Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر خارجه سوریه تأکید کرد این کشور تمامی نیروهایی را که به صورت غیرقانونی در سوریه هستند متجاوز و اشغالگر می‌داند.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، فیصل مقداد، معاون وزیر خارجه سوریه به خبرنگاران گفت: ما همواره آماده فداکاری برای دفاع از وحدت و حاکمیت و مردممان هستیم. ما نیروهای آمریکایی یا غربی و دیگر نیروهایی را که به صورت غیرقانونی در خاک سوریه هستند اشغالگر و متجاوز می‌دانیم و بر همین اساس با آن‌ها برخورد می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقداد از کشورهایی که در حمایت از تروریسم دست دارند خواست از این حمایت دست بردارند چراکه جهان چهره قبیح آمریکا را بعد از حمله خونین به حشد شعبی عراق که یکی از قدرت‌های دولت عراق در مبارزه با تروریسم است مشاهده کرد.

وی گفت: باید از حشد شعبی حمایت می‌شد نه اینکه این گروه را هدف قرار داد. اما این سیاست آمریکاست.

مقداد درباره حضور نیروهای ترکیه در خاک سوریه گفت: سوریه قصد و نیت ترکیه و رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور این کشور را می‌داند. ما نیروهای این کشور را اشغالگر می‌دانیم آن‌ها می‌دانند اشغال به چه معناست. آن‌ها در ربع اول قرن گذشته زمانی که از منطقه بیرون رفتند این را تجربه کردند الان هم می دانند که باید از منطقه خارج شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فیصل مقداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۴۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی

نیروهای مسلح یمن یک کشتی و ناوشکن آمریکایی را در خلیج عدن و یک کشتی اسرائیلی را در اقیانوس هند هدف قرار دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، نیروهای مسلح یمن یک کشتی و ناوشکن آمریکایی را در خلیج عدن و یک کشتی اسرائیلی را در اقیانوس هند هدف قرار دادند.

بر اساس بیانیه نیروهای مسلح یمن نیروی دریایی ارتش یمن با تعدادی موشک مناسب، ناو آمریکایی (MAERSK YORKTOWN) را در خلیج عدن هدف قرار داد.

طبق این بیانیه در عملیات دیگر در اقیانوس هند ناو اسرائیلی (MSC VERACRUZ) با پهپاد هدف قرار گرفته است.

کارشناس یمنی: «وعده صادق»، اسرائیل را به لاک دفاعی فرو بردانصارالله یمن: توحش آمریکایی علیه غزه، شکست می‌خوردهنیه:یمن اقتصاد اسرائیل را متلاشی کرد/حمایت قدرتمندانه ایران

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازداشت بیش از ۱۰۰حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا
  • دادستان جورجیا: دانشجویان را سرکوب کنید
  • حمایت دادستان جورجیا از سرکوب دانشجویان حامی فلسطین
  • ایروانی: ادامه حضور غیرقانونی نیروهای آمریکایی منشأ اصلی بی‌ثباتی در سوریه است
  • حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی + جزئیات ۳عملیات دیگر
  • حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی
  • رئیسی: اشغالگر باید به فوریت اخراج، محاکمه و مجازات شود/ رئیس جمهور سریلانکا: ما حمله به کنسولگری ایران در سوریه را محکوم کردیم
  • اشغالگران به مناسبت عید یهودیان حرم ابراهیمی را بستند
  • تنبیهِ متجاوز؛ از طوفان شن تا وعده صادق
  • رزمایش دریایی مشترک سوریه و روسیه آغاز شد