Web Analytics Made Easy - Statcounter

اختتامیه پنجمین جشنواره ملی اسباب بازی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، آیین اختتامیه پنجمین جشنواره ملی اسباب بازی امروز، چهارشنبه یازدهم دی با حضور فاضل نظری مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، حسین ربانی غریب رییس جشنواره اسباب بازی و معاون تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، محسن حموله دبیر پنجمین جشنواره اسباب بازی، بهنام زنگی دبیر علمی جشنواره اسباب بازی، محسن رجبی مسئول نمایشگاه جشنواره اسباب بازی و جمعی از فعالان و تولیدکنندگان اسباب بازی در سالن شهید بهنام محمدی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می شود و برگزیدگان این دوره معرفی و تجلیل خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در پنجمین جشنواره ملی اسباب بازی 1200 عنوان بازی از سوی 160 تولید کننده  شرکت کردند. هفت نشست تحصصی، چهار کارگاه ، شهر عروسک ها با 60 نوع عروسک، نمایشگاه و فروشگاه اسباب بازی، موزه عروسک ها، اتاق بازی، شادی پیمایی، رونمایی از اسباب بازی ها و کتابهای جدید در حوزه اسباب بازی از جمله برنامه های جنبی این دوره از جشنواره اسباب بازی است.

 

گفتنی است، پنجمین جشنواره ملی اسباب بازی با هدف حمایت از تولید ملی، برقراری ارتباط میان فعالان اسباب بازی و کمک به ارتقای صنعت اسباب بازی و شعار تمرین زندگی از 7 تا 13 دی از ساعت 9 تا 19 در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برپاست.

پایان پیام/31

منبع: شبستان

کلیدواژه: حماسه 9 دی مسجد گرامیداشت حماسه 9 دی 9 دی خبرگزاری شبستان کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد بزرگداشت حماسه 9 دی تبیین حماسه 9 دی نهم دی جشنواره اسباب بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اسباب بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۷۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کانون پرورش فکری با چندعنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید؟

به گزارش خبرگزاری مهر، کانون پرورش فکری با ۱۰۰۰ عنوان کتاب در سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شرکت می‌کند.

انتشارات کانون پرورش فکری که بیش از ۵۷ سال سابقه فعالیت دارد، در این دوره از نمایشگاه کتاب نیز با کتاب‌های چاپ اول و تجدید چاپ مناسب برای گروه‌های سنی نوباوه (بالای ۴ سال)، نوخوان (بالای ۷ سال)، نونهال (بالای ۹ سال)، نونگاه (بالای ۱۲ سال) و نوجوان (بالای ۱۵ سال) حضور دارد.

کانون پرورش فکری در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از کتاب‌های گروه سنی مثبت صفر (کودکان بدو تولد تا ۳ سال) نیز رونمایی می‌کند. همچنین برگزاری مراسم رونمایی از کتاب‌های جدید کانون از دیگر برنامه‌های کانون پرورش فکری در طول برگزاری این دوره از نمایشگاه به شمار می‌رود.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت در مصلی امام خمینی برپا می‌شود، در سه سالن ناشران کودک و نوجوان، ناشران عمومی و ناشران آموزشی (ویژه کانون زبان) حضور دارد.

کد خبر 6086450 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • شرکت کودکان و نوجوانان ۲۸ کشور در جشنواره نقاشی پوپک
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری میهمان کودکان اراکی
  • کانون پرورش فکری با چندعنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید؟
  • فعالیت های کانون مرزهای یادگیری را گسترش می دهد
  • برنامه های کانون شهرستان سلماس در جشنواره فرهنگی، ورزشی و تفریحی سد شهدای تازه شهر
  • بنای موزه تاریخ کانون پرورش فکری در سازمان میراث فرهنگی ثبت شد
  • شهرکرد میزبان نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان
  • ثبت ملی محتوا و بنای موزه تاریخ کانون در سازمان میراث فرهنگی
  • موزه تاریخ کانون پرورش فکری کودکان ثبت ملی شد