Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@04:34:52 GMT

جاسم: به پورعلی‌گنجی اعتماد کامل داریم

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۲۳۸۰۴

جاسم: به پورعلی‌گنجی اعتماد کامل داریم

مدیر تیم العربی به انتقادهای رسانه‌های قطری از عملکرد مرتضی پورعلی‌گنجی پاسخ داد. ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۴ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روزنامه الوطن قطر، سعود الجاسم درباره انتقادهای هواداران تیم العربی و رسانه‌ها از مرتضی پورعلی‌گنجی، بازیکن خط دفاعی گفت: او بازیکنی در سطح بین‌المللی است و از آغاز فصل تاکنون در ترکیب العربی بازی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پورعلی‌گنجی با مصدومیت مچ پا مواجه بود. او یک بازیکن عالی است و تجربه فوق‌العاده‌ای دارد. ما به این بازیکن اعتماد کامل داریم.

مدیر تیم فوتبال العربی درباره اهداف این تیم در فصل جاری لیگ ستارگان قطر اظهار داشت: امیدواریم سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنیم. ما برای رسیدن به این هدف تلاش می‌کنیم و اگر هم به آن دست نیابیم روی فصل آینده تمرکز خواهیم کرد.

العربی  با 15 امتیاز رتبه ششم جدول 12 تیمی لیگ ستارگان قطر را در اختیار دارد.

جلسه سرنوشت‌ساز مدیران و سرمربی زنیت برای فروش سردار آزمون

 

انتهای پیام/

R7858/P/S3,27,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط مرتضی پورعلی‌گنجی لیگ ستارگان قطر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مرتضی پورعلی گنجی لیگ ستارگان قطر مرتضی پورعلی گنجی لیگ ستارگان قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۳۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کولاک السد با حزباوی و 9 گل!

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای معوقه هفته سیزدهم لیگ ستارگان قطر، تیم فوتبال السد در حالی که برای دومین بازی متوالی محمدامین حزباوی را در ترکیب و خط دفاعی داشت، از ساعت 21 چهارشنبه شب (به وقت ایران) در استادیوم الثمامه دوحه به مصاف الاهلی رده نُهمی رفت.

السد که در تلاش برای کسب پیروزی در این مسابقه خارج از خانه و نزدیک شدن به قهرمانی در لیگ ستارگان قطر بود، نیمه اول را با نمایش کاملا هجومی پشت سر گذاشت و با گل‌های اکرم عفیف، یوسف عبدالرزاق و گیلهرمه و یک گل مردود توسط عفیف، توانست به برتری 3 بر یک مقابل الاهلی برسد.

در نیمه دوم یاران حزباوی هجومی‌تر از قبل و توفانی کار کردند و توانستند بهترین عملکردشان در این فصل را به نمایش بگذارند و 6 بار دیگر توسط بغداد بونجاح (سه بار)، اکرم عفیف، الیاس حسنی و گل به خودی محمد اسحاق به گل برسند و مهم‌ترین برد را کسب کنند.

تیم فوتبال السد با کسب پیروزی 9 بر یک در خانه تیم الاهلی که یک اخراجی هم در این بازی داشت، 46 امتیازی شد تا بخاطر اختلاف پنج امتیازی با الریان و الغرافه و با توجه به باقی ماندن دو مسابقه از این فصل، در آستانه قهرمانی در لیگ ستارگان قطر قرار بگیرد.

محمدامین حزباوی، مدافع ایرانی السد در دیدار مقابل الاهلی حضور 74 دقیقه‌ای و موثر در زمین داشت و هجدهمین بازی خود در فصل جاری لیگ ستارگان قطر را انجام داد.

دیگر خبرها

  • (عکس‌) تبریک تولد پرسپولیس به ستاره بدشانس
  • تبریک تولد پرسپولیس به شماره هشت بدشانس (عکس)
  • عکس‌| تبریک تولد پرسپولیس به ستاره بدشانس
  • تبریک تولد پرسپولیس به شماره هشت بدشانس
  • نمایشگاه گروهی عکس «مردم درود»
  • کولاک السد با حزباوی و 9 گل!
  • پورعلی: در جدول چشم به جایگاه سپاهان داریم
  • انتصاب امام جمعه موقت جدید سمنان
  • بازگشت مهرزاد به اردوی والیبال نشسته
  • نخستین فیلم شهیدآوینی پس از ۴۴ سال روی پرده رفت