Web Analytics Made Easy - Statcounter

باقرزاده گفت: ۲۰۰ نفر از دانشجویان پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی با کسب رتبه زیر هزار در کنکور وارد این دانشگاه شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «زهره باقرزاده» امروز (11 دی) در نشست خبری اصحاب رسانه با بیان اینکه رسالت دانشگاه فرهنگیان تربیت نیرو برای شغل معلمی است، اظهار کرد: در سال 1391 این مجموعه از عنوان دانشسرای مقدماتی به دانشگاه فرهنگیان تغییر نام داد و در سال 1316 مجموعه ای به نام دانشسرای مقدماتی در بیرجند ایجاد شد که سابقه تربیت معلمی در این منطقه به 80 سال پیش می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی گفت: حضور دانشجویان نخبه زمینه تربیت معلمان نخبه و فرهیخته را برای نظام آموزشی کشور فراهم می کند.

 

وی بیان کرد: در حال حاضر رشته های تحصیلی تاریخ، جغرافیا، آموزش علوم اجتماعی و آموزش علوم ابتدایی در پردیس خواهران خراسان جنوبی تدریس می شود.

 

باقرزاده با اشاره به اینکه در حال حاضر 2 عضو هیات علمی، 2 مربی و یک نفر کارشناس به عنوان کارکنان رسمی در این مجموعه فعالیت دارند، افزود: همچنین 160 استاد حق التدریس هم با واحد پردیس خواهران همکاری می کنند.

 

سرپرست پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی ادامه داد: از سال 1391 تا کنون پردیس خواهران خراسان جنوبی 856 نفر فارغ التحصیل داشته است.

 

وی با بیان اینکه این واحد آموزشی 575 دانشجو معلم داشته است، عنوان کرد: 200 نفر از این دانشجویان با کسب رتبه زیر هزار در کنکور وارد این دانشگاه شده اند.

 

باقرزاده با اشاره به اینکه در سال 1388 زمینی به مساحت 20 هکتار  برای ایجاد پردیس خواهران خراسان جنوبی در سایت اداری در نظر گرفته شده که هفت هزار متر مربع زیربنا نیاز دارد، بیان کرد:  تا کنون 5 میلیارد تومان اعتبار ملی برای احداث این پردیس تخصیص یافته و عملیات اجرایی فاز نخست آن آغاز شده که امیدواریم تا سه سال آینده تکمیل و تجهیز شود.

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد حماسه 9 دی اردبیل 9 دی خبرگزاری شبستان قرآن کریم طرح ملی فهما استان بوشهر فعالیت های مسجدی ممتاز دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۰۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد در دانشگاه شریف محدود می‌شود

دانشگاه صنعتی شریف در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: ورود تمامی دانشجویان در روز‌های پنج‌شنبه و جمعه (۶ و ۷ اردیبهشت) که آزمون سراسری برگزار می‌شود به پردیس اصلی دانشگاه ممنوع است.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد: آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در روز‌های پنج‌شنبه و جمعه (۶ و ۷ اردیبهشت) برگزار خواهد شد. مطابق اعلام قبلی، جهت برقراری نظم و امنیت، ورود تمامی دانشجویان در روز‌های ذکر شده به پردیس اصلی دانشگاه ممنوع است.

در صورت ضرورت، تردد دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا، فقط از طریق مکاتبه رییس دانشکده مربوطه با مدیریت حراست دانشگاه و صرفا برای موارد بسیار اضطراری امکان پذیر خواهد بود.

دانشجویانی که در روز پنچشنبه در ساختمان آموزش آزمون میان‌ترم دارند، صرفا از طریق درب‌های ورودی پردیس شمالی دانشگاه (گیت بن‌بست تیموری و گیت کنار آسانسور پارکینگ) امکان تردد به ساختمان آموزش را دارند و پل عابر مابین پردیس شمالی و پردیس اصلی بسته خواهد بود.

دیگر خبرها

  • فیلم| عاقبت آزادی‌بیان درآمریکا؛ قرار دادن دانشجویان و اساتید اخراجی دانشگاه کلمبیا در لیست سیا و منع آنها از تحصیل و اشتغال
  • بازداشت بیش از ۱۰۰ دانشجوی معترض در آمریکا؛ آزادی بیان به سبک غربی
  • فهرست دانشگاه‌های خارج از کشور مورد تایید وزارت بهداشت اعلام شد
  • دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی سرپرست شهرداری نور شد
  • تعطیلی مسجد المهدی در پردیس به دنبال قطع گاز + فیلم
  • ماجرای مرگ دانشجوی دندانپزشکی دانشگاه رفسنجان چه بود؟
  • ماجرای قتل دانشجوی دانشگاه دندانپزشکی رفسنجان
  • راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس
  • محدودیت تردد در دانشگاه شریف در روزهای کنکور
  • تردد در دانشگاه شریف محدود می‌شود