Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-20@01:53:05 GMT

تودیع و معارفه دادستان رشتخوار و زاوه

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۲۲۱۸۷

تودیع و معارفه دادستان رشتخوار و زاوه

تودیع و معارفه دادستان رشتخوار و زاوه با حضور معاون قضایی – فرهنگی دادگستری خراسان رضوی صورت گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری خراسان رضوی امروز، با حضور معاون قضایی دادگستری خراسان رضوی مراسم تودیع و معارفه دادستان عمومی و انقلاب رشتخوار و زاوه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 معاون قضایی و فرهنگی دادگستری کل استان خراسان رضوی در این مراسم، با اشاره به راهپیمایی یوم الله  9 دی (روز بصیرت و میثاق امت با ولایت) اظهار کرد: مردم ما به وظیفه خود به درستی عمل کرده‌اند و این مسوولان هستند که باید با کار جهادی و تلاش مضاعف به انجام امور مردم بپردازند.

حجت الاسلام محمود فروتنی با اشاره به درپیش بودن انتخابات، حضور مردم در صحنه‌های مختلف از جمله در صحنه انتخابات را از جلوه‌های شکوهمندی حرکت متعالی نظام مقدس اسلامی برشمرد و گفت: امیدوارم یک بار دیگر شاهد این حضور پرشور و توأم با بصیرت باشیم.

وی شأن نمایندگی مجلس شورای اسلامی را شأن خدمت و قانون گذاری دانست و افزود: با تدابیر صورت پذیرفته در حوزه پیشگیری از وقوع جرم، با هرگونه تخلف و جرم انتخاباتی مطابق قانون برخورد می‌شود.

معاون قضایی – فرهنگی دادگستری خراسان رضوی ترویج فرهنگ صلح و سازش را یکی از نیازهای امروز جامعه دانست و خاطر نشان کرد: بزرگان باید به وظایف و مسوولیت‌های اجتماعی خود به ویژه در قبال نزدیکان و محیط پیرامون خود به درستی عمل کرده و مروج فرهنگ صلح وسازش در جامعه باشند.

گفتنی است در مراسم برگزار شده در شهرستان رشتخوار از زحمات حسن صابر تقدیر و محمد حسین حسن‌نژاد به عنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رشتخوار معرفی شد؛ همچنین طی مراسم جداگانه‌ای در شهرستان زاوه از زحمات حسین زردادی تقدیر و امید رجبی به عنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زاوه معرفی شد.

انتهای پیام/ 70068

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان رضوی مجلس شورای اسلامی دادستان مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۲۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور دو نماینده از خراسان رضوی در مسابقات بین المللی کبدی در بابلسر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،مسابقات بین المللی کبدی ارتش‌های جهان، سیزم از ۱ اردیبهشت به مدت ۷ روز در بابلسر برگزار می‌شود.

از خراسان رضوی علیرضا نوده‌ای به عنوان کمیته اجرایی و امیر خادمی به عنوان داور بین المللی در این مسابقات حاضر خواهند بود.

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات کارخانه روغن نباتی گلناز با حضور مسئولین قضایی استان کرمان/گوش شنوا برای حل مشكل واحدهای توليدی
  • رئیس دادگستری خراسان رضوی، معاون اول قوه قضاییه شد
  • بیش از ۲ هزار اثر تاریخی در خراسان رضوی ثبت ملی شد
  • انتصاب رئیس کل دادگستری خراسان رضوی به معاون اولی قوه قضاییه
  • ببینید | حضور پلنگ برای نخستین بار در کوهسرخ خراسان رضوی 
  • راه اندازی هیئت صلح جانبازان
  • عذرخواهی فراجا از حادثه رژه امروز ارتش در مشهد
  • کاهش جرائم مربوط به سرقت در ۱۵ حوزه قضایی 
  • واکسیناسیون رایگان حدود ۵۰۰ هزار نوبت سر دام
  • حضور دو نماینده از خراسان رضوی در مسابقات بین المللی کبدی در بابلسر