Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-28@18:41:28 GMT

«حامد شاکرنژاد»؛‌ مهمان قرآن‌دوستان قزوین

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۲۵۶۷۹

«حامد شاکرنژاد»؛‌ مهمان قرآن‌دوستان قزوین

کانون خبرنگاران نبأ ــ به مناسبت گرامیداشت سالروز میلاد حضرت زینب(س) محفل انس با قرآن کریم با حضور حامد شاکرنژاد در قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ به مناسبت گرامیداشت سالروز میلاد حضرت زینب(س) محفل انس با قرآن کریم، پنج‌شنبه، 12 دی‌ پس از اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) قزوین برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مراسم معنوی با تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید با حضور حامد شاکرنژاد، قاری بین‌المللی و علی غلامی، قاری ممتاز استان قزوین، و مولودی‌خوانی محمد اطهری‌نسب از ذاکران اهل بیت(ع) همراه است.
یادآور می‌شود، مسجد حضرت ابوالفضل(ع) قزوین در میدان جانبازان، جنب بوستان لاله واقع است.
ولی عباسی انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: محفل انس با قرآن قزوین مسجد حضرت ابوالفضل حامد شاکرنژاد ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۵۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم احیای شب‌های قدر در امامزاده حسین (ع) برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سمیه اسمعیلی اظهار کرد: با توجه به حضور گسترده خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و مردم انقلابی قزوین جهت شرکت در برنامه احیای شب‌های قدر، امسال نیز همچون سال‌های گذشته این برنامه از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان اوقاف و امور خیریه استان در امامزاده حسین (ع) و گلزار شهدای شهر قزوین برگزار می‌شود.

وی افزود: در این برنامه معنوی ضمن تلاوت آیات قرآن مجید و استفاده از بیانات سخنرانان، مادحین به اجرای برنامه احیا خواهند پرداخت.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: برنامه فوق در شب‌های جمعه دهم، یکشنبه دوازدهم و سه‌شنبه چهاردهم فروردین ماه ۱۴۰۳ همزمان با شب‌های قدر ۱۹، ۲۱ و ۲۳ ماه مبارک رمضان از ساعت ۲۲ برگزار خواهد شد.

اسمعیلی از عموم مردم به‌ویژه عموم خانواده‌های شهدا و ایثارگران دعوت کرد تا در جوار فرزند امام رضا (ع) و شهدا حضور یافته و دعاهای مربوطه را زمزمه کنند.

کد خبر 6064088

دیگر خبرها

  • مراسم احیای شب‌های قدر در بیش از ۱۵۰۰ مسجد خوزستان برگزار می‌شود
  • مراسم شب‌های قدر در گلزار شهدای قزوین برگزار می‌شود
  • مراسم شب‌های قدر در مسجد جامع بندرعباس
  • مراسم احیای شب‌های قدر در امامزاده حسین (ع) برگزار می شود
  • اجتماع نوجوانان قرآنی شهرستان اشکذر در حمایت از مظلومان غزه و فلسطین
  • محفل انس با قرآن در مسجد جامع کبیر یزد برگزار می‌شود
  • محفل انس با قرآن در دورود برگزار شد
  • محفل انس با قرآن کریم در بروجرد برگزار شد
  • ماه مهمانی خدا و تلاوت قرآن در مساجد استان همدان
  • دین با شناخت و علم ارزش پیدا می‌کند