Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@19:05:24 GMT

جلسه هیات رئیسه فدراسیون قایقرانی برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۲۰۷۷۷

جلسه هیات رئیسه فدراسیون قایقرانی برگزار شد

سومین جلسه هیات رئیسه فدراسیون قایقرانی به میزبانی فرمانده کل نیروی دریایی ارتش و عضو هیات رئیسه فدراسیون برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به گزارش روابط عمومی عمومی فدراسیون قایقرانی، سومین جلسه هیات رئیسه فدراسیون قایقرانی با حضور اعضا و به میزبانی فرماندهی کل نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه که به میزبانی امیر دریادار حسین خانزدادی فرمانده نیروی دریایی ارتش و عضو هیات رئیسه فدراسیون برگزار شد مسائل مختلف فدراسیون از جمله طرح شورای راهبردی اقتصادی و کمیته های فنی فدراسیون بررسی شد.

در ابتدای جلسه علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی گزارشی از شرایط کنونی به اعضای هیات رئیسه ارائه داد و ضمن تشکر از امیر دریادار خانزادی برای میزبانی اظهار کرد: باعث افتخار است که امیر خانزادی قبول کرد و در کنار ما حضور دارد. از ابتدای شروع کار در فدراسیون تلاش کردیم تا فعالیت قایقرانی را در سراسر کشور آغاز کنیم.

وی افزود: برنامه‌هایمان را برای رقابت های کسب سهمیه المپیک آغاز کرده ایم و ملی پوشان ما از اسفند وارد فاز مسابقه می شوند و در رشته های مختلف وارد رقابت می شوند. در این مدت نیز برنامه های مختلفی داشتیم و ورزشکاران ما در رقابت های مختلف حضور داشتند و مدال آوری کردیم.

رئیس فدراسیون قایقرانی در ادامه گزارش خود گفت: کسب سهمیه المپیک هدف اولیه ما است و در میان مدت در اندیشه بازی های آسیایی هستیم. اردوهای تیم های ملی جوانان و زیر ۲۳ سال ما نیز آغاز شده است. در بلند مدت هم برنامه ما عرض اندام در المپیک است و دیگر نمی خواهیم تنها شرکت کننده در المپیک باشیم.

در ادامه امیر دریادار خانزادی فرمانده کل نیروی دریایی ارتش تصریح کرد: ابتدا تشکر می کنم که قبول زحمت کردید و دعوت ما را قبول کردید. مقام معظم رهبری نیروی دریایی را راهبردی و استراتژیک توصیف می کنند و تاثیرات آن نیز کاملا مشهود و مشخص است.

وی افزود: نیروی دریایی می ‌تواند در ورزش های آبی نیز تاثیرگذار باشد. خودمان نیز علاقه زیادی داریم تا در بحث ورزش های آبی به خصوص قایقرانی توسعه داشته باشیم. هدف نیروی دریایی که همیشه مشخص است و آن توسعه در ورزش است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در ادامه تاکید کرد: آنطور که من از گزارش های ارائه داده شده متوجه شدم فدراسیون قایقرانی کل ایران را فعال کرده و ظرفیت ها شناسایی شده است. هدف کذاری ها نیز انجام شده است و این نشان از تلاش است.

وی ادامه داد: من قایقرانی را دوست دارم و می بینم که تلاش و انگیزه زیاد است. در نیروی دریایی ما با شتاب بالا به سمت توسعه گام برمیداریم و اگر قایقرانی می خواهد به نیروی دریایی گره بخورد باید شتاب توسعه اش بیشتر باشد و می بینم که خواست برای شتاب در مسیر توسعه وجود دارد.

دریادار خانزادی افزود: ما علاقه داریم که از ظرفیت ها استفاده شود و نیروی دریای ینیز پتانسیل زیادی دارد. می توانیم از امروز برای سال ۹۹ نیز سرمایه گذاری و برنامه ریزی بیشتری داشته باشیم.

در ادامه جلسه اعضای هیات رئیسه نیز صحبت هایی درباره شرایط کنونی داشتند و نظرات و پیشنهاداتشان را برای توسعه بیشتر قایقرانی در کشور ارائه دادند.

در پایان این جلسه رئیس فدراسیون قایقرانی ضمن اشاره به تلاش های هیات رئیسه فدراسیون بیان کرد: در این مدت اعضای هیات رئیسه در کنار ما بودند و کمک کردند. ما همچنین از آقای امینی و آقای قلم سیاه روسای سابق فدراسیون نیز دعوت کرده ایم که به عنوان عضو افتخاری در هیات رئیسه ما حضور داشته باشند.

علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون، امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی عضو هیات رئیسه، خسرو ابراهیمی عضو هیات رئیسه، محمدرضا کریمی و کتایون اشرف نواب رئیس، رضا صابونچی دبیر، هادی خلیلی بازرس و کوروش کیادلیری خزانه دار فدراسیون قایقرانی در این جلسه حضور داشتند.

غلامرضا امینی رئیس سابق فدراسیون نیز به عنوان عضو افتخاری هیات رئیسه در این جلسه حضور داشت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فدراسیون قایقرانی نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۰۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی نمایندگان اتاق بازرگانی ارومیه به هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، انتخابات هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه، با حضور حداکثری اعضای این اتاق در محل اتاق ایران برگزار شد که در پایان سه عضو هیات نمایندگان اتاق ارومیه در جمع هیات رئیسه این اتاق مشترک قرار گرفتند.

بر این اساس"مهرداد سعادت دهقان" رئیس کمیسیون گردشگری و سرمایه گذاری ، "محمد رضا رستمی" رئیس کمیسیون صنعت ، "بهنام تاج الدینی" نائب رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی،صنایع،معادن و کشاورزی ارومیه به عنوان اعضای اصلی هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه انتخاب شدند.

دومین دوره انتخابات هیات رئیسه اتاق مشترک بازرگانی ایران و ترکیه با حضور ۱۵ کاندیدا برگزار شد که مهرداد سعادت دهقان، طاهره توکل نیا، جمشید نفر، محمدرضا رستمی، محمدعلی محمد میرزائیان، مرتضی حاجی آقامیری و بهنام تاج الدینی به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.

 

 

دیگر خبرها

  • راهیابی نمایندگان اتاق بازرگانی ارومیه به هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه
  • استقبال ازنخستین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • ناراحتی وزیر ورزش از شرایط حاکم بر فوتبال/ ماجرای جلسه کیومرث هاشمی با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال
  • پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟
  • رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم
  • بازگشت تیم‌های قایقرانی ملوان نیروی دریایی ارتش و سکان تهران