Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول نیوز - مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از بهره برداری باند جنوبی فرودگاه بین المللی کیش با طول 4300 متر و عرض 75 متر به عنوان یکی از بزرگترین باند های کشور تا 12 ماه آینده خبر داد. به گزارش پول نیوز، غلامحسین مظفری در آیین آغاز عملیات اجرایی توسعه و نوسازی باند جنوبی فرودگاه بین المللی کیش، با بیان اینکه توسعه و نوسازی و ایجاد فضای مناسب فرودگاه بین المللی کیش از ضرورت های این جزیره است؛ گفت: با توجه به ظرفیت ها جزیره کیش، طرح های زیرساختی جزیره را با سرعت و کیفیت مطلوب پیش می بریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مظفری، باند جنوبی را یکی از زیرساخت‌های اصلی این طرح معرفی کرد و گفت: این طرح ظرف دوازده ماه آینده به اتمام خواهد رسید.
همچنین مظفری آغاز ساخت ایستگاه سوخت رسانی و اتمام طرح پایانه فرودگاه بین المللی کیش را ازمهمترین اقدامات عمرانی حال حاضر این سازمان بر شمرد و اظهار داشت: با تامین منابع مالی، این طرح عمرانی با وقفه سه ساله، فعالیت خود را از نو آغاز کرده است و تا پایان سال 1399 به بهره برداری خواهد رسید.
وی گفت: با توجه به این که دسترسی به جزیره کیش تنها از مسیر هوایی و دریایی امکان پذیر است از اینرو توجه به زیرساخت های بندر و فرودگاه به عنوان اصلی ترین عامل رونق گردشگری، در دستور کار سازمان منطقه آزاد کیش قرار دارد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش توسعه ناوگان هوایی و تجهیزات فرودگاهی را از راهبردهای اصلی این سازمان برشمرد و از خرید بخشی از تجهیزات فرودگاهی خبر داد و افزود: یکی از راهبردهای اصلی ما توسعه ناوگان هوایی است با توجه به این که درخصوص ورود هواپیما جدید به کشور با مشکل مواجه هستیم؛ تلاش شرکت هواپیمایی کیش و سازمان منطقه آزاد کیش این است که  هواپیمای جدید رو به هر شکل ممکن در قالب های مختلف داشته باشیم.
همچنین مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های منطقه آزاد کیش در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بازسازی باند جنوبی تا 3600 متر نهایی شده و از  3600 تا 4000 ادامه پیدا می کند افزود: طرح توسعه باند جنوبی نیز انجام شده و طول باند از 4000 متر تا 4300 متر افزایش می یابد و با توجه به افزایش عرض باند به 75 متر، امکان نشست و برخاست هواپیماهای پهن پیکر همچون ایرباس A380 فراهم می شود.
 علی عرب اظهار کرد: باند جنوبی فرودگاه بین المللی کیش، باند اصلی و باند شمالی باند اضطراری است، که با اتمام طرح بازسازی و توسعه باند جنوبی، میزان ظرفیت این فرودگاه، دو برابر افزایش خواهد داشت.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: کیش بندر فرودگاه بین المللی کیش سوخت رسانی پایانه منطقه آزاد کیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۵۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راهسازی در استان هرمزگان دستگیر شدند

مجتبی قهرمانی اعلام کرد: با هماهنگی مقام قضایی و در نتیجه اقدام به موقع مأموران فراجا، یک باند بزرگ بین المللی فعال در حوزۀ قاچاق دستگاه‌های سنگین راه‌سازی، شناسایی و منهدم شد.

وی در ادامه افزود: اعضای این باند با استفاده از اسناد جعلی، ماشین آلات سنگین و دستگاه‌های راهسازی را از کشور‌های همسایه وارد می‌کردند و با انتقال به استان‌های مرکزی کشور به فروش می‌رساندند.

رئیس کل دادگستری هرمزگان تصریح کرد: تا کنون ۱۲ نفر از اعضای این باند شناسایی و دستگیر شده‌اند و برای ۲ نفر نیز که ساکن خارج از کشور هستند اعلان قرمز صادر شده است.

وی گفت: در حال حاضر ۱۴ عدد از این ماشین آلات سنگین راهسازی قاچاق توقیف شده است و ۳۳۱ دستگاه دیگر نیز شناسایی و محل به کارگیری آن‌ها مشخص شده که به زودی توقیف خواهند شد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان همچنین خاطرنشان کرد: ارزش مالی ماشین آلات راهسازی کشف شده بیش از ۵ هزار میلیارد تومان است.

قهرمانی یادآور شد: قاچاقچیان در تمامی مراحل از اقدامات مجرمانه خود تحت رصد چتر اطلاعاتی فراجا بوده‌اند و در زمان مقتضی با عملیات انجام شده توسط حافظان نظم و امنیت کشور شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در پایان تأکید کرد: همراهی، همدلی و تعامل همه اعضای شورای تأمین و نیرو‌های نظامی، انتظامی و امنیتی باعث شده که فضای استان برای قاچاقچیان و مجرمان ناامن گردد و در همه حوزه‌ها توفیقات خوبی درباره پیشگیری و مقابله با انواع جرائم محقق شود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • توسعه فرودگاه گرگان مطابق استانداردهای تعریف شده است
  • برنامه پروازهای فرودگاه بین المللی ارومیه
  • توسعه فرودگاه بین‌المللی گرگان مطابق استانداردهای تعریف شده است
  • پروژه های نیمه تمام خیرساز در اولویت تکمیل
  • انهدام باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راه‌سازی در هرمزگان
  • انهدام باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راهسازی در هرمزگان
  • اعضای باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راهسازی در استان هرمزگان دستگیر شدند
  • ۹ فرودگاه بین‌المللی کشور زیر ذره بین سازمان هواپیمایی کشوری
  • سال گذشته ۲۴۰ کلاس درس تحویل آموزش‌وپرورش قم داده شد
  • احداث ۱۰۴پروژۀ آموزشی در لرستان