Web Analytics Made Easy - Statcounter

معترضان جلیقه زرد برای برگزاری تظاهرات در شهر پاریس ، پایتخت فرانسه در آخرین روز سال ۲۰۱۹ برنامه‌ریزی کرده‌اند.

اخبار بین الملل - در پی این تصمیم جلیقه زردها ، پلیس فرانسه تدابیر شدید امنیتی را در شهر پاریس اتخاذ کرده و حضور آن‌ها را در خیابان شانزالیزه و ۸ نقطه دیگر این شهر ممنوع کرد.

در همین حال پلیس فرانسه تدابیر شدید امنیتی را در سراسر این کشور و همزمان با جشن‌های آغاز سال جدید میلادی، اتخاذ کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سویی دیگر اعتصاب سراسری در فرانسه نیز بیست و هفتمین روز خود را سپری می‌کند و بخش‌های مختلف از جمله حمل نقل عمومی در این کشور با مشکلات بسیاری مواجه شده است.

دولت فرانسه تاکنون از پذیرفتن درخواست اتحادیه‌های کارگری مبنی بر لغو اصلاح قانون بازنشستگی سر باز زده و با این وجود «امانوئل مکرون» رئیس جمهور این کشور از اعتصاب کنندگان خواستار متوقف کردن اعتصاب شده است.

رایزنی دولت این کشور با اتحادیه‌ها به بن‌بست رسیده و گزارش‌ها حاکی از برنامه‌ریزی برای ادامه اعتصاب در ماه ژانویه است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پاریس اخبار بین الملل جلیقه زردها فرانسه تظاهرات پاریس جلیقه زردها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۱۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات مردم پاریس علیه اسلام‌هراسی

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، حدود دو هزار نفر از مردم پاریس روز گذشته علیه نژادپرستی، اسلام‌هراسی، خشونت علیه کودکان و همچنین حمایت از مردم فلسطین تظاهراتی برگزار کردند.
 
معترضان در تظاهرات «علیه نژادپرستی، علیه اسلام‌هراسی» که به فراخوان سازمان‌های مختلف در پاریس برگزار شد، بنری با مضمون «زنده باد مقاومت مردم فلسطین» در دست داشتند.
 
این در حالی است که ممنوعیت تظاهرات در فرانسه در ماه‌های اخیر و در بحبوحه تنش‌های ناشی از جنگ اسرائیل علیه نوار غزه بیشتر شده است.
 
مقامات نیز بسیاری از تظاهرات و تجمعات عمومی در حمایت از فلسطین را به دلیل خطر جنایات و خشونت‌های ناشی از نفرت یهودی‌ستیزانه ممنوع کرده‌اند.
 

دیگر خبرها

  • اعزام پلیس‌ مراکش به المپیک ۲۰۲۴
  • بازداشت معترضان طرفدار فلسطین در نیویورک
  • معترضان مقابل اقامتگاه نتانیاهو آتش به پا کردند
  • تجمع بزرگ حمایت از فلسطین مقابل دانشگاه یِیل آمریکا
  • سایه ترس از ترور و اعتصاب بر المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • تظاهرات مردم پاریس علیه اسلام‌هراسی
  • حمایت فرانسویان از فلسطین
  • تظاهرات ضدصهیونیستی و نژاد پرستی در پاریس
  • تداوم تظاهرات حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا
  • دیدنی های امروز؛ از محاکمه استاد حقوق اسراییلی تا اعتراضات جهانی ضداسراییل