Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضاى مجمع جوانان البرز طى بیانیه اى از مردم با بصیرت و فهیم البرز که با حضور پر شکوه در گرامیداشت حماسه ۹ دی شرکت کردند و چشمان استکبار جهانی را کور نمودند تشکر کردند.

به گزارش خبرگزارى برنا از البرز، بیانیه مجمع جوانان استان البرز به دنبال حماسه آفرینى دیگرى از جوانان در نهم دى ماه به شرح زیر است؛ 

بسم الله الرحمن الرحیم

در روزگار ما تاریخ هر بار تکرار می شود و درسی به ما انسان ها میدهد که آزادگی سرلوحه آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاریخ تکرار می شود و یاد میدهد ببینیم، بشنویم، بفهمیم و درک کنیم تا بازنده نباشیم. خداوند فتنه را ابزاری برای رو شدن دست اهریمن و تشخیص سره از ناسره قرار داده است. سایه فتنه بر کشور ایران اسلامی از دهه شصت خودش را نشان داد. هر ۱۰ سال منافقین و گرگ های درنده تشنه خون ملت ایران فتنه ای عظیم طراحی کردند و هر بار دست از پا دراز تر به لانه های خود برگشتند. فتنه بزرگ مدیریت شده توسط استکبار  جهانی در سال ۸۸ باعث رخداد حماسه بزرگ ۹ دی شد تا ثابت شود به دنیا که ملت و جوانان ما این هایی که تخریب و آشوب را پیشه گرفتند نیستند بلکه این افرادی که برای مام میهن جان مى دهند و با ولایت مداری تمام پا به خیابان می نهند تا اتحاد و انسجام ملی رابه رخ دنیا بکشند.

مجمع جوانان استان البرز در صف اول جوانان ایستاده و می ایستد. از مردم با بصیرت و فهیم البرز تشکر و قدردانی میکنیم که با حضور پر شکوه در گرامیداشت حماسه ۹ دی شرکت کردند و چشمان استکبار جهانی را کور نمودند.

نصر من الله و فتح القریب

مجمع جوانان استان البرز

۹ دی ۹۸

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان البرز استکبار استکبار جهانی فتنه ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۶۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ حماسه حضوری دیگر از مردم یمن در حمایت از غزه

مردم یمن در محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه اجتماع کردند.

دریافت 1 MB

دیگر خبرها

  • فیلم/ حماسه حضوری دیگر از مردم یمن در حمایت از غزه
  • مریوان ، مسابقات بین المللی کشتی جوانان جام شاهد یادواره شهدای غزه
  • دیدار با جانبازان دفاع مقدس در میبد
  • افغانستان| فتنه گروه تروریستی داعش پایان یافته است
  • ارتش و سپاه در مقابل دشمنان جانانه ایستاده‌اند
  • پشت هر کشتی ایرانی در آب‌های فرا سرزمینی ارتشی مقتدر ایستاده است
  • تلاش نماینده رژیم صهیونیستی در جلسه شورای امنیت برای فتنه انگیزی بین کشور‌های اسلامی
  • مشارکت ایران در مجمع عمومی کنفدراسیون مدرن پنتاتلون آسیا
  • نخستین مشارکت ایران در مجمع عمومی کنفدراسیون مدرن پنتاتلون آسیا با حضور گودرزی
  • بازدید از بناها و محوطه‌های تاریخی البرز ۳۰ فروردین رایگان است