Web Analytics Made Easy - Statcounter

کعبی نسب معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: سابقات آموزشگاهی فوتسال متوسطه دوم پسران در این ناحیه برپا شد که آموزشگاه شاهد انصار عنوان قهرمانی را کسب کرد.

او افزود: مسابقات بین مدارس مقطع متوسطه دوم پسران با حضور پرشور دانش آموزان و مدیران مدارس ناحیه برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کعبی نسب بیان داشت: این مسابقات با مشارکت ۱۵ مدرسه به شیوه‌ای تک حذفی و در ۳ روز برگزار شد، که در دیدار نهایی شاهد انصار با شاهد میثاق رو در روی هم قرار گرفتند و در پایان دبیرستان شاهد انصار با ضربات پنالتی فاتح مسابقات آموزشگاهی فوتسال پسران مقطع متوسطه دوم ناحیه ۴ شد.

آموزشگاه شاهد انصار به عنوان مدرسه قهرمان در مسابقات فوتسال استانی به نمایندگی از ناحیه ۴ شرکت خواهد کرد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسابقات فوتسال آموزش و پرورش اخبار دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۴۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم هاکی روی یخ پسران ایران راهی ازبکستان شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پسران زیر ۱۸ سال هاکی روی یخ ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا راهی ازبکستان شدند.   نمایندگان کشورمان در این دوره از مسابقات در گروه A با تیم‌های ازبکستان، تایلند، مالزی و کویت به رقابت می‌پردازند.   در گروه B این مسابقات نیز امارات، مغولستان، هند، اندونزی و ماکائو حضور دارند.   پسران زیر هجده سال ایران سه شنبه ۴ اردیبهشت در اولین بازی خود برابر تیم ازبکستان (میزبان این مسابقات) به میدان می‌روند.   هر تیم در گروه خود چهار بازی برگزار می‌کند و در صورت کسب امتیاز‌های لازم و صعود از گروه، یک بازی اضافه خواهد داشت.   تیم‌های اول هر گروه برای رده اول و دوم با هم رقابت می‌کنند و تیم‌های دوم هر گروه نیز برای رده سوم و چهارم به مصاف هم می‌روند.   برنامه مسابقات تیم ملی کشورمان به شرح زیر است:   سه شنبه ۴ اردیبهشت:  ایران_ ازبکستان ساعت ۱۸   پنجشنبه ۶ اردیبهشت: ایران _تایلند ساعت ۱۴:۳۰   جمعه ۷ اردیبهشت: ایران_کویت ساعت ۱۸   یکشنبه ۹ اردیبهشت:  ایران _مالزی ساعت ۱۸ ­

دیگر خبرها

  • اولین دوره مسابقات فوتسال جام هیأت مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • آغاز تور جهانی تنیس در مازندران
  • تیم هاکی روی یخ پسران ایران راهی ازبکستان شد
  • رقابت‌های جهانی تنیس در مازندران آغاز شد
  • برگزاری ۷ طرح ملی ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر
  • برگزاری رویداد پسران نوآوین در مهریز
  • مهدی: دیدار‌های سه هفته پایانی همزمان برگزار می‌شود
  • وضعیت برگزاری ادامه لیگ برتر/ سه هفته پایانی همزمان برگزار می‌شود
  • برگزاری مسابقات فوتشال در بخش هزار مسجد شهر لایین شهرستان کلات نادری
  • برگزاری دوازدهمین دوره مسابقات طرح ملی دادرس