Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-23@08:16:11 GMT

ترافیک سال نو اسنپ چت را از کار انداخت

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۲۷۱۵۸

ترافیک سال نو اسنپ چت را از کار انداخت

ایتنا - هجوم کاربران اسنپ چت به این شبکه اجتماعی برای ارسال محتوای چندرسانه‌ای و پیام باعث شد اپلیکیشن مذکور در بخش‌های زیادی از اروپا، استرالیا و خود آمریکا از دسترس خارج شود.
هجوم کاربران اسنپ چت به این شبکه اجتماعی برای ارسال محتوای چندرسانه‌ای و پیام باعث شد اپلیکیشن مذکور در بخش‌های زیادی از اروپا، استرالیا و خود آمریکا از دسترس خارج شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایتنا از مهر، بررسی سایت داون دیتکتور که گزارش‌هایی را در مورد از دسترس خارج شدن وب‌سایت‌های مختلف ارائه می‌کند، نشان می‌دهد ده‌ها هزار نفر از کاربران اسنپ چت نسبت به این موضوع اعتراض کرده‌اند.

پس از اعتراض به این موضوع در شبکه‌های اجتماعی کلیدواژه Snapchat down به یک روند در شبکه‌های اجتماعی مبدل شد و کاربران توئیت های مختلفی را در این زمینه ارسال کردند.
اسنپ چت هم در واکنش به این موضوع در حساب کاربری خود در توئیتر از آگاهی خود از این موضوع و بررسی آن خبر داد. اسنپ چت در ماه اکتبر هم به علت نقص فنی برای مدتی از دسترس خارج شده بود.

بسیاری از شبکه‌های اجتماعی در آغاز سال نوی میلادی به علت هجوم کاربران برای ارسال پیام و به اشتراک گذاری عکس و فیلم از دسترس خارج می‌شوند. اما این بار بخش عمده مشکل مربوط به اسنپ چت بوده که به خصوص در میان کاربران کم سن و سال اینترنت پرطرفدار است.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: اسنپ چت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۷۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خنده‌دارترین زیرنویس تاریخ صداوسیما در شبکه سه

بازدید 12 سریال «هفت سر اژدها» ساخته ابوالقاسم طالبی که با شروع ماه رمضان از شبکه سه سیما، از یک سو به واسطه کیفیت پایین این سریال ۸۰ قسمتی از همان ابتدای پخش مورد انتقاد کاربران فضای مجازی قرار گرفته و از سوی دیگر از سوی کاربران مذهبی به واسطه برخی بخش‌ها نظیر نشان دادن سیگار کشیدن و روابط خاص و... مورد انتقاد قرار گرفته است. تازه‌ترین شاهکاری که از این مجموعه مورد توجه کاربران قرار گرفته قصری لاکچری است که با عنوان «قرارگاه آلوده‌سازی فرزندان مسئولین» از آن یاد می‌شود. این سکانس و زیرنویس بامزه‌اش را می‌دهد که نشان می‌دهد آقازاده‌های فاسد پس از مست کردن در قرارگاه، در حال بطری بازی هستند.

دیگر خبرها

  • اسنپ شاپ یا دیجی استایل؟ کدام برای خرید لباس بهتر است؟
  • «ایکس» به جنگ بات‌ها می‌رود
  • قیمت نجومی کاکائو؛ شکلات از دسترس خارج شد!
  • شماره 10 از دسترس مورایس خارج شد
  • شکلات از دسترس خارج شد!
  • خوراکی محبوب بچه‌های ایران از دسترس خارج شد
  • آیا تیک‌تاک به زودی از دسترس آمریکایی‌ها خارج می‌شود؟
  • دیسکورد با دستور دادستانی فیلتر شد
  • خنده‌دارترین زیرنویس تاریخ صداوسیما در شبکه سه
  • خنده‌دارترین زیرنویس تاریخ صداوسیما در سریال شبکه یک