Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیروم وند با تاکید بر لزوم اعتماد مردم و خیرین به بهزیستی گفت: اگر اعتماد به یک دستگاه به عنوان متولی کار وجود داشته باشد می توان کمک های کوچک را سامان داده و کارهای بزرگی انجام داد.

«فرحناز بیروم وند» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک اظهار کرد: متاسفانه علی رغم تاکید دین مبین اسلام به ساده زیستی در حال حاضر شاهد سخت گیری هایی در امر ازدواج هستیم که عملا تشکیل خانواده را سخت می کند و در این بین گرانی های اخیر نیز مزید بر علت شده و جوانان را از ازدواج و بعضا حتی از فکر ازدواج هم فراری کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اداره بهزیستی اندیمشک تصریح کرد: خیرخواهی در بین مردم ما کم نیست و مصداق آن را می توان به وضوح در ماه های مبارک رمضان، محرم و صفر یافت و حال اگر ما همین نذورات را هدفمند و به عنوان متولی برای کار خیر اعتمادسازی کنیم می توانیم این جویبارهای مهر را تبدیل به رودی خروشان کرده که به دریای محبت می ریزد.

 

وی افزود: این کمک ها می توانند زندگی جوانی که نیازمند است و با توجه به شرایط ازدواج عملا برای او کار سختی است را امیدوار نگه دارد و به تشکیل خانواده او کمک کند.

 

بیروم وند اذعان داشت: سازمان بهزیستی در نظر دارد با کمک خیرین، جوانان نیازمند تحت پوشش که عقد کرده ولی به دلیل شرایط مالی تاکنون زیر یک سقف نرفته اند را با حداقل های زندگی مشترک راهی خانه بخت کند که در این راستا هر شخص با اهدای هدیه ای هم می تواند کمکی به تکمیل یک جهیزیه و شروع یک زندگی داشته باشد.

 

وی با تاکید بر لزوم اعتماد مردم و خیرین بیان کرد: با وجود اعتماد کارهای بزرگی انجام خواهد گرفت و اگر ما بخواهیم در نظر بگیریم که یک جهیزیه خیلی گران است و کمک ما خیلی کارگشا نیست، کاملا اشتباه است چرا که در این طرح هر کمک کوچکی می تواند آجری برای تکمیل بنا باشد و اگر اعتماد به یک دستگاه به عنوان متولی کار وجود داشته باشد می توان کمک های کوچک را سامان داده و کارهای بزرگی انجام داد.

 

رئیس اداره بهزیستی اندیمشک اضافه کرد: بهزیستی این شهرستان در حال حاضر دو زوج از مددجویان تحت پوشش خود را در دوران عقد دارد که توانایی لازم برای شروع زندگی مشترک ندارند و خواهشمندیم هر شخصی که می تواند کمکی برای شروع زندگی این دو زوج داشته باشد، کمک خود را به دست آنها برساند.

پایان پیام/661

منبع: شبستان

کلیدواژه: حماسه 9 دی گرامیداشت حماسه 9 دی 9 دی مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد قرآن کریم مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد بزرگداشت حماسه 9 دی مسجد کمک هزینه خرید جهیزیه خیرین بهزیستی خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۴۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برلین: نباید حمله بزرگی در رفح انجام شود

وزیر خارجه آلمان ضمن سفر به منطقه برای برگزاری گفت‌وگو درباره بحران در غزه، از رژیم صهیونیستی خواست تا حمله زمینی به شهر رفح در نوار غزه را آغاز نکند.

به گزارش ایسنا، «آنالنا بربوک» وزیر خارجه آلمان روز سه‌شنبه و پس از دیدار با «سامح شکری» همتای مصری خود در قاهره گفت: «نباید یک حمله زمینی تمام عیار در رفح رخ دهد. مردم نمی‌توانند به یکباره خودشان را ناپدید کنند».

به نقل خبرگزاری آلمان، بر اساس تخمین ها ۱.۵ میلیون نفر از ۲.۲ میلیون سکنه نوار غزه اکنون در چادرهایی در رفح هستند.

بربوک همچنین با «محمود عباس» رئیس تشیکلات خودگران فلسطین نیز در رام‌الله دیدار کرد.

وزیر خارجه آلمان تاکید کرد: «ارسال کمک‌های هوایی و دریایی تنها می تواند سهم کوچکی در وضعیت وخیم غزه داشته باشد. آنچه ما نیاز داریم باز کردن مسیر زمینی است. اسرائیل مسئولیت تضمین دسترسی غذا و آب و همچنین مسیرهای فرار امن برای فلسطینی‌هاست».

بربوک همچنین گفت رژیم صهیونیستی تمایز کافی بین اهداف نظامی و غیرنظامی قائل نیست.

به گفته دیپلمات آلمانی، «این عدم تمایز دقیق و همچنین اوضاع وخیم و وحشتناک بشری باعث ایجاد نگرانی بیشتر در نوار غزه می‌شود و اسرای اسرائیلی تا زمانیکه کودکان در غزه از قحطی می‌میرند، آزاد نخواهند شد».

وزیر خارجه آلمان افزود: «ساخت و ساز مستمر شهرک‌های جدید اسرائیل در کرانه باختری همواره شکاف‌های جدید و در نتیجه خطرات امنیتی را باز می‌کند. این به معنای واقعی کلمه مانع راه حل ۲ دولتی و صلح است».

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کارهای فرهنگی منحصر به چند منطقه شهر نباشد
  • ابتکار و انجام کارهای جدید که به چشم مردم می‌آیند اولویت مسئولان باشد
  • ابتکار و انجام کارهای نو سرلوحه کار مسوولان کردستان باشد
  • مجید انصاری: کشور ما توان بزرگی دارد؛ چرا باید شرایط طوری باشد که نخبگان ما به فکر مهاجرت باشند؟/ تریبون‌های نماز جمعه به دنبال دامن زدن به خشم و کینه نباشند/ سه انتخابات اخیر نشان داد که ما در لبه خطر ناامیدی و واگرایی اجتماعی هستیم
  • اختلافات را با اتکا به قرآن کریم می توان تبدیل به ائتلاف کرد
  • نشست کمیته ساماندهی کودکان کار خراسان رضوی
  • توزیع ۱۸۰۰ سما کارت بین توان‌خواهان بهزیستی استان بوشهر
  • تشکیل کارگروه ملی احیاء و ساماندهی دریاچه نمک 
  • برلین: نباید حمله بزرگی در رفح انجام شود
  • اجرای طرح نیابت در مرکز نگهداری از معلولان کم توان ذهنی در قم