Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-19@19:59:31 GMT

حکم محکومیت نهایی کارمند شهرداری نمین صادر شد

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۲۲۹۳۷

به گزارش تسنیم، عظیم اکبری عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: کارمند شهرداری که در اوایل امسال به اتهام دریافت رشوه باز داشت شده بود به 15 سال حبس محکوم شد.

وی افزود: به سبب حکم صادره از دادگاه تجدید نظر استان اردبیل متهم با داشتن  14 فقره جرم به پانزده سال حبس، 99ضربه شلاق و پرداخت 290 میلیون ریال جزای نقدی و چهار سال انفصال از هرگونه خدمات دولتی باتعلیق بخشی از مجازات محکوم شدکه حکم صادره از تاریخ صدور لازم الاجرا بوده و توسط دادستانی به اجرا در خواهد آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان شهرستان نمین تصریح کرد: نظارت بر فعالیت کارکنان دولتی و اجرائی به صورت مستمر و با جدیت ادامه خواهد یافت و در صورت مشاهده هرگونه تخلف برخورد قانونی باکارمند یا کارمندان متخلف به عمل خواهد آمد.

اکبری بیان کرد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به صورت مکتوب واز طریق صندوق نصب شده در دادگستری به دادستانی نمین منعکس کنند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۲۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری گرکان اولین دیدار نیمه‌نهایی را برد

شهرداری گرگان دیدار اول مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال را از مهرام برد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیدار نخست تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال آقایان امروز جمعه 31 فروردین ماه برگزار و شهرداری گرگان موفق شد با نتیجه 84 بر 59 به پیروزی برسد. در این دیدار سالار منجی با 8 امتیاز،11 ریباند، 3 بلاک و کارایی 21 بهترین بازیکن شد.

مرحله نیمه‌نهایی بیست و پنجمین دوره لیگ برتر بسکتبال آقایان به صورت 3 از 5 برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شهرداری گرکان اولین دیدار نیمه‌نهایی را برد
  • پاسخ کوبنده و سریع ایران در صورت هرگونه اقدام رژیم صهیونیستی
  • توانمندسازی محلات شهر صرفا ایجاد اشتغال نیست
  • ۲۵ درصد تخفیف پرداخت عوارض شهرداری قم تا پایان تیرماه
  • مجوز احداث ۲ باب هتل در تبریز صادر شد
  • غریب آبادی : هرگونه تعرضی را حتی اگر در قلمرو کشور ثالثی صورت بگیرد، پاسخ مستقیم خواهیم داد
  • جاسوسی گسترده دولت لهستان با نرم افزار اسرائیلی
  • ۸۰ درصد هزینه گلخانه به صورت تسهیلات در اختیار افراد قرار می گیرد
  • جاسوسی گسترده دولت لهستان با نرم افزار اسرائیلی پگاسوس
  • مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان