Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس پایتخت گفت: در اغتشاشات اخیر بیش از ۲۲۰ نفر از مردم عادی مجروح شدند ولی حتی یک نفر از اغتشاشگران مصدوم هم نشد، البته دقت کنید این آمار برای تهران بزرگ است.

به گزارش مشرق، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت صبح امروز در مراسم بزرگداشت روز پرستار اظهار کرد: در دی ماه ۹۶ خیلی‌ها چمدان‌هایشان را بسته بودند که بیابند ایران و باور کرده بودند که قرار است بر ایران تسلط یابند!

وی افزود: اما فکر نمی‌کردند که ما در ایران حتی جانبازانمان هم پای این نظام و انقلاب ایستاده‌اند و اجازه دست درازی به این کشور را نمی‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ببینید: فیلم/ ابتکارات عجیب اوباش برای فرار!

سردار رحیمی گفت: آمریکا به دلیل اینکه ایران حرف حق را می‌زند از ورود داروهای بیماران خاص ما جلوگیری می‌کند و جانبازانمان با مشکل مواجه شدند اما ادعا می‌کند که ما به ایران دارو می‌دهیم

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: در اتفاقات اخیر در ۱۶۵ نقطه همکاران ما درگیر شدند و بیش از ۲۲۰ نفر از مردم عادی مجروح شدند ولی حتی یک نفر از اغتشاش‌گران مصدوم هم نشد، البته دقت کنید این آمار برای تهران بزرگ است.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق استراماچونی سهمیه بندی بنزین سردار حسین رحیمی روز پرستار آمریکا ایران سردار رحیمی اغتشاش اخبار حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۹۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلان پروژه دشمن حیازدایی و عادی سازی بی‌حجابی است

متن بیانیه مهم مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه کشور به مناسبت اجرای طرح حجاب و عفاف از سوی نیروی انتظامی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انقلاب اسلامی ایران با تکیه بر حماسه‌ی نهضت حسینی و در راستای راهبرد شکلدهی به جامعه منتظر و مهدوی (عج) به منصه ظهور رسید و با درایت رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و باحضور چشمگیر مردم به پیروزی رسید و گفتمان و موضع خود را نسبت به آینده مشخص کرده و اهداف و آرمان‎‌های خود را نیز تشریح نموده است و در چنین متنی بود که نظریه «مردم سالاری دینی» متولد و تعریف جدیدی از تمدن نوین اسلام، در عصر حاضر ارائه کرد.

قبل از انقلاب اسلامی، جهان در سیطره‌ی دو قدرت سوسیالیسم و لیبرالیسم قرار داشت که هر دوی آنان با نفی و تحریف ادیان وحیانی و فطرت توحیدی انسان‌ها، در پی دستیابی به حداکثر منافع دنیوی خود بودند. اما با ظهور انقلاب و حاکمیت اسلامی، گفتمان و ساختار جدیدی در جهان شکل گرفت که مانع بزرگی برای گسترش این دو قدرت باطل و نفسانی بود. از اینرو در طول این چهل و پنج ساله‌ی گذشته، دشمنی آنان با جمهوری اسلامی ایران که اصل هویتی‌اش برگرفته از روح توحیدی، عدالت علوی و حرّیت تعالی بخش باطنی است، نه تنها کم نگشته، بلکه بیشتر هم شده است.

سالهاست پس از شکست‌های بیشمار و پی در پی استکبار در موضوعات مختلف مقابل جمهوری اسلامی ایران، بهترین نقشه برای تقابل و نفوذ در این کشور را از طریق استحاله‌ی فکری و معرفتی و فرهنگی می‌دانند. برای این مهم تلاش می‌نمایند بنیان‌های فکری و اعتقادی و اخلاقی جامعه را فرو ریزند و سبک حکمرانی و زیست اسلامی را تخریب نمایند و کارآوری نظام دینی را آسیب زنند و یکی از قله‌هایی که درصدد فتح آن و توسعه ولنگاری فکری-عملی و بی حیایی بودند، مسئله‌ی عفاف و حجاب است. درست همانند و مطابق با همان برنامه و نقشه‌ای که پس از گسترش اولیه‌ی دین مبارک اسلام در جهان و ظهور تمدن اسلامی، در اندلس رقم خورد و اسلام از مسیر اصلی خود خارج و دچار افول گردید. مقام معظم رهبری (حفظه الله) هم حول این تطابق نقشه‌ای در سال ۱۳۸۱ فرمودند: سیاست امروز، سیاست اندلسی کردن ایران است. (۱۳۸۱/۱۲/۰۶)

پس از اتفاقات سال ۱۴۰۱ و غائله‌ی فتنه‌ی حیازدایی با شعار‌های جذاب، اما دروغین، بر همگان مشخص گردید که پشت صحنه‌ی این اتفاقات چیست و هدفشان چیست؛ یکی از مهمترین راهبرد‌های کنونی دشمن ذیل کلان پروژه‌ی حیازدایی، ترویج و عادی سازی بی حجابی و بدپوششی است که متأسفانه به دلیل انفعال و ترک فعل‌ها، گسترش یافته و حال بیش از گذشته به یک معضل جدی و خطرناک و از مطالبات به حق، مهم و در اولویت مردم مؤمن و غیور ایران اسلامی تبدیل شده است.

حال در همین فروردین ماه سال ۱۴۰۳ و بعد از تأکیدات مکرر مقام معظم رهبری (حفظه الله) نسبت به تکلیف قطعی حکومت اسلامی جهت برخورد و مقابله با حرام اجتماعی بی حجابی، باز هم نیرو‌های فراجا همچون سال گذشته تصمیمی قاطع گرفته و پیشقدم شده اند تا جامعه را حول این قضیه برقرار ساخته و نسبت به امر تذکر به متخلفین و مجرمین این موضوع و همچنین در صورت نیاز معرفی آنان به محاکم قضائی، جدی‌تر از گذشته، به صحنه‌ی عمل آمده و انجام وظیفه نماید؛ و از این رو لازم است نیرو‌های فراجا مورد حمایت تام و کامل در چهار بخش مهم قرار گیرند و تمام نهاد‌ها و سازمان‌های حاکمیتی و دولتی خود را موظف به حفظ و ارتقای حیات جامعه‌ی اسلامی بدانند و از این جهت برای مقابله با پدیده‌ی شوم و مبتذل بی حجابی و نیمه برهنگی، نقش و وظیفه‌ی خود را به وجه عقلایی، شرعی و قانونی شناخته و بدان عمل نمایند. همچنین در یک کل به هم پیوسته، تمامی این مجموعه‌ها با یکدیگر همکاری و وحدت رویه و عمل داشته و نظیر روحی واحد در پیکره‌های متفاوت عمل نموده و با همدیگر تعامل داشته باشند.

دومین گروه، نخبگان هستند. اعم از قانونگذاران رسمی (همچون نمایندگان مجلس شورای اسلامی) و همچنین طراحان، برنامه سازان و نیرو‌های اندیشه‌ای و عملیاتی که با بهره گیری از اذهان پویا و اسلامی و زبان بیّن خود، بهترین ایده‌ها و تصمیمات را مطرح ساخته، به سمع و نظر مردم و دستگاه‌ها رسانده و به اجرایی سازی و ثمردهی عینی در جامعه نزدیک می‌سازند.

سومین دسته روحانیت، مبلغان حوزه‌های علمیه و طلاب و فضلا و اساتید علوم دینی هستند. کسانی که با بیان روشنگرانه‌ی خویش، ماهیت، ارزشمندی و چرایی نیاز جامعه به رعایت عفاف و حجاب را تبیین ساخته و زمینه را برای عمل به انجام وظیفه توسط فراجا و دیگر دستگاه‌های مسئول فراهم آورند و بخش‌های گوناگون مدیریت حوزه‌های علمیه و ستاد راهبری حجاب و عفاف حوزه فعال‌تر نقشآفرینی نمایند.

اما از همه مهمتر مردم و نقش آنان است؛ اساساً" جامعه‌ی اسلامی جامعه‌ای است که دائماً" مردم در آن نقش ایفاکرده و حرکت کشور منطبق با اراده و حرکت عموم مردم می‌باشد. هر اندازه که مردم آگاه‌تر بوده و نسبت به مفاهیم دینی و لزوم اجرایی سازی آنان در جامعه و بهره گیری از ثمرات آن، شناخت بهتر و بیشتری داشته باشند، همراهی و همسویی آنان با صیانت و تحکیم ارزش‌های اسلامی و خانواده و حجاب بیشتر خواهد بود و از این‌رو مردم و گروه‌های مردمی بایید هوشمندانه و غیرتمندانه به وظایف شرعی و قانون خود در این زمینه عمل نمایند.

در پایان باید خاطرنشان شد که اجرای تمام و کمال قوانین، لازمه‌ی بقا و حیات جامعه‌ی اسلامی می‌باشد. فلذا در موضوع عفاف و حجاب، با کمک نخبگان حوزوی، دانشگاهی و اندیشکده ای، با رفع فوری ایرادات، نواقص و خلاء‌های احتمالی موجود در لوایح و قوانین مرتبط باید نسبت به تسریع در امر تصویب و اجرایی سازی قانون اهتمام ویژه داشت تا بصورت یکپارچه در سرتاسر کشور موانعی محکم برای پدیده‌ی شوم بی‌حجابی ایجاد گردیده و بیش از این اجازه‌ی جولان و گستاخی در کشور اسلامی داده نشود تا سلامت خانواده‌ها و جامعه به خطر افتد. از همه‌ی دستگاه‌های مسئول و همچنین مردم و جامعه‌ی نخبگانی (اعم از حوزوی و دانشگاهی) انتظار می‌رود نهایت همکاری لازم را با یکدیگر و به خصوص نیرو‌های فراجا داشته و عامل، پشتیبان و حامی طرح‌ها و برنامه‌های قانونی باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • عضو ارشد کابینه جنگ اسرائیل؛ دنبال کودتای بزرگ هستیم | درخواست مهم از عربستان
  • تایید واگن‌ها باید جهادی باشد تا مردم متضرر نشوند
  • ماهواره‌های کوثر و هدهد آبان ماه پرتاب می‌شوند
  • متولدین این ماه‌ها دوستانی مادام‌العمرند!
  • زندگی عادی و آرام مردم استان اردبیل زیر پرچم امن و مقتدر ایران اسلامی
  • حسن روحانی: ایران به خطای بزرگ اسرائیل پاسخ داد
  • کلان پروژه دشمن حیازدایی و عادی سازی بی‌حجابی است
  • ویدیو/ شرایط عادی در جایگاه‌های سوخت تهران
  • جایگاه‌های سوخت تهران به شرایط عادی بازگشتند
  • فیلم/جایگاه‌های سوخت تهران به شرایط عادی بازگشتند