Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ غلامحسین دغاغله اظهار کرد: در راستای دریافت سهمیه بنزین پیمایشی برای ناوگان حمل‌ونقل عمومی و سنگین و بر اساس ضوایط و مقررات تردد در جاده‌های برون شهری، این ناوگان نیازمند سند حمل یا بارنامه است؛ بنابراین سازمان راهداری در راستای ساماندهی و ایجاد انتظام در نحوه بهره‌برداری و تردد وانت بار‌ها در جاده‌های برون شهری، دستورالعمل‌های مربوط به ساماندهی ناوگان وانت بار را با سیاست تسهیل شرایط اخذ کارت هوشمند راننده و ناوگان در دستور کار خود قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در راستای این سیاست و سهمیه بندی بنزین مقرر شده از بهمن ماه سوخت وانت‌بار‌ها بر اساس پیمایش به آن‌ها تعلق گیرد و بر اساس بارنامه محاسبه شده و میزان آن اختصاص یابد. پس رانندگان برای دریافت کارت هوشمند برای خود و ناوگان‌شان باید به ادارات راهداری استان‌ها و شهرستان‌ها مراجعه کرده و نسبت به دریافت این کارت اقدام کنند.

مدیرکل حمل و نقل کالا سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: تا کنون ۷۰ هزار دستگاه وانت‌بار و ۱۱ هزار نفر از رانندگان آن‌ها نسبت به این کار اقدام کرده‌اند، اما اگر هر راننده‌ای کارت هوشمند دریافت نکند از دریافت سهمیه بنزین پیمایشی محروم خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

طرح دوفوریتی تک نرخی شدن بنزین را به کمیسیون تلفیق ارائه دادیم



دغاغله عنوان کرد: بر اساس مصوبات و دستورالعمل‌های صادر شده در زمینه پیمایشی شدن سهمیه بنزین وانت‌بار‌ها مانند دیگر ناوگان حمل و نقل عمومی، سقف مشخصی برای تعیین سهمیه این خودرو‌ها وجو ندارد و برابر با میزان تردد و استفاده از سوخت به آن‌ها بنزین سهمیه‌ای اختصاص می‌یابد کما اینکه تا کنون نیز این کار را برای دیگر ناوگان طی سالیان اخیر اجرایی کرده‌ایم. اما تنها لازمه ان دریافت کارت هوشمند است که باید این کار تا بهمن ماه انجام شود.

منبع: ایسنا لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000pvg خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 سهمیه بنزین ناوگان حمل و نقل ساماندهی و تردد وانت سازمان راهداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۸۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاومت ژاوی در تمرین: جواب هیچکس را نداد

به گزارش "ورزش سه"، تمرین دیروز بارسلونا بدون اینکه کسی از آینده ژاوی مطلع شود به پایان رسید. تمرین آرام و بدون تنشی بود و ژاوی تنها چیزی که به بازیکنانش توصیه کرد، جدی گرفتن 6 بازی بعدی برای قطعی کردن رتبه دوم بود. بارسا باید دوم شود تا سهمیه سوپرجام را به دست بیاورد. کسب این سهمیه یعنی قطعی کردن سود 6 میلیون یورویی.

در این تمرین طبق ادعای آاس کاپیتان های تیم با توجه به گمانه زنی های رسانه ای از ژاوی در مورد احتمال تغییر تصمیمش برای جدایی سوال هایی مطرح کردند که با سکوت مربی کاتالان همراه بود. حتی دستیاران او نیز نمی دانند بالاحره ژاوی می ماند یا روی حرف خود خواهد ماند.

ژاوی در برابر سوال ها مقاومت کرد و همه چیز را به بعد از جلسه با خوان لاپورتا موکول کرد. او دیگر نمی خواهد اشتباه قبلی را تکرار کند زمانی که بدون هماهنگی و صحبت با بازیکنانش، پس از شکست برابر ویارئال در نشست خبری از استعفایش گفت تا همه را شگفت زده کند. او ابتدا با لاپورتا جلسه می گذارد و نتیجه هر چه باشد ابتدا به بازیکنان و دستیاراتش اطلاع خواهد داد. در نهایت او مسئله را عمومی می کند.

دیگر خبرها

  • ◄ کدهای دستوری دریافت رمز دوم پویا تمامی بانک‌ ها
  • مقاومت ژاوی در تمرین: جواب هیچکس را نداد
  • آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور
  • در هنگام سوخت گیری از کارت سوخت شخصی استفاده کنید
  • مازندران مجهز به سامانه هوشمند ثبت تخلفات اضافه تناژ ناوگان باری
  • ثبت هوشمند تخلفات اضافه تناژ ناوگان باری در مازندران
  • کریمیان: ۷۲۰ هزار داوطلب کارت آزمون سراسری را دریافت کردند
  • فردا، آخرین مهلت دریافت کارت کنکور
  • سه وام قرض الحسنه از ۱۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومن بدون نیاز به سپرده و ضامن!
  • اطلاع‌نگاشت دریافت نسخه چاپی و رفع نقص کارت شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳