Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماجرا از بازی سلتیک با لاتزیو آغاز شد و حواشی پس از شکست چند روز پیش سلتیک مقابل رنجزر به اوج خود رسید.

طرفداری- دیدار سلتیک-رنجرز در لیگ اسکاتلند با برتری 2-1 تیم استیون جرارد به پایان رسید. رنجرز برای اولین بار طی 9 سال اخیر در سلتیک پارک برنده از زمین خارج شد. اما این بازی، حواشی ویژه ای داشت.

بنیتو موسولینی، نخست وزیر پادشاهی ایتالیا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از زمان به قدرت رسیدن فاشیست ها، مرد اول ایتالیا بود و سرانجام در آخرین ماه های جنگ جهانی دوم در سال 1945 و دو روز پیش از خودکشی آدولف هیتلر، در شمال ایتالیا دستگیر و تیرباران شد. جسد او دو روز بعد در میلان از سقف پمپ بنزینی به دار آویخته و سنگ باران شد. موسولینی، هوادار لاتزیو بود و از آن زمان، لاتزیویی ها خود را پیرو او می دانند. به نقل از میرر؛ در جریان دیدار سلتیک و لاتزیو در لیگ اروپا، هواداران تیم اسکاتلندی بنری در دست داشتند که به مرگ بنیتو موسولینی اشاره داشت. آنها روی این بنر خطاب به هواداران لاتزیو نوشته بودند:

از رهبر خود پیروی کنید.


الساندرا، نوه موسولینی که از این اقدام هواداران سلتیک ناراحت شده بود، از افرادی که بنر آویزان شدن پدربزرگ او را در دست داشتند، شکایت کرد. وی همچنین پس از شکست سلتیک مقابل رنجرز در توئیتر نوشت:

اما چه کسی برنده شد؟ #دربی_اسکاتلند

یکی از هواداران سلتیک در واکنش به توئیت نوه موسولینی، گیفی از دار زدن با طناب فرستاد. الساندرا موسولینی در پاسخ به این گیف، نوشت:

تقدیم به خانواده ات برای سال آینده.

البته این توئیت ها از سوی الساندرا از توئیتر پاک شده است. نوه 56 ساله موسولینی، قبلا مدل و بازیگر بوده است. او از دوستان برلوسکونی است و سابقه حضور در مجلس پارلمان ایتالیا را نیز دارد. ماجرا میان وی و هواداران سلتیک تمام نشده است. هواداران تیم اسکاتلندی به طور گسترده در توئیتر بر ضد او فعالیت می کنند و با انتشار تصویر زیر می نویسند:

بنیتو موسولینی، نتیجه بازی ها را اینگونه می بیند. 

مطالب مرتبط با بنیتو موسولینی و فوتبال را در طرفداری بخوانید:

دیکتاتوری که به اهمیت فوتبال در جهان پی برد فوتبال و سیاست؛ ظهور فاشیسم در ایتالیا و قهرمانی جهان

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۳۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوپرگل شونسوکه ناکامورا به رنجرز (لیگ برتر اسکاتلند - 17 آوریل، 2008) / فیلم

در این ویدیو سوپر گل شونسوکه ناکامورا به گلاسکو رنجرز، در فصل 2007/08 لیگ برتر اسکاتلند را مشاهده می کنید. این بازی در نهایت با پیروزی 2 بر 1 سلتیک به پایان رسید. ناکامورا بین سال های 2005 تا 2009 در این تیم حضور داشت.

دانلود (6.7MB)

دیگر خبرها

  • وزیر تندرو اسرائیل درباره حادثه اصفهان : ضعیف و مسخره / نخست وزیر سابق: هیچ کس اینگونه اسرائیل را رسوا نکرده / آژانس : آسیبی به تاسیسات هسته ای ایران نرسیده
  • ایتالیا خواستار «کاهش تنش مطلق» در خاورمیانه است
  • گزینه سابق ایران نزدیک به فتح بهترین لیگ جهان
  • بازگشت جنجالی گشت ارشاد به خیابان‌ها در میانه تنش ایران و اسرائیل؛ این چه تدبیری است؟ چه کسی دستور داد؟
  • بازگشت جنجالی گشت ارشاد به خیابان‌ها در میانه تنش بین ایران و اسرائیل؛  این چه تدبیری است؟ چه کسی دستور داد؟
  • سوپرگل شونسوکه ناکامورا به رنجرز (لیگ برتر اسکاتلند - 17 آوریل، 2008) / فیلم
  • ایتالیا: زمان برقراری آتش‌بس در غزه است
  • پاری سن ژرمن داغ دل بارسلونا را تازه کرد؛ روز به خیر! / عکس
  • خارجی های تراکتور رضایت دادند؛ بازگشت قربان بردیف به تبریز!
  • برخورد جدی پلیس با تخلفات ساکن و ثبت تخلف پارک حاشیه ای با دوربین های متحرک