Web Analytics Made Easy - Statcounter

مخالفان تصویب لوایح FATF چه کسانی هستند؟ بررسی‌ها نشان می‌دهد، دو سوم اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام برای تصویب این لوایح، باید رای مثبت بدهند تا تصویب شود، اما ترکیب موافقان، مخالفان و رای‌های خاموش برای تصویب یا رد لوایح پالرمو و CFT چگونه است؟

کپی نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در سایت منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیام های که حاوی تهمت یا افترا باشد در سایت منتشر نخواهد شد.

پیام های که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال آخرین اخبار وزن‌کشی مخالفان و موافقان لوایح FATF گفت‌وگوی رییس جمهور با مردم در قطار برقی هشتگرد ماجرای بازداشت خانواده پویا بختیاری حکم کامل شبنم نعمت‌زاده و دیگران روحانی: دوران انقلاب و جنگ هم به سختی این روزها نبود! عواقب نپیوستن به FATF آمار مراجعه به اورژانس بخاطر آلودگی هوا در روزهای اخیر در رادیو ایران ۲۰ بشنوید: "سایه" به زندگی معنا می دهد تبلیغ چند همسری؛ جوانی متولد ۱۳۶۹ با ۴ همسر! شاهکار جدید سیما برای سانسور نماینده مجلس! پذیرش FATF در محور مقاومت پاسخ روحانی به کسانی که با دولت خرده فرمایش دارند در رادیو ایران ۲۰ بشنوید: استعفای تاج پشت پرده کم‌فروشی در پمپ‌بنزین‌ها ماجرای رمزهای پویا هنگام آلودگی هوا از چه ماسک‌هایی استفاده کنیم؟ چگونه مقاومت بدن را در برابر آلودگی هوا افزایش دهیم؟ اینفوگرافی؛ بازار چک در یک سال اخیر پربازدیدها ماجرای بازداشت خانواده پویا بختیاری حکم کامل شبنم نعمت‌زاده و دیگران عواقب نپیوستن به FATF آمار مراجعه به اورژانس بخاطر آلودگی هوا در روزهای اخیر روحانی: دوران انقلاب و جنگ هم به سختی این روزها نبود! وزن‌کشی مخالفان و موافقان لوایح FATF دسترسی سریع ایران زندگی ایران عصر رادیو ایران 20 خبرنگار ایران آخرین خبرها یادداشت ها اخبار جعلی اخبار سیاسی اقتصادی اجتماعی فرهنگی جهان حوادث ایران مدیا عکس فیلم اینفوگرافی صدا خانواده ایران روزنامه ایران ایران ورزشی ایران دیلی الوفاق ایران سپید طراحی و تولید: آرشیو خط و مشی درباره ایران آنلاین تماس با ما نقل و نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری بلامانع است

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۰۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار اطلاعیه واگذاری استقلال و پرسپولیس در فرابورس

اطلاعیه واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس توسط فرابورس منتشر شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم‌های استقلال و پرسپولیس برای دریافت مجوز حرفه‌ای و حضور در لیگ قهرمانان آسیا 25-2024 با مشکل مالکیت مشترک روبه‌رو هستند و در همین رابطه فرایند واگذاری مالکیت آنها در حال انجام است.

سازمان فرابورس با انتشار اطلاعیه‌ای نحوه و شرایط واگذاری سرخابی‌ها را مشخص کرده است/ این اطلاعیه برای استقلالی‌ها در 31 صفحه و پرسپولیس‌ها در 34 صفحه منتشر شده است.

طبق اطلاعات منتشر شده متقاضیان تا روز اول اردیبهشت ماه سال جاری برای ارائه مدارک خود فرصت دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتشار اطلاعیه واگذاری استقلال و پرسپولیس در فرابورس
  • موافقان و مخالفان تشدید مجازات سرقت زیر ۲۰ میلیون چه گفتند؟
  • صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۲۸ فروردین
  • نیم صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۲۸ فروردین
  • صفحه نخست روزنامه‌ها - سه‌شنبه ۲۸ فروردین
  • موافقان و مخالفان نوشیدن قهوه چه می‌گویند؟
  • دوستداران رانت؛ مخالفان مردمی‌سازی اقتصاد
  • نیم صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۲۷ فروردین
  • صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۲۶ فروردین
  • نیم صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۲۶ فروردین