Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل صدا وسیمای مرکز استان گفت: تنها نقطه قوت آمریکا و جبهه پیرامونی او فضای مجازی و اینترنت است لذا ما به میزان دفاع از خود در فاز اول باید از این فضا استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، احمد علیرمضانی، امروز(چهارشنبه ۱۲ دی) در سخنانی با بیان اینکه جبهه دشمنان انقلاب اسلامی امروز از هر زمان دیگری آسیب پذیر تر و از هم گسیخته تر است؛ توئیت های اخیر ترامپ را موید همین مسئله دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان کرمان ادامه داد: این عربده کشی های آمریکا عربده کشی آن شیری است که از حمله عاجز است زیرا اگر توان داشت که گوشه ای نمی نشست که فقط عربده بکشد.




وی خاطرنشان کرد: دشمنان افق پیشرفت های ما را می دانند و از چشم انداز جمهوری اسلامی آگاه هستند؛ بصیرت دشمن به توانمندی ما به مراتب از خود ما بیشتر است اما تنها نقطه قوت آمریکا و جبهه پیرامونی او فضای مجازی و اینترنت است لذا ما به میزان دفاع از خود در فاز اول باید از این فضا استفاده کنیم.


انجم شعاع با افزودن این مطلب که البته در حوزه فضای مجازی باید آفندی هم عمل کرد و از پدافندی درآمد؛ گفت: نیازمند اقناع عمومی خصوصا" در نسل جوان هستیم.


وی با اشاره به اینکه هر رسانه شعاعی دارد و شعاع رسانه ملی با توجه به جمعیت مخاطب آن بالاتر است؛ تصریح کرد: اما هر یک از شما(ائمه جمعه) منبر و حوزه نفوذ دارید.

 

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد حماسه 9 دی 9 دی گرامیداشت حماسه 9 دی کانون های فرهنگی هنری مساجد نهم دی اردبیل فعالیت های مسجدی مسجد بزرگداشت حماسه 9 دی دهه فجر فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۶۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش "شن‌ها مامور خدا بودند" در تهران برگزار می‌شود

به گزارش گروه ایثار و حماسه خبرگزاری صداوسیما ؛ در آستانه ۵ اردیبهشت، سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس ، همایشی با عنوان "شن‌ها مامور خدا بودند" فردا سه شنبه ۴ اردیبهشت از ساعت ۹ الی ۱۱ صبح در سالن همایش‌های بین المللی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در بزرگراه شهید حقانی تهران، انتهای خیابان سرو، روبروی پارک طالقانی واقع است.

دیگر خبرها

  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد
  • بازتاب اجرای طرح نور در فضای مجازی
  • برگزاری دوره های سواد رسانه برای کاهش آسیبهای فضای مجازی
  • فضای مجازی یکی از راه‌های مشارکت مردم در اقتصاد است
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان 
  • سپاه پاسداران نهادی از جنس مردم+فیلم
  • همایش "شن‌ها مامور خدا بودند" در تهران برگزار می‌شود
  • حضور جبهه‌ای در رسانه کشور وجود ندارد
  • ضرورت پیگیری اقدامات بازدارنده برای جلوگیری از انتشار محتوای ضدفرهنگی در فضای مجازی