Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-24@13:34:49 GMT

رسمی؛ دو بازیکن در لیست مازاد پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۲۷۰۵۹

رسمی؛ دو بازیکن در لیست مازاد پرسپولیس

رویداد۲۴ حساب کاربری باشگاه پرسپولیس در توییتر ساعتی پیش با اعلام این خبر و بدون نام بردن از بازیکنی آن را روی خروجی خود قرار داده است.   بیشتر بخوانید: چه کسانی در فهرست خروجی تیم فوتبال پرسپولیس هستند؟ این در حالیست که پیش از این شایعات زیادی درباره لیست مازاد پرسپولیس به گوش میپرسید و حتی واکنش حسین قدوسی مدیر روابط عمومی این باشگاه را نیز در پی داشت تا شایعه قرار گرفتن نام کمال کامیابی‌نیا و سیامک نعمتی را در این لیست تکذیب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  گفته می‌شود دو بازیکنی که در لیست مازاد گابریل کالدرون قرار گرفته‌اند، طی هفته‌های اخیر جایی در لیست این سرمربی نداشته‌اند.

لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000pvV خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 پرسپولیس کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۷۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست غیرممکن اوسمار در پنجره تابستانی

به گزارش فدس آنلاین، اوسمار ویرا سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد: «خیلی از بازیکنان را دوست دارم و از سال گذشته تا الان لیستی دارم که می‌خواهم عضو تیم ما شوند از جمله مهدی قایدی که فصل خوبی داشت، شهریار مغانلو، رامین رضاییان و اسدی».

سرمربی پرسپولیس درباره مصدومیت بیرانوند نیز اعلام کرد این بازیکن شاید به بازی روز جمعه هفته جاری جام حذفی مقابل آلومینیوم اراک نرسد اما به دیدار با سپاهان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر خواهد رسید.

دیگر خبرها

  • واکنش باشگاه پرسپولیس درباره لیست مازاد و تغییرات در تیم
  • تصمیم عجیب بارسا: ستاره هلندی در لیست فروش
  • لیست رویایی تیم ملی ایتالیا برای لیگ ملت‌ها؛ حضور یک بازیکن آمریکایی!
  • بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی
  • لیست غیرممکن اوسمار در پنجره تابستانی
  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید
  • دو بازیکنی که سپاهان را به پرواز درآورده‌اند
  • واکنش فتح‌الله‌زاده به انتشار لیست حقوق و پاداش/ بازیکن ماهی یک میلیارد می‌گرفت، من ۵۸ میلیون تومان!
  • آرسنال و لیورپول مشتری ستاره مازاد رئال مادرید