Web Analytics Made Easy - Statcounter

دختر شیخ زکزاکی با اشاره به وضعیت نامناسب پدرش گفت: شیخ زکزاکی در حال حاضر به معالجه و عمل جراحی در خارج از نیجریه نیاز دارد و این در صورتی است که دشمن قصد شهید کردن شیخ ابراهیم زکزاکی را دارد. ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، بدیعه زکزاکی صبح امروز در گردهمایی مبلغات فاطمی استان تهران که در تالار شیخ صدوق(ره) آستان حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار شد اظهار داشت: حدود 4 سال پیش حکومت نیجریه با حمله به شیعیان، هزاران نفر از شیعیان مسلمان را شهید و زخمی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شیخ زکزاکی در این حمله مجروح و سه تن از فرزندانش به شهادت رسیدند و در طول این سال‌ها در حصر خانگی به‌سر می‌بردند.

دختر شیخ زکزاکی ادامه داد: در طول این سال‌ها پلیس امنیت نیجریه پدر و مادر مجروح و بیمارم را حصر خانگی کردند و با به شهادت رساندن سه فرزند دیگر شیخ زکزاکی فشار بیشتری را بر او تحمیل کردند.

آیت الله عیسی قاسم: شیخ زکزاکی به همگان درس جهاد در راه خدا را می آموزددختران شیخ زکزاکی با آیت‌الله شیخ عیسی قاسم دیدار کردنددبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع): مدعیان حقوق بشر پاسخ گوی سلامتی شیخ زکزاکی باشند

زکزاکی همچنین تصریح کرد: پدرم به‌دنبال برقراری حکومت اسلامی در نیجریه بود اما ظلم و ستم‌ها بر او و خانواده‌اش شروع شد و در حدود سه هفته پیش او را در حالی که وضعیت جسمانی خوبی نداشت به‌زندان عمومی منتقل کرده و داروهای وی را قطع و اجازه نمی‌دهند پزشکان پدرم را ببینند.

وی افزود: شیخ زکزاکی در حال حاضر به معالجه و عمل جراحی در خارج از نیجریه نیاز دارد و این در صورتی است که دشمن قصد شهید کردن شیخ ابراهیم زکزاکی را دارد.

دختر شیخ زکزاکی در پایان خاطرنشان کرد: از شما مسلمانان می‌خواهم برای سلامتی و نجات پدرم دعا کنید زیرا که اوضاع جسمی رهبر شیعیان نیجریه در حال حاضر مناسب نیست و علاوه بر از دست دادن یک چشم، چشم دیگر شیخ زکزاکی هم تا حد زیادی بینایی خود را از دست داده و از نظر شنوایی هم با مشکل روبه‌رو است.

انتهای پیام/220/ح

R7840/P/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۷۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری تبدیل وضعیت نیرو‌های ایثارگر در شرکت آبفای استان یزد

محسن خوشبین مسئول امور ایثارگران و ستاد راهیان نور شرکت آبفای استان یزد بر تسریع در روند تبدیل وضعیت ایثارگران شرکت آبفای استان یزد تاکید کرد و گفت: با پیگیری‌های مستمر، ۴۳ نفر از ایثارگران مجموعه آبفا تاکنون تبدیل وضعیت شده اند که ۳۰ نفر مربوط به سال گذشته است.

او تعداد ایثارگران شرکت آبفای استان یزد را ۲۵۹ نفر عنوان کرد و افزود: از این تعداد چهار نفر شهید، ۳۵ نفر جانباز و ۲ نفر آزاده می‌باشند.

مسئول امور ایثارگران و ستاد راهیان نور شرکت آبفای استان یزد برقراری ارتباط و تعامل سازنده با مسئولان ایثارگر در دستگاه‌های اجرایی مختلف به منظور حل موضوعات مرتبط با ایثارگران را مهم برشمرد و ادامه داد: بازدید از خانواده شهدای شرکت، برپایی غرفه در راهپیمایی ۲۲ بهمن، برگزاری همایش فرهنگی دختران و مادران، بازدید از ۱۵ خانواده شهید استان، برگزاری مراسم تجلیل از ایثارگران صنعت آب و برق استان، برگزاری مراسم یادواره شهدای شرکت و برگزاری جلسات منسجم ایثارگران وزارت نیرو استان از جمله برنامه‌های فرهنگی این امور در سال گذشته است.

خوشبین با تاکید بر جلب مشارکت تمامی همکاران به ویژه معاونین و مدیران حوزه ستادی برای حل موضوعات ایثارگران شرکت و دیگر مراجعه کنندگان ایثارگر گفت: میزخدمت ایثارگران با حضور نمایندگان آبفای کشور و وزارت نیرو به منظور اتخاذ راهکار‌های مناسب برای حل مشکلات ایثارگران برپا شد.

او با اشاره به اجرای تقویم برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی، تفریحی امور ایثارگران با رویکرد ارتقاء روحیه ایثارگری در سطح سازمان، گفت: برگزاری نمایشگاه به مناسبت گرامیداشت ایام الله‌های سال به خصوص ۲۲ بهمن، روز قدس و هفته دفاع مقدس، تجلیل از آزادگان شرکت، برگزاری اردو‌های زیارتی سالگرد رحلت امام خمینی (ره) و راهیان نور، ارسال کمک‌های معیشتی به مراسم اربعین، ارسال نیرو فنی و متخصص به قرارگاه وزارت نیرو جهت مراسم جهانی اربعین، بزرگداشت روز ۹ دی به همراه تقدیر از اولین شهید وزارت نیرو، غبارروبی آرامگاه شهدای گمنام و نام گذاری ۴۶ تاسیس شرکت به نام شهدا استان از دیگر اقدامات این امور است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • منشاء بسیاری از بیماری‌های جسمی را در روان خود پیدا کنید
  • اذعان به زخمی شدن ۳۲۹۴ نظامی صهیونیست از ۷ اکتبر/ حال ۲۴ نفر وخیم است
  • پیگیری تبدیل وضعیت نیرو‌های ایثارگر در شرکت آبفای استان یزد
  • دادگاه ویژه سبب می‌شود که روحانیت ملاحظه بیشتری داشته باشند
  • مودریچ: خیلی خوشحالیم، برد حق ما بود
  • عربستان ۴ سلبریتی جنجالی‌اش را نقره‌ داغ کرد
  • شیخ زکزاکی: از حمله ایران به اسراییل از خوشحالی گریه کردم
  • واکنش رهبر شیعیان نیجریه به تنبیه رژیم صهیونیستی توسط ایران
  • واکنش شیخ زکزاکی به حمله ایران به اسرائیل
  • زکزاکی: در حمله ایران به اسرائیل از خوشحالی اشک ریختم