Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین توکلی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار دانشگاه و آموزش ایرنا افزود: نخستین ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ روزهای ۱۶ تا ۲۸ آذرماه در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org انجام شد.

وی افزود: برای مساعدت با داوطلبانی که از ثبت نام مرحله نخست جا مانده اند، مهلتی دوباره در سایت این سازمان فراهم شد و داوطلبان می توانند در روزهای ۱۴ تا ۱۶ بهمن ماه امسال برای ثبت نام اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با ارائه آماری از داوطلبان ثبت نام کننده در کنکور کارشناسی ارشد سال ۹۹ خاطرنشان کرد: در مرحله اول تعداد ۴۸۱ هزار و ۷۷ نفر ثبت نام کردند که از این تعداد ۲۴۹ هزار و ۴۰۴ نفر زن و ۲۳۱ هزار و ۶۷۳ نفر مرد هستند.

توکلی گفت: تعداد ۳۲ هزار و ۶۳۲ داوطلب علاوه بر علاقه مندی به کد رشته امتحانی اول،‌ علاقه مندی به شرکت در آزمون کد رشته امتحانی دوم را اعلام کردند که از این تعداد ۱۴ هزار و ۷۲۲ زن و ۱۷ هزار و ۹۱۲ نفر مرد هستند.

به گفته مشاور عالی سازمان سنجش، از تعداد کل داوطلبان ثبت نام کننده در کنکور کارشناسی ارشد ۹۹، تعداد ۱۵۸ هزار و ۵۷۱ داوطلب علاقه مندی به شرکت در گزینش کد رشته محل های دانشگاه های پیام نور و غیردولتی را اعلام کردند.

وی اظهار داشت: از این تعداد ۸۲ هزار و ۱۸۰ نفر زن و ۷۶ هزار و ۳۹۱ نفر مرد هستند.

توکلی همچنینی اعلام کرد که از تعداد ۴۸۱ هزار و ۷۷ داوطلب ثبت نام کننده در کنکور کارشناسی ارشد سال آینده، هزار و ۷۷۱ داوطلب علاقه مند به شرکت در بیست و پنجمین المپیاد علمی دانشجویی هستند.

کنکور کارشناسی ارشد سال ۹۹ روزهای ۲۸ و ۲۹ فروردین ماه برگزار می شود.

برچسب‌ها کنکور کارشناسی ارشد 99 سازمان سنجش آموزش کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کنکور کارشناسی ارشد 99 سازمان سنجش آموزش کشور کنکور کارشناسی ارشد 99 سازمان سنجش آموزش کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۹۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام مجدد در نوبت دوم کنکور از فردا

معاون آزمون های سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: داوطلبانی‌که موفق به ثبت‌نام در نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ نشدند، از روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه تا روز پنجشنبه ۳۰ فروردین ماه می‌توانند در این آزمون ثبت‌نام کنند.

به گزارش مشرق، علی صدر با اعلام این خبر گفت: با توجه به درخواست مکرر داوطلبانی‌که تا تاریخ تعیین شده به دلیل تعطیلات عید نوروز موفق به ثبت‌نام در نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳نشدند، برای آخرین بار ترتیبی اتخاذ شده است که صرفا در روزهای چهارشنبه ۲۹ فروردین و پنجشنبه ۳۰ فروردین ماه نیز بتوانند نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذکور اقدام کنند.وی خطاب به متقاضیان تأکید کرد: داوطلبان باید ضمن مطالعه دفترچه راهنمای ثبت‌نام و

وی اطلاعیه‌های مذکور که از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قابل دسترس است، نسبت به ثبت‌نام در همین درگاه اطلاع‌رسانی اقدام کنند و این آخرین فرصت برای متقاضیانی است که موفق به ثبت‌نام در این آزمون نشده‌اند و بدیهی است بعد از تاریخ فوق هیچ درخواستی برای ثبت‌نام و یا ویرایش اطلاعات قابل پذیرش نخواهد بود.

معاون آزمون های سازمان سنجش آموزش کشور در پایان خاطرنشان کرد: داوطلبانی که قبلاً در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند در این مرحله امکان ویرایش اطلاعات ندارند.

آزمون نوبت دوم برای داوطلبان در روزهای پنجشنبه و جمعه ۷ و ۸ تیر ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد و داوطلبان باید توجه کنند که نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ روزهای پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • تشریح اقدامات حفاظتی سازمان سنجش برای برگزاری کنکور
  • کنکور زیر ذره‌بین پلیس فتا از ثبت‌نام تا آزمون
  • اعلام اقدامات حفاظتی در نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • فراخوان پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور
  • امروز و فردا، آخرین مهلت زمان ثبت‌نام در نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳
  • ثبت نام مجدد در نوبت دوم کنکور از فردا (چهارشنبه)
  • آغاز ثبت‌نام مجدد در نوبت دوم کنکور از ۲۹ فروردین
  • آغاز ثبت‌نام مجدد در نوبت دوم کنکور از فردا
  • اخذ مجوز راه‌اندازی کارشناسی ارشد رشته اخلاق پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی قم
  • بیمه شدگان اجباری در استان مرکزی هفت درصد افزایش یافت