Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-18@01:12:06 GMT

ثبت نام جذب معینه کاروان‌های حج تمتع آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۲۷۷۳۰

ثبت نام جذب معینه کاروان‌های حج تمتع آغاز شد

گروه جامعه ــ ثبت نام جذب معینه کاروان‌های حج تمتع از امروز، 11 دی‌ماه، آغاز شد.

به گزارش ایکنا؛ ثبت‌نام بانوان مبلغ علاقه‌مند به حضور در حج تمتع 99 به عنوان معینه حج از امروز چهارشنبه 11 دی‌ماه، آغاز شد و تا 25 دی‌ماه، ادامه دارد.

پس از پایان مهلت ثبت‌نام، افراد برای انجام آزمون کتبی دعوت می‌شوند و روز جمعه 29 فروردین‌ماه سال آینده، در شهر مقدس قم این آزمون به صورت متمرکز و کشوری برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افرادی که بتوانند حد نصاب لازم را در آزمون کسب کنند، برای مصاحبه حضوری دعوت می‌شوند. در این مصاحبه بانوان معینه ملزم به ارائه لوح فشرده(CD) از جدیدترین سخنرانی خود هستند.

یادآوری می‌شود؛ تمامی مراحل ثبت نام آزمون و پرداخت هزینه ثبت نام به صورت اینترنتی و از طریق پایگاه مدیریت جذب و سازماندهی به نشانی azmoon.hajj.ir انجام می‌شود.

 

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۷۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان پرواز عملیات حج تمتع سال ۱۴۰۳ اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا حسن بوذری سرپرست معاونت مهندسی و تعمیرات هواپیمای جمهوری اسلامی ایران، گفت: طبق برنامه ریزی‌های صورت‌گرفته، پرواز عملیات حج تمتع سال ۱۴۰۳ در روزهای پایانی اردیبهشت ماه سال جاری آغاز می‌شود. با توجه به گستردگی این عملیات در سطح کشور، «هما» تمهیداتی برای انجام این عملیات پیش بینی و برنامه‌ریزی کرده است. یکی از این اقدامات آماده سازی ناوگان برای انجام پروازهای این عملیات است.

بوذری افزود: در حج تمتع ۱۴۰۳، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در نظر دارد از ناوگان ایرباس خود بهره گیرد. لذا طبق برنامه‌ریزی، بازرسی‌های ناوگان ایرباس A۳۰۰-۶۰۰, A۳۱۰, A۳۰۰B۴ در این عملیات از اسفند ماه سال ۱۴۰۲ آغاز و هم اکنون نیز ادامه دارد.

وی به تعمیرات اساسی دو فروند هواپیمای A۳۰۰-۶۰۰ و A۳۱۰-۳۰۰ که در عملیات حج استفاده خواهند شد، اشاره کرد و گفت: هم اکنون هواپیمای A۳۰۰-۶۰۰ تحت تعمیرات سازه‌ای (S-CHECK) وایرباس A۳۱۰-۳۰۰ نیز تحت تعمیرات چک C قرار دارند که تمامی تعمیرات توسط متخصصان مهندسی و تعمیرات در هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران انجام‌می‌شود.

بوذری در مورد این نوع تعمیرات گفت: در این نوع تعمیرات تمامی قسمت‌های بال و بدنه، موتورها و سیستم‌های الکترونیک مطابق با آخرین استانداردها و بر اساس دستورالعمل کارخانه سازنده مورد بازرسی و چک‌های دقیق قرار می‌گیرند. بر اساس برنامه‌ریزی صورت‌گرفته این هواپیماها در صورت تأمین قطعات مورد نیاز پیش از آغاز عملیات حج فعال خواهند شد.

کد خبر 6080160 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت‌نام آزمون ادواری استاندارد‌های مهارتی بخش فرهنگ و هنر
  • اعزام زائران حج تمتع مازندران در قالب ۳۲ کاروان
  • اعزام بیش از ۴۲۰۰ زائر مازندرانی به حج تمتع
  • زمان پرواز عملیات حج تمتع سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • آغاز ثبت نام عمره مفرده در استان سمنان
  • اعزام زائران عمره از هفتم اردیبهشت
  • هفت اردیبهشت اعزام زائران به حج عمره
  • ثبت نام عمره مفرده در استان سمنان آغاز شد/ اعزام ۲ کاروان
  • اعزام ۳۸۰ زائر چهارمحال و بختیاری به حج تمتع
  • اعزام هزار و ۲۱۹ زائر از همدان به حج تمتع