Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/چهارمحال و بختیاری جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از هلاکت یک سارق مسلح در درگیری با ماموران نیروی انتظامی استان خبر داد.

فضل‌الله برزویی در گفت و گو با ایسنا، با اعلام این خبر، اظهار کرد: این فرد در چهارمحال و بختیاری اقدام به 25 فقره سرقت خودرو پراید، وسایل داخل خودرو و زورگیری کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی تصریح کرد: پس از انجام اقدامات شبانه روزی و رصد اطلاعاتی، مخفیگاه این سارق در یکی از استان‌های همجوار شناسایی شد و ماموران و کارآگاهان نیروی‌انتظامی با دریافت نیابت قضایی و رعایت تمام جوانب احتیاط به محل مورد نظر اعزام شدند.

برزویی گفت: فرد سارق که متوجه حضور ماموران نیروی‌انتظامی شده بود، اقدام به تیراندازی به سمت ماموران انتظامی کرد و ماموران انتظامی با رعایت قوانین و قانون بکارگیری سلاح و هشدارهای لازم اقدام به تیراندازی کردند و سرانجام سارق در درگیری با پلیس مجروح شد.

 وی با اشاره به‌ اینکه این سارق به سرعت به مراکز درمانی منتقل شد و براثر جراحت شدید در بیمارستان فوت کرد، خاطرنشان کرد: فردی که هم‌دست سارق بود به سرقت 25 فقره خودرو، وسایل داخل خودرو، احشام و زورگیری اعتراف کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه چهارمحال و بختیاری سارق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۴۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک کشف شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین؛ سرهنگ محمد قاسم رحیمی در تشریح این خبر گفت: در راستای اجرای طرح امنیت محله محور و برخورد با سوداگران مرگ، ماموران انتظامی شهرستان اندیمشک با رصد اطلاعاتی دو دستگاه خودرو را شناسایی وطی عملیاتی ضربتی آنها را توقیف کردند.

وی افزود: ماموران انتظامی در بازرسی از خودرو های توقیفی مقدار ۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

سرهنگ رحیمی افزود؛ در این ارتباط ۳ نفر سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899055

دیگر خبرها

  • دستگیری زن اردبیلی که شوهر سابقش را با چاقو کشت
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • ۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک کشف شد
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در مراغه
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در کهگیلویه
  • کشف ۲ دستگاه خودرو سرقتی در میرجاوه
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • دستگیری شرور مسلح در خانی‌آباد