Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشخص نیست وضعیت مبهم استقلال تا کی ادامه خواهد داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در حالی که مذاکرات استقلال با نمایندگان استراماچونی به پایان رسید، هنوز خبر رسمی در این زمینه اعلام نشده است.

شاید روزی که استراماچونی پیش از بازی تیمش مقابل پیکان حاضر به تمرین دادن آبی پوشان نشد و با پیراهن شخصی در تمرین حضور پیدا کرد، کمتر کسی فکرش را می‌کرد که کار او با استقلال به جاهای باریک بکشد و حضورش روی نیمکت این تیم تبدیل به معضلی به این بزرگی برای ورزش ایران شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استراماچونی که هنوز روی کاغذ سرمربی آبی پوشان محسوب می‌شود، صبح روز ۱۸ آذر و در حالی که بعد از ظهر همان روز تیمش در لیگ برتر با پیکان بازی داشت تهران را به مقصد رم ترک کرد و فرایند همه اتفاقات ۲۴ روز گذشته، بلاتکلیفی در این باشگاه است.

۲۴ روز از رفتن استراماچونی گذشته و مدیران مجموعه استقلال با همه تلاشی که کردند هنوز نتوانستند پاسخ قطعی او را برای بازگشت داشته باشند. هرچند برخی منابع نزدیک به استقلال خبر از نهایی شدن توافق می‌دهند، اما قبل از اعلام رسمی خبر نمی‌توان به این گمانه زنی‌ها استناد کرد. استقلال بعد از خروج استراماچونی از تهران ۳ بار در ورزشگاه آزادی به میدان رفت که حاصل آن یک پیروزی، یک تساوی و یک شکست بود. آبی پوشان در این ۳ بازی ۵ امتیاز مهم مقابل پیکان و ماشین سازی از دست دادند تا فرصت حفظ صدرنشینی را از دست داده و پنج پله هم در جدول سقوط کنند.

باشگاه استقلال در این مدت ناخواسته چند رکورد عجیب را جابجا کرد. آنها اولین تیم تاریخ لیگ برتر شدند در حالی که روی کاغذ سرمربی داشتند، ۳ بازی بدون کادر فنی به میدان رفتند. استقلال اولین تیمی است که روزهای بلاتکلیفی نیمکتش در میانه فصل از ۲۴ روز تجاوز کرد و همچنین آنها می‌توانند اولین تیمی باشند که بیشترین تعطیلی نیم فصل را با بیشتر از دو هفته تعطیلی دارند.

همه این اتفاقات ناخوشایند در حالی برای آبی پوشان روی می‌دهد که این تیم در آستانه حضور در دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا و نیم فصل دوم لیگ برتر قرار دارد و به جای آن که نقاط ضعفش با جذب بازیکنان مورد نیاز ترمیم شود، وقت با ارزشی را از کف می‌دهد. وقتی که شاید به قیمت ناکامی‌های بزرگی در این فصل تمام شود.

مهر

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استراماچونی استراماچونی استقلال سرمربی استقلال وضعیت مبهم استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۱۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جالب هواداران به جریمه کاپیتان: شماره کارت بده!

دیدار دو تیم استقلال تهران و شمس آذر قزوین از هفته بیست و چهارم لیگ برتر از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

* با توجه به جریمه ۳۰۰ میلیونی حسین حسینی توسط کمیته اخلاق به دلیل اتفاقاتی که در دیدار این تیم برابر مس رفسنجان رخ داد، هواداران استقلال از کاپیتان آبی پوشان خواستند یک شماره کارت بدهد تا آنها جریمه ۳۰۰ میلیونی وی را پرداخت کنند.

* با نتیجه ای که پرسپولیس برابر صنعت نفت آبادان به دست آورد و موقتا با یک بازی بیشتر صدرنشین لیگ شد امروز هواداران پرتعدادی به ورزشگاه آمدند تا از تیم شان حمایت کنند و دوباره به صدر برگردد.

* حدود ۳۰۰ تن از هواداران شمس آذر قزوین در ورزشگاه حاضر بوده و از تیم خود حمایت می کردند.

* روزبه چشمی که دویستمین بازی خود را برای استقلال انجام داد امروز از سوی هواداران مورد تشویق قرار گرفت و طرفداران استقلال به او تبریک گفتند.

* گوستاو بلانکو که در دو بازی قبل استقلال موفق به گلزنی شده بود امروز مورد تشویق قرار گرفت و هواداران استقلال از او خواستند در این دیدار هم دروازه شمس آذر را باز کند.

* مهدی هاشمی نسب همانند بازی های گذشته هنگام ورود به زمین مورد حمایت هواداران استقلال قرار گرفت و تشویق شد.

* هواداران استقلال هنگام ورود اتوبوس آبی پوشان به ورزشگاه از جواد نکونام خواستند با پیروزی در این دیدار صدرنشینی را دوباره از آن استقلال کند.

* چند تن از بازیکنان شمس آذر به سمت محمد نوازی رفته و با او خوش و بش کردند.

* امیرحسین صادقی مدافع و کاپیتان پیشین استقلال هم به ورزشگاه آمد تا از نزدیک شاهد دیدار آبی پوشان برابر شمس آذر قزوین باشد.

دیگر خبرها

  • استقلال ۳ - ۲ شمس آذر / آبی پوشان به صدر جدول برگشتند
  • استقلال صدر را به سختی پس گرفت
  • برد پراسترس استقلال برابر شمس آذر/ صدر جدول دوباره آبی شد +عکس
  • سکته ناقص استقلال برابر شمس آذر/ پس گرفتن صدر از پرسپولیس با شوک!
  • پیروزی استقلال برابر شمس آذر در نیمه اول
  • واکنش جالب هواداران به جریمه کاپیتان: شماره کارت بده!
  • گل گهر سیرجان ۲ - ۲ استقلال خوزستان/ آبی پوشان از شکست در کویر گریختند
  • استقبال خوب هواداران استقلال از بازی فردا
  • استقلال سبزپوش شد/ حضور بازیکنی با یک چشم + عکس
  • آخرین شانس پرسپولیس برای قهرمانی ۷۰ امتیازی