Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- منوچهر ریاحی گفت: واقعیت امر دلیل اصلی فوت مادرم کهولت سن بود، بالاخره مادر بیش از ۹۳ سال سن داشت و بیماری اخیر هم مزید بر این علت شد. تاریخ انتشار: 09:04 - 11 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۲۱۴۹

منوچهر ریاحی فرزند «شهلا ریاحی» بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، پیرامون درگذشت مادرش گفت: متاسفانه مادرم شامگاه دیشب بعد از تحمل دو سال بیماری دار فانی را وداع گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره دلیل درگذشت مادرش اظهار کرد: واقعیت امر دلیل اصلی فوت مادرم کهولت سن بود، بالاخره مادر بیش از ۹۳ سال سن داشت و بیماری اخیر هم مزید بر این علت شد.

ریاحی پیرامون زمان و مکان تشییع پیکر شهلا ریاحی خاطرنشان کرد: مادرم در مرکز درمانی واقع در شهرک غرب تهران درگذشت و در حال حاضر برنامه ریزی‌ها برای تشییع وی از تالار وحدت آغاز شده، اما زمان قطعی مشخص نیست.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شهلا ریاحی درگذشت بازیگر سینما اخبار تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۴۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر علی‌اصغر رضایی نیک فردا تشییع می‌شود

مراسم تشییع و خاکسپاری علی‌اصغر رضایی نیک، دوبلور پیشکسوت فردا پنجشنبه، نهم فروردین‌ماه برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، مراسم بدرقه و خاکسپاری پیکر علی‌اصغر رضایی نیک فردا ساعت ۱۰ صبح پنجشنبه از محل سالن عروجیان بهشت زهرا (س) به سمت قطعه هنرمندان برگزار می‌شود.

رضایی نیک، دوبلور پیشکسوت سه‌شنبه، ۷ فروردین‌ماه بر اثر ایست قلبی در منزلش درگذشت. او متولد ۵ فروردین ۱۳۳۵ در شهر تهران بود که از سال ۶۷ وارد حرفه دوبله شد.

از میان آثار رضایی نیک می‌توان به صداپیشگی در سریال «کارآگاه کاستر»، انیمیشن‌های «سفر‌های میتی کومان»، «داستان‌های مارکو و جینا»، «اسفنج دریایی» و «لیلی دختر استثنایی»، فیلم‌های «جان سخت ««زمان آتش»، «پسران بد ۲» و «شهر داغ» و سریال‌های «سواران بد»، «کمیسر شهر» و «روزگار قدیم» اشاره کرد.

دیگر خبرها

  • سناتور ضدایرانی در ۸۲ سالگی درگذشت
  • پیکر علی‌اصغر رضایی نیک فردا تشییع می‌شود
  • تصاویری از مراسم تشییع مرحوم زهرا شجاعی
  • (تصاویر) مراسم تشییع مرحوم دکتر زهرا شجاعی
  • مراسم تشییع زهرا شجاعی (عکس)
  • زمان مراسم تشییع شهید «نجاتی نیا» در گرگان اعلام شد
  • «زهرا شجاعی» درگذشت
  • کشف چیز‌های عجیب در کالبد شکافی سلبریتی‌های درگذشته!
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهیدان قربانی در اصفهان
  • میزبانی بهتر وحدت و برج آزادی درسال جدید با اجرای پروژه‌های عمرانی