Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@06:21:18 GMT

دستگاه قضایی اردبیل از جرایم سایبری انتخاباتی غافل نیست + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۲۵۱۲۵

دستگاه قضایی اردبیل از جرایم سایبری انتخاباتی غافل نیست + فیلم

‍‍‍‍‍‍

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: مجرمان فضای مجازی در اردبیل با انگیزه تشویش اذهان عمومی به اشد مجازات محکوم می‌شوند. ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۷ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

سیدعبدالله طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیلاظهار داشت: مجرمان فضای سایبری که با انگیزه سیاسی در راستای تشویش اذهان و افکار عمومی از چارچوب فعالیت قانونی خود تخطی کنند، با اشد مجازات روبه‌رو می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در راستای اجرای سیاست‌های امنیتی و حفاظتی دستگاه قضایی استان اردبیل، با آن دسته از مجرمانی که دست به هر اقدامی با هدف برهم زدن امنیت و آرامش روانی مردم بزنند به شدت برخورد می‌‌کند.

‌دادستان اراک: دستگاه قضایی از هیچ جناح سیاسی در انتخابات حمایت نمی‌کنداسماعیلی: اقدامات دستگاه قضایی تبلغیاتی نیست/ دست قاچاقچیان را قطع می‌‌کنیمدادستان گرگان: عزم دستگاه قضایی برای کمک به رونق تولید و اشتغال

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی استان با بیان اینکه در اقدام اخیر سپاه پاسداران و همکاری پلیس فتا یک مورد از مجرمان فضای سایبری دستگیر شد، افزود: باتوجه به قرارگیری در آستانه انتخابات و این رویداد مهم سیاسی در کشور برخی سودجویان با انگیزه سیاسی وارد صحنه شده، نسبت به نشر اکاذیب در کانال‌ها و بستر شبکه‌های اجتماعی کرده و همچنین سعی در تشویش افکار و روان آحاد عمومی جامعه دارند که در این زمینه دستورات لازم برای اعمال اشد مجازات علیه این افراد صادر شده است.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی استان اردبیل از برخورد شدید دستگاه قضایی با هنجارشکنان در سطح شهر نیز خبر داد و تصریح کرد: افراد شروری که با هرگونه سلاح سرد یا گرم بر اساس اختلافات طایفه‌ای یا هر غرض دیگری در سطح شهر سبب سلب آرامش عمومی مردم شهر باشد فورا دستگیر و مجازات لازم اعمال می‌شود.

طباطبایی از مردم استان اردبیل خواست تا در صورت مشاهده هرگونه اقدام شرورانه اراذل و اوباش در سطح شهر سریعا مراتب را با نیروی انتظامی یا مستقیما با دستگاه قضایی در میان بگذارند.

انتهای پیام/133/ح

R41374/P/S6,49/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۵۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین فهرست اصولگرایان در دور دوم انتخابات مجلس؛ از ابراهیم یزدی تا پورمحمدی و نجابت /از کاندیداها تعهد گرفته شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی فهرست خود را برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، با شعار «انقلابی، کارآمد و مردمی» و تحت عنوان «فهرست وفاق» منتشر کرد.

اسامی کاندیداهای این فهرست بدین شرح است:

احمد نادری؛ ابراهیم یزدی؛ سمیه رفیعی؛ ابوالفضل ظهره‌وند؛ حسین نجابت؛ عبدالحسین روح‌الامینی نجف‌آبادی؛ زهره سادات لاجوردی؛ زینب قیصری؛ علیرضا سلیمی؛ محمدحسین حسین‌زاده بحرینی؛ حسن خجسته باقرزاده؛ مهدی عسگری؛ مجتبی زارعی؛ علی‌اصغر پورمحمدی؛ سید نظام‌الدین موسوی؛ مجتبی رحماندوست.

همچنین بنابر روایت فارس، حبیب الله بور بور دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به ارائه فهرست انتخاباتی این جریان سیاسی در انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در تهران گفت: بعد از چندین جلسه با کاندیداهای مختلف، بالاخره به جمع بندی رسیدیم که فهرستی را به عنوان «فهرست وفاق» منتشر کنیم.

وی افزود: شعار این فهرست، انقلابی، کارآمد و مردمی است و ما با هیچ جریان سیاسی اعم از شورای ائتلاف، شریان، امنا و... هیچ وحدتی انجام نداده ایم.

بوربور تصریح کرد: از تمام ۱۶ نفر این فهرست تعهد نامه انتخاباتی گرفته شده است و این افراد با شاخص های جمعیت وفاداران همراه بوده اند.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898762

دیگر خبرها

  • مستقل شدن روابط عمومی‌ها در دستگاه‌های اجرایی پیگیری می‌شود
  • اسفند گذشته سرقت کاهش یافت/ سارقان عید امسال مرخصی نرفتند
  • کاهش آمار سرقت در اسفند سال گذشته
  • صدور کیفرخواست برای تعدادی از متخلفان انتخابات
  • اولین فهرست اصولگرایان در دور دوم انتخابات مجلس؛ از ابراهیم یزدی تا پورمحمدی و نجابت /از کاندیداها تعهد گرفته شد
  • لزوم پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در آستانه دور دوم انتخابات
  • برخورد قضایی با متخلفان انتخاباتی در لرستان
  • آزادی زندانی غیرعمد با کمک مالی دانش‌آموزان اردبیلی
  • آزادی یک زندانی به همت دانش‌آموزان اردبیلی
  • رشد ۲۰۶ درصدی استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس در استان