Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمود واعظی پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص سفر اخیر رئیس جمهور و وزار به استان اردبیل عنوان کرد: تکمیل راه آهن اردبیل یکی از مهمترین موضوعاتی بوده که در سفر اخیر رئیس جمهور به استان اردبیل پیگیری خواهد شد.

رئیس دفتر رئیس جمهور یادآور شد: دکتر روحانی نیز تأکید ویژه‌ای برای پیشرفت و تکمیل راه آهن اردبیل داشته و بدین منظور بودجه مناسبی در دولت تصویب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی استان اردبیل نقش تعیین کننده‌ای در حوزه صادرات داشته و فراهم آوردن شرایط و امکانات زیرساختی لازم زمینه را برای افزایش مراودات سیاسی و اقتصادی با جمهوری آذربایجان از طریق این استان فراهم خواهد کرد.

واعظی تصریح کرد: دولت با نگاه ویژه خود به استان مرزی اردبیل درصدد است زمینه را برای اتخاذ تصمیمات مهمی که منجر به توسعه استان شود، مهیا کند.

وی از تلاش برای جامه عمل پوشاندن مطالبات به حق مردم اردبیل خبر داد و یادآور شد: پیش از این در سفر اول رئیس جمهور به استان اردبیل بودجه مناسبی به منظور پیشرفت پروژه‌های زیرساختی اختصاص یافت به گونه‌ای که خوشبختانه شاهد تخصیص سه و نیم برابری منابع مورد نظر و هزینه کرد آن در منطقه بودیم.

رئیس دفتر رئیس جمهور ادامه داد: برای حضور در استان اردبیل از سه ماه گذشته جلسات متعددی با استاندار و مسئولان استانی برگزار شده تا تصمیمات لازم برای توسعه و پیشرفت منطقه با سرعت و انسجام لازم فراهم گردد.

کد خبر 4813132

منبع: مهر

کلیدواژه: محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور راه آهن اردبیل 9 دی بوشهر ایلام آلودگی هوا خطبه های نماز جمعه قزوین انتخابات مجلس شورای اسلامی بیرجند شهرکرد شیراز گرگان استانداری سمنان صفحه اول روزنامه های استان ها مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۶۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور را پیگیری کنند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی  در جلسه شورای اداری استان سمنان با قدردانی از مردم و عوامل اجرایی دور دوم سفر رییس جمهور ابراز امیدواری کرد: همانگونه که مصوبات و اعتبارات دور نخست سفر رییس جمهور به خوبی اجرایی شد ؛ مصوبات و اعتبارات دور دوم سفر هم بخوبی محقق و اجرایی شود
استاندار سمنان هم با قدردانی از استقبال پرشور مردم و تمام عوامل اجرایی ورسانه‌ها گفت: با توجه به گزارش سامد مبنی بر حدود ۱۲۷ هزار و ۵۰۰ در خواست مردمی ثبت شده ،  افزایش بیش از ۴ برابری درخواست‌های مردمی در مقایسه با دور نخست سفر بیانگر افزایش اعتماد مردم به دولت و افزایش وظایف دولت در قبال مردم است
سید محمدرضا هاشمی تحقق شعار سال و تامین منابع آب را از اولویت‌های امسال استانداری اعلام و از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست برای جذب کامل اعتبارات تخصیصی استان تا اول شهریور ماه امسال سریعتر اقدام کنند
حمیدی معاون امورعمرانی استاندار سمنان با اشاره به ۱۴۵ پروژه مصوب دور دوم سفر با اعتبار هشت هزار و ۹۶۰ میلیارد تومان گفت: اعتبار عمرانی دور دوم سفر رییس جمهور بیش از سه برابر و از رقم سه هزار میلیارد تومان سفر اول به رقم بیش از ۱۰  هزار میلیارد تومان رسیده است و اختصاص این رقم برای امسال از نکات قابل توجه در اعتبارات عمرانی دور دوم سفر است
معاون امور عمرانی استاندار با اشاره به نیمه تمام بودن ۵۵۵ پروژه استان افزود: برای اتمام این تعداد ۳۰ هزار میلیارد تومان اعتبار در جلسات دور دوم سفر پیشنهاد شدکه بنا به پیشرفت فیزیکی هر پروژه این رقم پیشنهادی هزینه خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • استفاده از اعتبارات سفر رئیس‌جمهور برای تجهیز و تکمیل امکانات هلال‌احمر
  • پیگیری و اجرای پروژه‌ها بر اساس زمان‌بندی در اولویت مدیران باشد
  • استاندار لرستان: عملکرد بانک‌های استان مطلوب نیست
  • وحیدی: سفر رئیس‌جمهور به کشورهای همسایه و منطقه فرصت سرمایه‌گذاری فراهم می‌کند
  • وزارت نفت ۶ هزار و ۲۰۰ پروژه مسئولیت اجتماعی در کشور در دست اجرا دارد
  • مسئولان مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور را پیگیری کنند
  • اجرای طرح‌های بزرگ آب و برق ایران در بیش از ۲۰ کشور جهان
  • زمینه لازم برای حمایت از تولید در استان اردبیل فراهم شد
  • پیگیری مصوبات و جذب اعتبارات سفر دوم رئیس‌جمهور به سمنان مانند سفر اول باشد
  • ساخت و ساز غیرمجاز در زیارت گرگان پس از ۲۰ سال متوقف شد