Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس مسائل سیاسی گفت: اگر تا به حال تصمیمات اشتباهی از سوی دولت گرفته شده ولی از الان به بعد می توان با اتخاذ تصمیمات صحیح، مقتدرانه و با تکیه بر منطق مقاومت راه رفته را بازگشت. دولت هم مطمئن باشد در صورت بازگشت از راه های اشتباه رفته، ملت ایران از او حمایت خواهد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حیدر جهانبخشی کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با دیارآفتاب؛ در خصوص علت پافشاری دولت بر حل مشکلات کشور از طریق مذاکره با غرب، گفت: متاسفانه برخی از مسئولین دولتی همان چیزی را تصمیم می گیرند که دشمن خواهان آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: غرب و به ویژه آمریکا خواستار مصرف گرایی و عدم تولید داخلی در ایران است و متاسفانه علیرغم توصیه های مکرر رهبر معظم انقلاب اسلامی و بسیاری از اقتصاد دانان مبنی بر لزوم تکیه به توان و تولید داخلی، هنوز هم دولت این مهم را جدی نگرفته و منبع اصلی درآمد خود را فروش نفت خام می داند.

جهانبخشی، با بیان اینکه دشمن در پی به زمین زدن جمهوری اسلامی است، گفت: دشمنان با برنامه ریزی هایی دقیق به دنبال نابودی انقلاب اسلامی هستند؛ از طرف دیگر هم متاسفانه دولت تدبیر و امید با بی تدبیری و ناامیدی از حوادث اتفاق افتاده -حتی در دوران تصدی گری همین دولت- درس و عبرت نمی گیرد.

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: هنوز مهر توافقنامه برجام خشک نشده، مسئولین دولتی برطرف شدن تمامی مشکلات کشور را به آن گره زدند. همین امر باعث شد تا دشمن گرا را گرفته، هیچ امتیازی به ایران ندهد و برنامه ریزی دقیق تری برای فشار حداکثری بر کشور وارد کند.

بیان خزانه خالی از سوی مقامات دولتی، گرایی به دشمن برای افزایش تحریم

جهانبخشی اضافه کرد: متاسفانه مسئولین دولتی آنقدر به مذاکرات امیدوار بودند که هر آنچه نباید می گفتند را پشت تریبون های رسمی فریاد زدند و همین باعث شد تا دشمن برای آسیب زدن به کشور کمین کرده و برای آن برنامه ریزی کند. که برای نمونه می توان به بیان خالی بودن خزانه از سوی مقامات دولتی اشاره کرد؛ و این گرایی به دشمن بود که فشار اقتصادی و تحریم را بر ملت ایران بیش از پیش وارد کند.

مسئولین از برجام عبرت گرفته و مواضع قبلی را تکرار نکنند

وی با بیان اینکه برجام برای کشور گران تمام شد، گفت: ای کاش مسئولین از این توافق عبرت بگیرند و مواضع قبلی خود را در مسائل پیش رو تکرار نکنند.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: اگر تا به حال تصمیمات اشتباهی از سوی دولت گرفته شده ولی از الان به بعد می توان با اتخاذ تصمیمات صحیح، مقتدرانه و با تکیه بر منطق مقاومت راه رفته را بازگشت. دولت هم مطمئن باشد در صورت بازگشت از راه های اشتباه رفته، ملت ایران از او حمایت می کند. نظام اسلامی هم همانطور که تا به حال و علیرغم تصمیمات اشتباه دولت، از او حمایت کرده، در آینده هم پشتیبان دولت خواهد بود تا به موفقیت های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی برسد چرا که سربلندی دولت در عرصه های مختلف، در واقع سربلندی ملت، نظام اسلامی و کشور ایران در سراسر دنیا است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۰۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب‌الله: ایران با پاسخی قوی و شجاعانه دشمن را شوکه کرد

یکی از مسئولان ارشد حزب‌الله با تأکید بر حمایت دائمی همه جبهه‌های مقاومت از غزه اعلام کرد: پاسخ محکم ایران به تجاوز رژیم اشغالگر همه معادلات و محاسبات را در منطقه تغییر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، شیخ «نبیل قاووق» عضو شورای مرکزی حزب‌الله در سخنانی درباره تحولات مربوط به تقابل مقاومت با دشمن صهیونیستی اعلام کرد: دشمن اسرائیلی تصور می‌کرد با هدف قرار دادن کنسولگری ایران در دمشق، محور مقاومت را تحت فشار قرار می‌دهد تا از حمایت از غزه دست بردارد و به این ترتیب غزه تنها شود و صهیونیست‌ها بتوانند شروط خود را بر مقاومت تحمیل کنند، اما اتفاقی که افتاد کاملاً خلاف تصورات دشمن بود و ایران با پاسخی قوی و شجاعانه، دشمن را شوکه کرد.

شیخ قاووق طی سخنانی در یک مراسم یادبود گفت: پاسخ ایران درواقع تصمیمی راهبردی و تاریخی و شجاعانه بود که معادلات و محاسبات را در منطقه تغییر داد و ایران توانست ضربه‌ای تاریخی به اشغالگران وارد کند و عملیات وعده صادق دقیقاً به اهداف مورد نظر رسید.

وی تأکید کرد: این عملیات جمهوری اسلامی ایران موجب سرافرازی و عزت بیشتر مقاومت و همه آزادگان و شرافتمندان شد و به همان میزان طرف‌های ذلیل را خوار و حقیر کرد و میزان بغض و کینه و حسد سازشکاران و همدستان رژیم اشغالگر را افشا نمود.

این مسئول حزب‌الله تصریح کرد: در نتیجه عملیات قدرتمند و شجاعانه ایران، رژیم اشغالگر جرئت تجاوز به معادله‌ای را که ایران ایجاد کرد، ندارد و صهیونیست‌ها در ترمیم بازدارندگی ازدست‌رفته خود شکست خوردند.

شیخ قاووق در ادامه به تمسخر رژیم صهیونیستی در رسانه‌ها و حتی از سوی مقامات خود این رژیم بعد از ماجرای ساقط شدن ریزپرنده‌ها در اصفهان اشاره و اعلام کرد: این امر ثابت می‌کند معادله ایران از قدرت و اعتباری برخوردار است که نمی‌توان آن را شکست داد.

وی در پایان با تأکید بر حمایت همه‌جانبه محور مقاومت از مردم مظلوم فلسطین گفت: ما (برای حمایت از غزه) نه روی رژیم‌های عربی و عرب‌گرایی ساختگی و واهی آنها حساب باز می‌کنیم و نه روی جامعه جهانی، بلکه ما روی جبهه‌های مقاومت که از فلسطین تا لبنان و عراق و یمن کشیده شده است حساب باز می‌کنیم و این یک شرط‌بندی برد ـ برد است.

حزب‌الله: به هر تجاوز رژیم صهیونیستی پاسخ خواهیم دادنعیم قاسم: ایران به همه اهداف خود در عملیات «وعده صادق» رسید

انتهای پیام/+

دیگر خبرها

  • کنعانی: به توافق ارمنستان و آذربایجان احترام می‌گذاریم
  • مقام اوکراینی: ایرانی‌‌ها از ما درس بگیرند و اشتباه‌مان را تکرار نکنند!
  • نیرو‌های مسلح در قضایای اخیر چهره خوبی از اقتدار خود به نمایش گذاشتند/ لزوم مواجهه با دشمن با تکیه بر نوآوری و ابتکار
  • قدرت اراده ملت ایران در حوادث اخیر ظهور کرد/ لزوم مواجهه با دشمن با تکیه بر نوآوری و ابتکار
  • برخی رشته های پزشکی در مرز بحران/ صندلی های خالی دستیاری
  • برخی رشته های پزشکی در مرز بحران/ توصیه به مسئولین کشور
  • سیلاب هیرمند به گودزره انحراف پیدا کرد / تکرار بدعهدی‌ طالبان و وعده‌های نافرجام مسئولین
  • احیای برجام در میانه بحران؟
  • امیرعبداللهیان: ایران در پی گسترش جنگ نیست/ در صورت تکرار اشتباه، فوری و سخت پاسخ خواهند گرفت
  • حزب‌الله: ایران با پاسخی قوی و شجاعانه دشمن را شوکه کرد