Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، معترضان جلیقه زرد برای برگزاری تظاهرات در شهر پاریس، پایتخت فرانسه در آخرین روز سال ۲۰۱۹ برنامه‌ریزی کرده‌اند.

در پی این تصمیم جلیقه زرها، پلیس فرانسه تدابیر شدید امنیتی را در شهر پاریس اتخاذ کرده و حضور آن‌ها را در خیابان شانزالیزه و ۸ نقطه دیگر این شهر ممنوع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین حال پلیس فرانسه تدابیر شدید امنیتی را در سراسر این کشور و همزمان با جشن‌های آغاز سال جدید میلادی، اتخاذ کرده است.

بیشتر بخوانید:

فرانسه همچنان روزهای پرتنشی را سپری می‌کند اعتصاب سراسری فرانسه وارد چهارمین هفته شد

از سویی دیگر اعتصاب سراسری در فرانسه نیز بیست و هفتمین روز خود را سپری می‌کند و بخش‌های مختلف از جمله حمل نقل عمومی در این کشور با مشکلات بسیاری مواجه شده است.

دولت فرانسه تاکنون از پذیرفتن درخواست اتحادیه‌های کارگری مبنی بر لغو اصلاح قانون بازنشستگی سر باز زده و با این وجود «امانوئل مکرون» رئیس جمهور این کشور از اعتصاب کنندگان خواستار متوقف کردن اعتصاب شده است.

رایزنی دولت این کشور با اتحادیه‌ها به بن‌بست رسیده و گزارش‌ها حاکی از برنامه‌ریزی برای ادامه اعتصاب در ماه ژانویه است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس فرانسه جلیقه زردها اعتصاب سراسری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۰۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات مردم پاریس علیه اسلام‌هراسی

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، حدود دو هزار نفر از مردم پاریس روز گذشته علیه نژادپرستی، اسلام‌هراسی، خشونت علیه کودکان و همچنین حمایت از مردم فلسطین تظاهراتی برگزار کردند.
 
معترضان در تظاهرات «علیه نژادپرستی، علیه اسلام‌هراسی» که به فراخوان سازمان‌های مختلف در پاریس برگزار شد، بنری با مضمون «زنده باد مقاومت مردم فلسطین» در دست داشتند.
 
این در حالی است که ممنوعیت تظاهرات در فرانسه در ماه‌های اخیر و در بحبوحه تنش‌های ناشی از جنگ اسرائیل علیه نوار غزه بیشتر شده است.
 
مقامات نیز بسیاری از تظاهرات و تجمعات عمومی در حمایت از فلسطین را به دلیل خطر جنایات و خشونت‌های ناشی از نفرت یهودی‌ستیزانه ممنوع کرده‌اند.
 

دیگر خبرها

  • عامل حمله به کنسولی ایران در پاریس به حبس محکوم شد
  • اعزام پلیس‌ مراکش به المپیک ۲۰۲۴
  • جلسه برنامه ریزی بزرگداشت روز شوراها در مهاباد
  • محکومیت عامل حمله به ساختمان کنسولی ایران در پاریس به حبس | متهم: می خواستم از مقامات ایران انتقام بگیرم!
  • عامل حمله به ساختمان کنسولی سفارت ایران در پاریس به حبس محکوم شد
  • سایه ترس از ترور و اعتصاب بر المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • (ویدئو) فیلمی عجیب از شورش مهاجران افغان در فرانسه؛ جسد دو افغان به آتش کشیده شد!
  • تظاهرات مردم پاریس علیه اسلام‌هراسی
  • حمایت فرانسویان از فلسطین
  • تظاهرات ضدصهیونیستی و نژاد پرستی در پاریس