Web Analytics Made Easy - Statcounter

اخبار بین‌الملل- وائل ال ریکابی تحلیلگر سیاسی تاکید کرد که عراق حق دارد پاسخ مناسبی به حملات آمریکایی ها علیه جمع مردم بدهد و خاطرنشان کرد: این حمله اخیر شاهد تصدیق آشکار آمریکا از اجرای آن بوده است ، و بنابراین همه گزینه ها برای پاسخ به این حمله وجود دارد.

به گزارش افکار نیوز، ال ریکابی گفت: "آمریکا صریحاً حمله بر حشد الشعبی در انبار اعتراف کرد و این اقدام برخلاف توجیهاتی که پیش از این برای این اقدامات انجام شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

وی افزود: پارلمان می تواند رای خود را برای لغو توافقنامه آمریکا و خاتمه حضور آمریکا صادر کند و دولت حق دارد علاوه بر پاسخ وزارت امور خارجه به این حملات ، پاسخی مناسب به لغو توافق نامه منعقد شده با واشنگتن بدهد.

وی توضیح داد: "آمریکا بزرگترین سفارتخانه جهان را در داخل بغداد دارد و بیش از 1200 کارمند نیز در آن کار می کند در حالی که جامعه ای در عراق ندارد و این تعجب آور است و به همین دلیل عراق می تواند از طریق وزارت امور خارجه یک یادداشت اعتراض آمیز را به سفیر آمریکا تحویل داده و از راه های قانونی برای جلوگیری از این حملات و پایان این حضور آمریکاییان در عراق استفاده کند. "

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: حشد الشعبی واشنگتن عراق عراق آمریکا حشد الشعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۷۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ موشکی حزب‌الله به حمله صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان لبنانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، جنبش مقاومت اسلامی لبنان بامداد پنجشنبه از عملیات موشکی علیه نظامیان و پایگاه رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

حزب‌الله در این راستا، تصاویر حمله موشکی به اهداف صهیونیستی در مناطق «رامیم»، «هونین» و «مرغلیوت» در شمال فلسطین اشغالی را منتشر کرد.

جنبش مقاومت اسلامی لبنان ضمن اشاره به گرفتن تلفات از صهیونیست‌ها در این حمله، گفت که این عملیات را در پاسخ به حملات اشغالگران علیه غیرنظامیان لبنانی انجام داده است.

این در حالی است که در بامداد پنجشنبه، مناطق اطراف شهرک‌های «مارون الراس»، «حولا» و «یارون» چندین مرتبه هدف حملات توپخانه‌ها و جنگنده‌های رژیم صهیونیستی قرار گرفتند.

جنبش مقاومت اسلامی لبنان پیش از این نیز گفته بود که نظامیان صهیونیست در نزدیکی پایگاه «جل العلام» در شمال فلسطین اشغالی را با موشک هدف قرار داده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • محکومیت حمله اسرائیل به سفارت ایران در نشست بریکس
  • پاسخ موشکی حزب‌الله به حمله صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان لبنانی
  • انهدام دو انبار بزرگ نفت روسیه توسط پهپادهای اوکراین
  • پلوسی خواستار استعفای نتانیاهو شد
  • اولین نتایج سفر اردوغان به عراق/ تشکیل ستاد عملیات مشترک بین آنکارا و بغداد
  • درخواست پنتاگون از دولت عراق درباره نیروهای آمریکایی
  • هشدار پنتاگون به عراق درباره ادامه حملات علیه نیروهای آمریکا
  • دامی که آمریکا برای عراق پهن کرد
  • مذاکرات بغداد و اربیل برای از سرگیری صادرات نفت شمال
  • خیز بغداد و آنکارا برای توسعه همه جانبه رابطه / در سفر کم سابقه اردوغان به عراق چه می گذرد؟ / نفت، آب و تروریسم مهم ترین پرونده های روز میز مذاکرات دوجانبه