Web Analytics Made Easy - Statcounter

ادهم کرد زابلی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: گستره هر یک از این زمین‌های چمن مصنوعی هزار و ۳۵۰ متر مربع است که با اعتبار  افزونبر سه هزار میلیون ریال افتتاح شد.

وی افزود: نگاه ویژه وزارت ورزش و جوانان به زیر ساخت‌های ورزشی روستاهای سیستان و بلوچستان سبب شده در سال‌های اخیر شاهد جهش چشمگیر در ساخت و بهره‌برداری طرح‌های عمرانی این حوزه در استان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان با اشاره به جایگاه والای ورزشکاران این استان در عرصه ملی گفت: با اقدامات مطلوب انجام شده در سال‌های اخیر هم‌اینک ۱۲۸ نفر از ورزشکاران این استان به اردوی تیم ملی دعوت شدند.
وی افزود: همچنین در دومین دور المپیاد استعدادهای برتر کشور ۸۹۰ ورزشکار سیستان و بلوچستان تابستان امسال در۵۰ رشته به مصاف حریفان کشوری خود رفتند که برای نخستین بار منجر به کسب۱۳ مدال طلا، ۱۳ مدال نقره و ۲۵ مدال برنز شد.
کرد ادامه داد: همچنین رشته‌های سپک تاکرا، کبدی و فوتبال ساحلی در بخش تیمی قهرمان دومین دوره رقابت‌های المپیاد استعدادهای برتر کشور شدند.
وی بیان کرد: حدود ۱۰۰ ورزشکار نونهال سیستان و بلوچستان بعد از کسب موفقیت در المپیاد استعداد برتر به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

به گزارش ایرنا هم‌اینک افزون بر ۴۶ هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب حدود ۵۰ هیات استانی و ۵۰۰ هیات شهرستانی در سیستان و بلوچستان مشغول فعالیت هستند.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 اردوی تیم ملی زمین سیستان و بلوچستان مدال طلا مدیرکل ورزش و جوانان قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۳۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلیا اسدیان طلا گرفت/ زهرا جلیلی به مدال برنز رسید

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، مسابقات انتخابی جام‌جهانی ووشو از صبح امروز چهارشنبه پنچم اردیبهشت ماه با حضور نمایندگان ۳۸ کشور به میزبانی چین در شهر «جیاینگ یئن» آغاز شده است.

در روز نخست این پیکارهای هلیا اسدیان نماینده کشورمان در بخش تالو و در اجرای فرم «نن‌گوئن» موفق شد با کسب امتیاز ۹.۶۲۰ ضمن قرار گرفتن در رتبه نخست به مدال طلای این فرم دست یابد و جواز حضور در جام‌جهانی را کسب کند. ورزشکارانی از سنگاپور و ازبکستان نیز در این بخش دوم و سوم شدند.

همچنین زهرا جلیلی دیگر عضو تیم ملی ایران در «گوئن‌شو» موفق شده بود با کسب نمره ۹.۵۱۳ به عنوان سومی این پیکارها دست یابد. در این فرم ورزشکارانی از چین به ترتیب با امتیازهای ۹.۷۰۰ و ۹.۶۹۳ به ترتیب اول و دوم شدند.

تیم ملی کشورمان با ۸ ورزشکار ساندا (۵ مرد و ۳ زن) و ۶ ورزشکار تالو (۳ مرد و ۳ زن) در این مسابقات حضور یافته است. در این پیکارها ۳۸ کشور و ۳۰۰ ورزشکار حضور یافته‌اند.

مدال‌های این فرم توسط مهدی علی‌نژاد، عضو هیأت رئیسه فدراسیون جهانی به ورزشکاران اهدا شد.

کد خبر 6087281

دیگر خبرها

  • نخستین پایگاه اورژانس بانوان در زاهدان افتتاح شد
  • زهرا جلیلی، اولین مدال آور ووشو در چین
  • هلیا اسدیان طلا گرفت/ زهرا جلیلی به مدال برنز رسید
  • معاون استاندار:استعداد‌های برتر ادبی وهنری سیستان وبلوچستان حمایت شوند
  • معاون استاندار: استعداد‌های برتر ادبی وهنری سیستان وبلوچستان حمایت شوند
  • استعداد‌های برتر ادبی و هنری سیستان و بلوچستان باید حمایت شوند
  • نخستین رویداد تربیت مربی هوش مصنوعی در سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • بزرگترین میز نقاشی سیستان و بلوچستان در چابهار برگزار شد
  • برگزاری نخستین رویدادتربیت مربی هوش مصنوعی، درزاهدان
  • ۵۰ طرح از سیستان و بلوچستان به عنوان ایده برتر ملی انتخاب شد