضی‌ها می‌گفتند ما از قبل از انتخابات اعلام کنیم که اعتماد به دولت و نظام نداریم و بازرسان سازمان ملل باید ناظر انتخابات باشند، اما برخی دیگر به این اقدام معتقد نبودند که این موضوع رد شد.

او بیان کرد: در نهایت پس از اعلام قطعی آرای انتخابات، روز شنبه مردم معترض با برنامه ریزی به خیابان‌ها ریختند و در ۱۰ میدان مشخص تهران آتش سوزی به راه انداختند؛ شبکه‌های تلویزیونی غربی به صورت مستقیم به مردم دستور آتش زدن ساختمان‌های دولتی و حکومتی را می‌دادند.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) گفت: این افراد نه تفکر انقلابی، نه ادبیات اسلامی و نه اعتقادای به شهید و شهادت و ارزش‌های نظام داشتند، اما به برکت خون شهدا فساد مالی و اخلاقی باعث شکست آن‌ها شد.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) در سوریه درباره گرانی بنزین نیز گفت: تصمیم گرانی بنزین از نظر ما یک خیانت است؛ ما با گران شدن بنزین مخالف نبودیم، اما چرا به مردم دهن کجی و بی‌محلی می‌کنند و چرا نظر کارشناسی نداده و مردم را تحریک می‌کنند.

اوادامه داد: سرویس‌های ضدجاسوسی و جاسوسی عربستان در چهارم آبان اعلام کردند که برای ۲۴ آبان در ایران برنامه‌هایی دارند که تکلیف رژیم ایران مشخص می‌شود.

او افزود: اگر رهبر معظم انقلاب به موقع وارد صحنه نمی‌شد و خود را فدا نمی‌کردند این جنگ خیابانی ماه‌ها در کشور جاری و ساری بود؛ رهبرمعظم انقلاب تصمیم خطای یک قوه را به سه قوه تعمیم داد چرا که از نقشه خبردار شد.

او بیان کرد: اصلاح طلبان انقلابی، شهید داده و دلسوز نظام باید سفره خود را از اصلاح طلبان فتنه گر جدا کنند؛ اکنون در نظام و انقلاب مشکلی نداریم بلکه در انتخاب مشکل داریم و امروز بهترین زمان است که مردم سرنوشت خود را انتخاب کنند.

آیین بزرگداشت حماسه ۹ دی روز چهارشنبه در مسجد خاتم النبیاء برگزار شد و مردم قبل از سخنرانی فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) در سوریه، با سردادن مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و شعار مرگ بر ضد ولایت فقیه و مرگ بر فتنه گر سر دادند.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انقلاب اسلامی جبهه مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۰۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه تراکتور: مشکل یحیی فقط به دست یک نفر حل می شود | پاسخ صریح در خصوص مخالفت با گل محمدی

به گزارش همشهری آنلاین هوشنگ نصیرزاده در گفت‌وگو با ایسنا درباره انتخاب سرمربی جدید تراکتور اظهار کرد: ما سه گزینه برای انتخاب سرمربی داریم که گزینه داخلی‌ماه یحیی گل‌محمدی است. دو گزینه دیگر هم بردیف و کلمن بودند که حضور کلمن منتفی شد. بردیف هم حالا حالاها نمی‌تواند بیاید. نمی‌دانم چه کسی کلینزمن را مطرح کرد.

او ادامه داد: ما زمان برای انتخاب سرمربی نداریم چرا که به یک باره مجبور به این کار شدیم. مربیان یک دفعه بحث پایان قراردادشان را مطرح کردند و خمس بد موقع رفت. انتخاب سرمربی سخت است و علاوه بر آن فردی که انتخاب می‌شود باید با بازیکنان سازگار و با فضای هواداران و تبریز هم آشنا باشد.

او با ابراز امیدواری برای حضور یحیی گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور گفت: مشکل یحیی با کمک خودش حل می‌شود.

مدیرعامل تراکتور در واکنش به اخباری مبنی بر این که برخی بازیکنان این تیم با حضور گل‌محمدی مخالف هستند، بیان کرد: این هم مثل قضیه کیلنزمن دروغ است.

مدیرعامل تراکتور درباره منتفی شدن حضور زنان تماشاگر در ورزشگاه یادگارامام (ره) عنوان کرد: این اتفاق یک تصمیم فرا فوتبالی بود. مجدداً زیر ساخت‌ها را مشاهده کردند و بعد از آن، دستوراتی به شهرداری و سازمان مسکن شهرداری دادند که مواردی مانند جداسازی گیت‌ها انجام شود تا شرایط به بهترین شکل مهیای حضور بانوان باشد.

کد خبر 846720 برچسب‌ها یحیی گل محمدی ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • آیت الله خامنه ای : برخی توصیه می‌کنند یک خواسته آمریکا را قبول کنید تا مشکل حل شود / تحریم‌ها موجب شکوفایی استعداد‌ها شده
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز
  • خبر مهم وحیدی درباره مرحله دوم انتخابات مجلس
  • نصیرزاده: مشکل یحیی به کمک خودش حل می‌شود
  • باشگاه تراکتور: مشکل یحیی فقط به دست یک نفر حل می شود | پاسخ صریح در خصوص مخالفت با گل محمدی
  • مشکل عجیب یونایتد برای اخراج تن‌هاخ: مربی نیست!
  • گره‌گشایی با دیپلماسی اقتصادی در دولت سیزدهم
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود
  • آقایانی که حرف رهبری درباره مسمومیت دختربچه ها را قبول نداشتند، همه کاره انتخابات بودند /بی‌تعارف، جنگ قدرت است و نابرابری و نامردی!
  • امام جمعه رشت: بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند