Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله صفایی بوشهر عنوان کرد: ساماندهی ستاد بازسازی عتبات عالیات بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و خدمات صورت گرفته توسط خادمین این ستاد در عتبات عالیات موجب ارتباط بین مردم دو کشور ایران و عراق شده و این اقدامات وحدت آفرین بوده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از  بوشهر،«آیت الله غلامعلی صفایی بوشهر» صبح چهارشنبه (11 دی) در نشست شورای ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر و قائم مقام ستاد مرکز ضمن تبریک به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب کبری (س) اظهار داشت: ستاد بازسازی عتبات عالیات در استان بوشهر مایه ی عزت و افتخار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در استان و  امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه بازسازی عتبات عالیات یک موضوع مقدس است ادامه داد: خدمت در ستاد بازسازی عتبات عالیات توفیقی است که از سوی خداوند متعال نصیب افرادی می شود که محبت اهل بیت عصمت و طهارت در قلب هایشان باشد.

 

وی افزود: فعالیت و خدمات شما مصداق بارز ایمان و عمل صالح است و ذره ای از خدمات شما نادیده گرفته نخواهد شد و اجر معنوی دنیوی و اخروی آن نسیبتان خواهد شد.

 

آیت الله صفایی بوشهر عنوان کرد: ساماندهی ستاد بازسازی عتبات عالیات بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و خدمات صورت گرفته توسط خادمین این ستاد در عتبات عالیات موجب ارتباط بین مردم دو کشور ایران و عراق شده است و این اقدامات وحدت آفرین بوده است.

 

نمایند ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به پروژه اصلاح دونیم ضریح خیمه گاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) توسط استان بوشهر اظهار داشت: مردم استان بوشهر آمادگی دارند که در آینده نزدیک پروژه ساخت و بهسازی مرقد مطهر حضرت رقیه (س) را در کشور سوریه آغاز کنند.

 

آیت الله صفایی بوشهر خواستار تسریع در تکمیل پروژه ساخت مقبره سردار شهید رئیسعلی دلوار در وادی السلام نجف اشرف شد.

 

در پایان این دیدار حک آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری به عنوان ریاست هیئت امنا ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر به وی اعطا شد.

 

پایان پیام/647

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد گرامیداشت حماسه 9 دی مسجد حماسه 9 دی قرآن کریم 9 دی حماسه 9 دی اردبیل بزرگداشت حماسه 9 دی استان بوشهر ستاد بازسازی عتبات عالیات خبرگزاری شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۷۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست ویژه آیت الله نوری همدانی از جهان اسلام درباره اسرائیل

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آیت الله نوری همدانی مرجع تقلید شیعیان در دیدار آیت الله کعبی نائب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم وضعیت امروز جهان اسلام را حساس دانسته و با تقدیر مجدد از نیروهای مسلح در پاسخ بجا و قانونی و به موقع نسبت به رژیم صهیونیستی اظهار داشت: لازم است کشورهای اسلامی خصوصاً علمای جهان اسلام بیش از گذشته وحدت و ارتباط داشته باشند تا بتوانند اثرگذار باشند.

وی با تأکید بر همراهی با رهبری در تصمیمات در مقابل دشمن خصوصاً رژیم صهیونیستی افزود: باید هر گونه اختلاف را کنار گذاشت و با ایشان همراهی کرد، و باید بدانیم امروز دنیای استکبار باهم متحد و آشکارا در یک صف واحد در مقابل ایران و گروهای مقاومت هستند.

مرجع تقلید شیعیان گفت: براین اساس‌ بر وحدت جهان اسلام تأکید می کنم و امروز لازم است مراکز علمی قم و نجف و الازهر با هم ارتباط عمیق داشته باشند.

در ابتدای این دیدار آیت‌الله کعبی گزارش کامل و جامع ای از حوادث اخیر در منطقه و جهان اسلام ارائه کرد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896289

دیگر خبرها

  • فیلم/ رئیس جمهور: عملیات وعده صادق وحدت آفرین بود
  • انتصاب جدید در ستاد مرکزی راهیان نور کشور
  • تردد روزانه بیش از هزار زائر از مرز خسروی
  • بازسازی اساسی پاسگاه‌های پلیس راه استان بوشهر
  • چرا امام برخلاف آستان قدس مخالف بازسازی بقیع و مناره پیامبر بود؟
  • عملیات وحدت‌آفرین «وعده صادق» گوشه‌ای از توان نیروهای مسلح مابود
  • کشور‌های اسلامی بیش از گذشته وحدت داشته باشند
  • درخواست ویژه آیت الله نوری همدانی از جهان اسلام درباره اسرائیل
  • اقتدار ارتش خاری در چشم دشمنان/ خدمات ارتش افتخار آفرین است
  • وحدت «میدان و دیپلماسی» در موفقیت های ایران نقش آفرین است