Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، نادر مرادی معاون پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت اظهار کرد: اواخر ماه گذشته زن جوانی با مراجعه به پلیس امنیت عمومی و طرح شکایتی اعلام کرد که برای دریافت خدمات درمانی به یکی از مطب‌های جراحی زیبایی در شرق تهران رفته اما پس از آن متوجه شده که پزشکان این مطب فاقد پروانه تخصصی جراحی هستند و به همین دلیل از ادامه مراحل درمانی خود منصرف شده و موضوع را به پلیس گزارش داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرادی با بیان این‌که بررسی موضوع در دستور کار ماموران معاونت پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت قرار گرفت، گفت: در ادامه تحقیقات پلیسی، پرونده مشابه دیگری از سوی اداره بهداشت و درمان به این معاونت ارجاع شد.

وی افزود: تحقیقات تکمیلی به این موضوع به طور ویژه در دستور کار قرار گرفت تا این‌که روز گذشته در بازدید مشترکی که به همراه کارشناسان اداره بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران از این مطب انجام گرفت، مشخص شد هر دو پزشک این مرکز درمانی دارای پروانه طبابت عمومی بوده و بدون داشتن پروانه تخصصی به صورت غیرمجاز با اخذ مبالغ هنگفت از بیماران خود، جراحی زیبایی لیپوماتیک و لیپوساکشن را انجام می‌دهند.

معاون پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت با بیان این‌که نتیجه تحقیقات صورت‌گرفته در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت، بیان کرد: صبح روز ۹ دی‌ماه هر دو پزشک عمومی دستگیر و این مطب توسط ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت پلمب و دستگاه و ادوات غیرمجاز جراحی نیز توسط کارشناسان شبکه بهداشت و درمان توقیف شد.

وی با بیان این‌که تاکنون ۲ نفر از شاکیان شناسایی شده‌اند، ادامه داد: متهمان پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

مرادی با اشاره به این‌که این نوع جراحی در علم پزشکی از جمله جراحی‌های خطرناک و با ریسک بالا محسوب می‌شود و در صورت نداشتن تخصص لازم ممکن است به مرگ بیمار منجر شود، از شهروندان خواست که به مراکز درمانی و بهداشتی معتبر مراجعه کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این خصوص مراتب را سریعا به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.

کد خبر 474578 برچسب‌ها پلیس امنیت جراحی پلاستیک پلیس - نیروی انتظامی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس امنیت جراحی پلاستیک پلیس نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۱۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری شکارچی غیر مجاز در روانسر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، سرهنگ احمد رستمی  گفت: پس از اطلاع ماموران انتظامی روانسر از وجود یک شکارچی غیرمجاز در این شهر، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی با اشاره به کشف ۸ قطعه کبک وحشی و ۳ قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز، از آزادسازی  این پرندگان  و معرفی شکارچی غیرمجاز به دستگاه قضائی خبر داد.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۶ نفر از مخلان نظم و امنیت در آستارا
  • دستگیری شکارچی غیر مجاز در روانسر
  • درمان رایگان بیماران بی بضاعت به همت پزشک فارسی + فیلم
  • درمان رایگان بیماران بی بضاعت توسط پزشک خیر اندیش
  • دستگیری عاملان تیراندازی در خرم‌آباد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد
  • دستگیری عامل انتشار فیلم آدم ربایی در فضای مجازی در زابل
  • نقش سلبریتی‌ها و فضای مجازی در موج گرایش به جراحی‌ها و خدمات زیبایی
  • فیک بیوتی
  • دستگیری باند کلاه‌برداران اسکیمری در کرمانشاه