Web Analytics Made Easy - Statcounter

قطار‌های سه واگنه با طراحی ویژه فرودگاهی و مناسب برای مسافران دارای جایگاه ویژه برای حمل چمدان و بار مسافران در خط فرودگاه امام خمینی (ره) مورد استفاده قرار گرفت. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران وحومه این قطار سه واگنه از قطار‌های رزرو خط فرودگاه مهرآباد بود که به خط فرودگاه امام خمینی (ره) منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با برنامه ریزی انجام شده و استفاده بهینه از قطار‌های موجود در جهت رفاه حال مسافران با به کار گیری قطار سه واگنه در خط فرودگاه امام خمینی (ره) قطار هفت واگنه‌ای که تا کنون در این خط سرویس دهی می‌کرد به ظرفیت خط یک متروی تهران اضافه شد.
گفتنی است خط ۱ متروی تهران، یک خط درون‌شهری به طول ۳۷٫۵ کیلومتر با ۲۹ ایستگاه است که ایستگاه متروی تجریش در آغاز خیابان شریعتی را به ایستگاه متروی کهریزک در جنوب غربی بهشت زهرا می‌رساند. این خط در ایستگاه ایستگاه متروی شهید بهشتی با خط ۳، در ایستگاه متروی شهدای هفتم تیر با خط ۶، در ایستگاه متروی دروازه دولت با خط ۴، در ایستگاه متروی امام خمینی (ره) با خط ۲ و در ایستگاه متروی میدان محمدیه با خط ۷ تقاطع دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مترو فرودگاه امام قطار رفاه حال مسافران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۶۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید قائم مقام مدیر عامل بانک ملی ایران از شعبه فرودگاه امام(ره)

   امتداد-  نصرت اله شهبازی قائم مقام مدیر عامل بانک ملی ایران در بازدید از شعبه این بانک در فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره)گفت: با توجه به افزایش میزان سفرها در ایام تعطیل سال به خصوص تعطیلات نوروز که میزان سفرها افزایش پیدا می کند ،ضروری است تا روند ارائه خدمات شعبه بانک در فرودگاه بین المللی تقویت شود.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، شهبازی در این بازدید که حمیدرضا مختاریان عضو هیات عامل و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات و هادی محبوبی رئیس اداره امور شعب غرب تهران نیز حضور داشتند، با کارکنان این شعبه و مسافران گفت و گو کرد و  نحوه ارائه خدمات به مسافران فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) را مورد بررسی قرار داد.

وی تاکید کرد: ارائه خدمات الکترونیک از طریق  دستگاه هاى خودپرداز و پرداخت الکترونیک (Cashless) می تواند بخش مهمی از نیازهای مشتریان را مرتفع کند و برای اینکار باید اطلاع رسانی های لازم به مسافران صورت گیرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • سرگردانی مسافران هواپیمایی آتا در فرودگاه امام خمینی/ هیچ‌کس پاسخگو نیست
  • سرگردانی مسافران آتا در فرودگاه امام خمینی/ هیچ‌کس پاسخگو نیست
  • جابجایی بیش از ۱۴ هزار مسافر در ایستگاه راه آهن شیراز
  • جابه‌جایی بیش از ۱۴۸۰۰ مسافر با حمل و نقل ریلی در فارس
  • حمله با چاقو به یک مسافر قطار متروی لندن مقابل چشم دیگران
  • جابه‌جایی بیش از ۱۴۸۰۰ مسافر با حمل و نقل ریلی / نوروز با طعم برنامه‌های فرهنگی
  • ۶۹ هزار مسافر نوروزی از طریق ناوگان ریلی قم جابه‌جا شدند
  • جابجایی ۲۶ هزار نفر از شرکت‌کنندگان در «محفل قرآنی امام حسنی‌ها» با مترو
  • بازدید قائم مقام مدیر عامل بانک ملی ایران از شعبه فرودگاه امام(ره)
  • ۶۹ هزار مسافر نوروزی توسط ناوگان ریلی قم جابه‌جا شدند