Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-19@20:39:27 GMT

فروش گوشت هاي فاسد به مشتريان کبابي

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۲۸۱۳۳

فروش گوشت هاي فاسد به مشتريان کبابي

خبرگزاری آریا- سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری زن و مردی خبر داد که با تهیه مرغ‌های فاسد و طبخ آن در کبابی، آن را به مشتریان می‌فروختند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، سرهنگ "عباس مرادی" گفت: ماموران کلانتری 149 امامزاده حسن خبری مبنی بر توزیع گوشت مرغ فاسد توسط خانمی در منزل مسکونی اش دریافت کردند و تیمی از ماموران کلانتری 149 بررسی موضوع را بر عهده گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در تحقیقات پلیسی مشخص شد که زنی 37 ساله در منزل مسکونی اش لاشه‌های مرغ‌های فاسد را جمع آوری و پس از جداکردن گوشت‌های آن از اسکلت‌های مرغ به صورت بسته بندی‌های جدید 10 کیلوگرمی به کبابی‌ها توزیع می‌کند.
سرهنگ مرادی گفت: نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و دستور بازرسی از محل سکونت متهم به همراه نماینده دامپزشکی صادر شد.
وی افزود: تیمی از ماموران کلانتری به همراه نماینده دامپزشکی از محل سکونت این زن بازدید کردند که مشخص شد، وی به همراه سه فرزندش حدود 300 کیلوگرم اسکلت مرغ را در منزل نگهداری می‌کنند و از هر لاشه مرغ حدود 40 گرم گوشت جدا کرده و گوشت‌های تهیه شده را در کیسه‌های حدود 10 کیلوگرمی بسته بندی و ضمن نگهداری آن‌ها در محیطی کاملا غیر بهداشتی و یخچال‌های غیر مناسب به کبابی‌ها عرضه می‌کنند.
سرکلانتر دهم پایتخت با بیان اینکه متهم با دستور قضائی دستگیر شد، اعلام کرد: نماینده دامپزشکی همه مراحل نگهداری، بسته بندی، جمع آوری و توزیع گوشت‌ها را غیربهداشتی اعلام کرده است.
وی گفت: متهم در همان تحقیقات اولیه اظهار داشت، لاشه مرغ‌ها را به قیمت 2 هزار تومان خریداری می‌کردم و پس از تمیز کردن به قیمت 15 هزار تومان به کبابی‌ها می‌فروختم.
سرهنگ مرادی با اشاره به اینکه با هماهنگی مقام قضایی به همراه نماینده دامپزشکی از یکی از کبابی‌ها و خریداران گوشت‌های فاسد، بازدید شد، افزود: مالک کبابی اعتراف کرد، حدود 3 ماه است که از این خانم مرغ‌های فاسد روز خریداری می‌کند و پس از ادویه زدن به مرغ‌ها و گوشت‌ها به صورت کبابی به مشتری می‌فروخته است که با دستور قضائی کبابی مذکور نیز پلمب و مالک آن دستگیر شد.
وی با بیان اینکه هر دو متهم به دادسرا معرفی شدند، خاطر نشان کرد: کشف سایر جزئیات پرونده و شناسایی سایر کبابی‌ها در دستور کار قرار دارد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فروش گوشت فاسد مشتریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۸۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسمومیت 130 سرباز اسرائیلی

به گزراش جماران به نقل از الجزیره، روزنامه اسرائیل الیوم گزارش داد که 130 سرباز اسرائیلی در پی خوردن غذای فاسد دچار مسمومیت شدند و 17 نفر از آنها روانه بیمارستان شدند.

به گفته خانواده های این سربازان غذایی که به این سربازان داده شده فاسد بوده است.

این در حالی است که به این سربازان اجازه خرید غذا داده نمی شود.

 

دیگر خبرها

  • مسمومیت 130 سرباز اسرائیلی
  • آغاز مذاکرات ستاره جنجالی بارسلونا با بایرن مونیخ
  • روزانه حدود ۷۵۰ تا ۸۰۰ تن گوشت مرغ در استان تولید می‌شود
  • پیش‌بینی تولید ۱۰۰ هزار تن گوشت مرغ در لرستان
  • برنامه‌ریزی برای تولید ۱۰۰ هزار تن گوشت مرغ در لرستان
  • مشتریان منحصر بفرد سینما تیکت به بیش از ۵ میلیون نفر رسید
  • مشتریان منحصر بفرد سینماتیکت به بیش از ۵ میلیون نفر رسید
  • پلمب ۱۳۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی فاسد در طرح سلامت نوروزی سبزوار
  • مشتریان سینماتیکت به بیش از ۵ میلیون نفر رسید
  • واکسیناسیون رایگان حدود ۵۰۰ هزار نوبت سر دام