Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،علیرضا راشکی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) همزمان با میلاد فرخنده حضرت زینب (س) اهدای جهیزیه به زوج‌های دانشجو، لوازم زندگی به آسیب دیدگان سیل و محرومان سیستان و بلوچستان و توزیع لوازم التحریر بین دانش آموزان استان مجموعا با اعتبار ۵۲ میلیارد ریال شروع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: ۵۰ سری جهیزیه به ارزش حدود یک میلیارد ریال، ۳۰۰ سری لوازم ضروری زندگی به ارزش حدود ۳۰ میلیارد ریال و ۱۰ هزار بسته لوازم التحریر به ارزش ۱۲ میلیارد ریال برای توزیع در سراسر سیستان و بلوچستان ارسال شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در سیستان و بلوچستان گفت: این ستاد تاکنون در زمینه توانمندسازی اقتصادی و کارآفرینی افزون بر ۵۴ میلیارد تومان، ساخت فضای آموزشی (مدرسه) بیش‌از ۵۴ میلیارد تومان و ساخت مساجد بیش از چهار میلیارد تومان هزینه کرده است.

او  ادامه داد: همچنین افزون بر ۳۱ میلیارد تومان در بخش بهداشت و درمان برای راه اندازی مراکز جامع سلامت، بیش از ۳۰ میلیارد تومان در حوزه طرح‌های زیربنایی، افزون بر ۶ میلیارد تومان در زمینه ساخت مسکن محرومان توسط این ستاد در سیستان و بلوچستان هزینه شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در سیستان و بلوچستان افزود: این ستاد علاوه بر هزینه کرد افزون بر ۱۲ میلیارد تومانی در طرح توسعه شهرستان ها، بیش از هفت میلیارد تومان در زمینه خدمات سلامت الکترونیک و بیمه و افزون بر ۹ میلیارد تومان وام قرض الحسنه برای رفع محرومیت و کمک به اشتغالزایی این استان اقدام کرده است.

راشکی با اشاره به سایر اقدامات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در سیستان و بلوچستان گفت: این ستاد ساخت ۱۳۵ مدرسه با ۶۴۱ کلاس درس را در استان اجرایی کرده که تاکنون برخی از آن‌ها به بهره برداری رسیده و برخی در دست ساخت است.

او  بیان کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برای ساخت هزار و ۹۲۰ واحد مسکونی محرومان با بنیاد مسکن در سیستان و بلوچستان موافقت کرده است.

انتهای پیام/ع

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ستاد اجرایی فرمان امام جهیزیه نوعروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۲۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش- سراوان

 اکبری مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان  گفت: محور خاش- سراوان یکی از معابر رسمی و مهم در محدوده این استان با کشور پاکستان است که نقش مهمی در مبادلات تجاری و توسعه اقتصادی این استان و شرق کشور دارد که با پیگیری‌های این اداره کل برای نخستین بار ساخت بزرگراه در این مسیر از محل اعتبارات ملی آغاز شد.

وی ادامه داد: طول کلی محور خاش- سراوان ۱۵۱ کیلومتر است که بر اساس برنامه ریزی انجام شده ساخت بزرگراه در این مسیر در قالب ۶ قطعه اجرایی می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان هدف از ساخت بزرگراه را افزایش ایمنی و کاهش تصادفات جاده‌ای، افزایش سرعت و ظرفیت مسیر، تسهیل در تردد زوار اربعین و توسعه و رونق اقتصادی این خطه برشمرد.

اکبری با بیان اینکه وقتی مبحث ترانزیت در سیستان و بلوچستان در اولویت قرار دارد، انتظار می‌رود که شبکه بزرگراهی نیز تسهیل کننده آن باشد، گفت: امید می‌رود با اجرای این طرح ها، روند توسعه راه که زیربنای پیشرفت همه بخش‌های دیگر است، سرعت گرفته و علاوه بر ایجاد اشتغال بیشتر، شاخص‌های توسعه اقتصادی نیز روز به روز گسترش یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش- سراوان
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • سیل ۱۱۰ هزار میلیارد ریال خسارت به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان وارد کرد
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان