Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-شهردار منطقه ۲ شهرداری تهران گفت: در برخی موارد شاهد هستیم که عده ای نسبت به مالکیت بر اراضی فرحزاد ادعاهایی مطرح می کنند.

رسول کشت پور شهردار منطقه۲ تهران در مراسم افتتاح و بهره برداری از پروژه های عمرانی فرهنگی منطقه ۲ تهران گفت: با توجه به تمام محدودیت های مالی شهردادی منطقه ۲ تلاش کرد تا پروژه جدید افتتاح و پروژه های نیمه تمام را تکمیل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشت پور بیان کرد: مرکز دپوی زباله این منطقه را ظرف مدت شش ماه در قالب طرح مشارکتی به مجموعه ورزشی تبدیل کردیم.

وی ادامه داد: برای فرحزاد باید زیاد کار کنیم و ما هنوز از وضعیت راضی نیستیم امیدوارم شورای شهر در طرح تفصیلی منطقه فرحزاد ما را یاری کند.

شهردار منطقه ۲ تهران افزود: مردم گرفتار نوسازی و تجمیع خانه های خود هستند و من به همین دلیل در کمیسیون ماده ۵ شرکت می کردم و امیدوارم همکاری لازم مدیریت شهری را برای طرح تفصیلی همراه داشته باشیم.

کشت پور خاطرنشان کرد: برخی ادعای مالکیت بر روی اراضی فرحزاد دارند و ما هنوز نتوانستیم برای منطقه اقتصادی فرحزاد کار مهمی انجام دهیم.

وی افزود: یکی از مشکلات ما ضوابطی است که در برخی موارد دست و پا گیر می شوند و امروز حضور رئیس شورای شهر را گامی در مسیر کاهش مشکلات و حل انها میدانیم.

شهردار منطقه ۲ تهران گفت: در بحث حمل و نقل عمومی و توسعه همه جانبه آن تلاش می کنیم با تکمیل خط ۶ و ۷ مترو ۲۵۰ هزار نفر از ساکنان منطقه ۲ از حمل و نقل ریلی استفاده می کنند.

کشت پور ادامه داد: برای تکمیل این خطوط نیازمند اعتبارات خاص هستیم که این اعتبارات را از محل های غیر نقد تامین خواهیم کرد.

وی ادامه داد: تعدادی از پروژه های منطقه سه ماه آینده آماده افتتاح و بهره برداری می شود.

فارس

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: دره فرحزاد شهردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۹۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه های عمرانی منطقه 12 تهران

عکاس امیر حسین جامه بزرگ

دیگر خبرها

  • مرمت و بازسازی زورخانه ده‌ونک با قدمت بیش از یک قرن
  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است
  • پروژه های عمرانی منطقه 12 تهران
  • واکنشی به ادعاهای عجیب هسته‌ای کریمی قدوسی
  • واکنش نوری قزلجه به ادعاهای عجیب کریمی قدوسی
  • واکنش نوری قزلجه به ادعاهای عجیب کریمی قدوسی درباره برنامه هسته ای ایران
  • تکیه تاریخی سادات اخوی بازسازی می‌شود
  • آغاز نصب عرشه سگمنتال دومین پایه پل معلم تبریز
  • تبدیل دره مخوف تهران به بزرگترین مرکز تفریحی شهر | پاتوق معتادها به اکوپارک تبدیل می‌ شود
  • تکیه سادات اخوی نونوار می‌شود