Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سیدعلیرضا مروجی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کاشان دیروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پرستار پیام آور سلامتی است، اظهار داشت: مهمترین شاخصه پرستاران در مراقبت از بیماران صبر و احترام به بیماران است.

او با اشاره به تقدیر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی کاشان برای اجرای موفقیت آمیز طرح ملی کنترل فشار خون در کاشان ابراز داشت: پرستاران به عنوان یکی از اجزای مهم انجام این طرح نقش بسزایی را ایفا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کاشان از غربالگری حدود ۱۲۰ هزار کاشانی در طرح ملی کنترل فشار خون خبر داد و بیان داشت: در این طرح ۹۵ مرکز و پایگاه بهداشتی خدمات جامع سلامت و خانه بهداشت به همراه ۵۴ ایستگاه ثابت سنجش حوزه معاونت‌های بهداشتی، درمان و سایر نهاد‌های مشارکت کننده وظیفه غربالگری شهروندان کاشانی را بر عهده داشتند.


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به اجرای طرح ارائه خدمات پرستاری بیماران پس از ترخیص بیمارستان در قالب مراقبت پرستاری در منزل تصریح کرد: این طرح توسط مراکز معتبر و دارای مجوز خدمات پرستاری در سطح شهر انجام می‌شود.

او با اشاره به فعالیت بیش از یک هزار و ۳۰۰ پرستار در مجموعه‌های درمانی، بهداشتی و خدماتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان خاطرنشان کرد: اگر دانشگاه توانسته است خدمات مطلوب و شایسته‌ای به شهروندان کاشانی و دیگر هموطنان از سایر شهر‌های ایران ارائه دهد بخش عظیمی از آن به واسطه حضور و تلاش فعالانه پرستاران است.


مروجی در بخش دیگری از سخنان خود از تقدیر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از فعالیت‌های قرآنی دانشگاه علوم پزشکی کاشان خبر داد و اذعان داشت: این دانشگاه در بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت موفق به کسب عنوان سوم در بین دانشگاه‌های سراسر ایران شد.

بسیج ملی کنترل فشار خون برای تمامی افراد ۳۰ سال و بالاتر از ۲۷ اردیبهشت امسال آغاز و در ۱۵ تیر ماه ۱۳۹۸ پایان یافت.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی کاشان کنترل فشار خون پرستار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۴۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت زنده یاد «نعمت الله سلطانی» در همدان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: ساخت این مرکز در زمینی به مساحت ۱۵۰۰ متر مربع در ۶۰۰ متر با ۲ طبقه از سال ۱۳۹۶ آغاز و در اسفند ۱۴۰۲ به پایان رسید. 

محمد مهدی مجذوبی افزود: برای ساخت مرکز خدمات جامع سلامت ، ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شد که با توجه به اینکه ۵۰۰ میلیون تومان را خیر نیک اندیش مرحوم «نعمت الله سلطانی» هزینه کرده بود به نام ایشان نامگذاری شد و مابقی از محل منابع استانی و دانشگاه علوم پزشکی فراهم شد.

در این مراسم از خانواده خیر نیک اندیش مرحوم نعمت الله سلطانی تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • تداوم اجرای طرح غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال
  • برپایی ایستگاه سلامت در شهرک سلامت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • انجام غربالگری سه سرطان شایع در هفته سلامت در مشهد
  • آیین افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت زنده یاد «نعمت الله سلطانی» در همدان 
  • شمار پزشکان متخصص در شهرستان‌های همدان افزایش یافت
  • غربالگری ۸۰۰ هزار نفر در استان اردبیل
  • کنترل و مهار پشه آئدس در گیلان
  • غربالگری ۸۰۰ هزار نفر در اردبیل
  • نحوه محاسبه اضافه‌کاری پرستاران اصلاح می‌شود