Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@19:55:24 GMT

سپاه وارد تعادل بخشی آب زیرزمینی در هرمزگان شد

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۲۸۲۳۴

سپاه وارد تعادل بخشی آب زیرزمینی در هرمزگان شد

در تفاهم‌نامه‌ای مشترک میان سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان و شرکت آب منطقه‌ای این استان، طرح‌های ویژه احیا و تعادل بخشی به منابع آب زیرزمینی به اجرا در می‌آید.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، صبح امروز در مراسمی، تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان و شرکت آب منطقه این استان به منظور اجرای طرح‌های احیا و تعادل‌بخشی به منابع آب زیرزمینی منعقد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم، سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان با اشاره به ظرفیت‌ها و توان بالای بسیج در عرصه‌های سازندگی در کشور، اظهار داشت: امروز ظرفیت و توان دفاعی و نظامی ایران که بارزترین وجه اقتدار در کشور بشمار می‌رود با هیچ مقطعی در گذشته قابل قیاس نیست و تلاش برای ساختن کشور و کمک به رفع محرومیت‌ها نیز در اولویت برنامه‌های سپاه قرار دارد.

وی یکی از راه‌های مقابله با تحریم‌های خصمانه دشمنان بر علیه کشورمان را استفاده از ظرفیت‌های داخلی در عرصه‌های مختلف برشمرد و گفت: اگر باور به توانمندی‌های داخلی را تقویت کنیم، قطعا پیروز جنگ اقتصادی نیز خواهیم بود.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان تأکید کرد: بزرگ‌ترین گام برای زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا، خدمت صادقانه به مردم است و ما در قالب مجموعه اقدامات جهادی در هرمزگان، ظرفیت‌های خودمان را به منظور کمک به رفع محرومیت‌ها به میدان آورده‌ایم تا بتوانیم گوشه‌ای از دین بزرگی که شهدا بر دوش‌مان دارند را ادا کنیم.

هوشنگ ملایی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان نیز در این مراسم با تجلیل از همت بلند سپاه امام سجاد (ع) در کمک به رفع مشکلات و محرومیت‌های مناطق روستایی، گفت: کارکنان شرکت آب منطقه‌ای به مانند خدمات بزرگی که در دوران دفاع مقدس از خود به جا نهادند و شهدای گلگون کفنی که به راه میهن و عزت و اسلام تقدیم داشتند، همچنان در خدمت به مردم در تلاش‌اند.

وی با اشاره به ضرورت توجه به مسأله آب در دنیای امروز و مشارکت دسته‌جمعی برای رهاندن کشورمان از معضلات خشکسالی، خاطرنشان کرد: راههای مختلفی در این زمینه در دنیا تاکنون عملی و اجرایی شده است که یکی از آنها اصلاح شیوه‌های کشت و دیگری کمک به تعادل‌بخشی منابع آبی است که اگر بتوانیم ما نیز در کشورمان این روش‌ها را اجرا و مدیریت کنیم، عبور از خشکسالی و خسارات آن آسان‌تر خواهد بود.

ملایی اضافه کرد: باید جلوی بد مصرفی را با تغییر الگوهای کشت و شیوه‌ها و نوع کشت بگیریم و در این راه به حمایت و کمک و همراهی کشاورزان نیاز داریم تا منابع آبی محدود خود را به خوبی مدیریت کنند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان از ظرفیت سواحل مکران نیز به عنوان یکی از مواهب خدادادی برای کشورمان نام برد و گفت: این منطقه دارای ویژگی‌های کم‌نظیری برای توسعه کشور است که می‌توانیم با استفاده از آن، کشورمان را در بسیاری از محصولات به صادرکننده تبدیل کنیم.

انتهای پیام/3264

منبع: فارس

کلیدواژه: آب منطقه سپاه تفاهم نامه هرمزگان بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۸۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم ملی والیبال ایران وارد تهران شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، موریس موتا پائز ۹ اسفند ۱۴۰۲ برای هدایت تیم ملی والیبال مردان ایران در سال ۲۰۲۴ با فدراسیون والیبال به توافق رسید.   این مربی برزیلی – فرانسوی تیم ملی ساعت چهار بامداد امروز (چهارشنبه ۵ اردیبهشت) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران شد و با سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال درخصوص برنامه‌های تیم ملی والیبال کشورمان دیدار و گفتگو می‌کند.   پائز از ساعت ۱۱ صبح با حضور در سالن آزادی فدراسیون در تمرینات تیم ملی والیبال کشورمان شرکت خواهد کرد.   تمرینات تیم ملی والیبال ایران که از شنبه ۱۸ فروردین با حضور ۱۶ بازیکن جوان آغاز شده بود و از چهارشنبه ۲۸ فروردین با ورود محمد فلاح، محمد ولی‌زاده، شهروز همایونفرمنش، مهدی مرندی، محمدرضا حضرت‌پور، محمدطاهر وادی و میثم صالحی وارد فاز جدیدی شده بود، از امروز با کادر فنی کامل پیگیری می‌شود تا مردان والیبال ایران خود را برای حضور شایسته در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ آماده کنند.   بازیکنان لژیونر هم پس از بازگشت به ایران با نظر پائز استراحتی کوتاه خواهند داشت و در کمترین زمان ممکن به اردوی تیم ملی اضافه می‌شوند.   پیمان اکبری، علی فتاحی، نوید مشجری، عبدالرضا علیزاده، امیر ملک‌زاده و پویا عزیزی به عنوان مربی، محمدامین شاکری (آنالیزور)، توحید اصغری (بدنساز)، علی حدادی (فیزیوتراپ) و محمدناصر نقره‌ای به عنوان ماساژور دیگر اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال کشورمان در اردو هستند.   همچنین مارسلو بدنساز تیم ملی والیبال کشورمان دوشنبه دهم اردیبهشت به جمع مردان والیبال ایران در تهران خواهد پیوست و لئوناردو دستیار برزیلی پائز نیز جمعه ۱۴ اردیبهشت وارد تهران خواهد شد.   رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ از یکم خرداد در کشور‌های برزیل و ترکیه آغاز می‌شود که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس حساسیت و اهمیت این رقابت‌ها را در این سال به حداکثر خود رسانده است.

دیگر خبرها

  • هر میدانی که سپاه با پشتیبانی مردم به آن وارد شد منجر به پیروزی شد
  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است
  • سرمربی تیم ملی والیبال وارد ایران شد +عکس
  • سرمربی تیم ملی والیبال ایران وارد تهران شد
  • سرمربی تیم ملی والیبال وارد ایران شد
  • افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه
  • پیشنهاد ریاضت آبی برای مدیریت ابرچالش آب کشور
  • پیشنهاد اتاق ایران برای مدیریت ابرچالش آب
  • برپایی کنفرانس آندومتریوز (نابه‌جایی آستر رحم) در بیمارستان امام سجاد(ع)
  • موفقیت های سپاه مرهون ولایتمداری است