Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-16@06:12:13 GMT

سند ارتقاء زنان خانواده در قم به تصویب رسید

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۲۱۴۳۵

سند ارتقاء زنان خانواده در قم به تصویب رسید

با حضور معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده سند ارتقاء زنان خانواده در قم به تصویب رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  قم فردا، در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان قم با دستور کار سند ارتقاء زنان و خانواده که در سالن امام جواد(ع) استانداری قم با حضور معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، بهرام سرمست استاندار و مدیران دستگاه های اجرائی قم برگزار شد سند ارتقاء زنان خانواده با 19 رأی مأخوذه و 15موافق 4مخالف به تصویب رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این سند دارای 176 شاخص در 8 محور آموزش، اشتغال ،بهداشت، ورزش، مشارکت سیاسی، مشارکت اجتماعی، حقوق، امنیت است.

پیش از استان قم این سند در 18 استان کشور به تصویب رسیده بود.


انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۱۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهوری درگذشت پدر شهیدان خرسندیان را تسلیت گفت

رئیس جمهور در پیامی درگذشت مرحوم حاج امراله خرسندیان پدر ۳ شهید را به مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد و خانواده این فقید سعید تسلیت گفت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور در پیامی درگذشت مرحوم امراله خرسندیان پدر 3 شهید را به مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد و خانواده این فقید سعید تسلیت گفت.

در پیام رئیس جمهور آمده است: 

درگذشت مرحوم حاج امراله خرسندیان، پدر بزرگوار شهیدان والامقام، الله‌کرم، الله‌کَس و محمد خرسندیان و جانبازان سرافراز مهدی و الله‌رحم خرسندیان، موجب تأثر خاطر شد.

 این پدر فداکار که با ایمان راسخ به آموزه‌های اسلامی و ارزش‌های متعالی انقلاب، همه سرمایه‌های ارزشمند زندگی خود را برای عزت و اقتدار میهن اسلامی روانه میدان ایثار و شهادت کرد، بی‌شک شأنی رفیع در پیشگاه الهی خواهد داشت.

 اینجانب مصیبت وارده را به مردم شریف استان کهگیلویه و بویر احمد و خانواده مکرم این فقید سعید تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و همجواری با شهیدان گرانقدرش و برای عموم بازماندگان معزز صبر و سلامتی مسألت دارم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمایت از تحکیم خانواده در مجامع بین‌المللی
  • رئیسی سه لایحه به مجلس ارسال کرد
  • ارسال ۳ لایحه دولت به مجلس
  • صدور ۱۶۳ ضمانت نامه اعتباری برای زنان سرپرست خانوار
  • دولت سه لایحه به مجلس ارسال کرد
  • دولت ۳ لایحه به مجلس ارسال کرد
  • رئیس جمهور: آرامش خانواده‌ها در گرو تأمین مسکن است
  • دستگاه‌های اجرایی سمنان در اعلام دغدغه‌های حوزه بانوان تسریع کنند
  • رئیس جمهوری درگذشت پدر شهیدان خرسندیان را تسلیت گفت
  • تذکر قانونی معاون زنان رئیس‌جمهور در توییتر؛ وزیر ورزش درمورد دختران جیمی‌جامپ باید پاسخگو باشد! (+عکس)