Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ در نشست اصحاب فرهنگ و هنر خراسان شمالی با استاندار این استان، درخواست تشکیل مجمع مشورتی با حضور هنرمندان و قرآنیان از سوی استاندار مطرح شد.

به گزارش ایکنا؛ نشست اصحاب فرهنگ و هنر خراسان شمالی با استاندار در سالن جلسات دفتر استاندار برگزار شد. در این نشست که برخی از اصحاب فرهنگ و هنر خراسان شمالی حضور داشتند، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی مردمی قرآن و عترت استان نیز حضور داشت که ضمن معرفی این اتحادیه و ارائه آماری از تشکل‌های زیر مجموعه آن به‌عنوان گسترده‌ترین نهاد مردمی استان، درباره فعالیت‌های مدیران مؤسسات، خانه‌های قرآن و نقش آنان در ارتقا فرهنگ و سبک زندگی قرآنی مردم، مطالبی را بیان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست، لیلی شکرانی، درخواست‌هایی را در قالب دو پیشنهاد عنوان کرد که درخواست تشکیل جلسه‌ای تخصصی با حضور هیئت مدیره اتحادیه و نخبگان مجرب قرآنی استان، برای بررسی نقاط قوت، ضعف و ارائه راهکارهای مناسب در جهت بارور کردن استعدادهای قرآنی این استان داده شد.

همچنین، با توجه به تفاهم‌نامه منعقده این اتحادیه با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و حمایت‌هایی که در اعطای تسهیلات به فعالان قرآنی بوده است، برای تقویت این حساب، پیشنهاد واریز بخشی از اعتبارات فرهنگی استان به این حساب، به منظور بهره‌مندی بیشتر جامعه قرآنی از محل میانگین کارکرد و معدل حساب البته با نظارت کمیته نظارتی مورد تأیید استانداری شد.

در ادامه جلسه، 17 نفر حاضر در این نشست به بیان مشکلات حوزه فعالیت‌هایشان پرداختند و سپس در پایان جلسه، محمدعلی شجاعی، استاندار خراسان شمالی با پاسخگویی به تک تک سوالات حاضران، پیشنهاد تشکیل مجمع مشورتی با حضور چند تن از منتخبان اعضای حاضر، با هدف برگزاری جلسات هفتگی، بررسی نیازها، مشکلات، ارائه طرح و راهکار و پیگیری‌های لازم را دادند.

استاندار از مدیرعامل اتحادیه درخواست کرد که به‌عنوان یکی از اعضای این مجمع مشورتی برای بررسی و توضیح بیشتر طرح‌های پیشنهادی خودشان حضور داشته باشند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا مؤسسات قرآنی اتحادیه قرآنی خراسان شمالی مجمع مشورتی استاندار قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۱۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعاونی‌های دانش‌بنیان خراسان شمالی ویژه حمایت می‌شوند

استاندار خراسان شمالی، گفت: تعاونی‌های دانش بنیان خراسان شمالی مورد توجه ویژه قرار می‌گیرند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، محمدرضا حسین‌نژاد  امروز در کلنگ‌زنی پروژه انتقال آب غیر شرب برای واحدهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری استان ضمن قدردانی از فعالیت‌های پارک علم و فناوری، آن را زمینه ساز حرکت پرشتاب این پارک خواند و اظهار داشت: قرار گرفتن خراسان شمالی در اقتصاد دانش‌بنیان در رده استان‌هایی مثل خراسان رضوی باعث افتخار است.

وی افزود: توجه به نخبگان، تقویت هیئت‌های اندیشه‌ورز، ایجاد تعاونی‌های دانش بنیان و جذب نقدینگی در دست مردم، تاسیس شرکت‌های سهامی عام و سایر تدابیر برای مشارکت مردم در پروژه‌های نیمه تمام از اهم مواردی هستند که می‌تواند در جهش تولید موثر باشد.

استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: فروش واحدهای دولتی و اعطای مشوق‌های مالیاتی از دیگر مواردی هستند که می‌تواند در رونق و جهش تولید اثرگذار باشد. 

حسین‌نژاد به حمایت‌های گسترده دولت از شرکت‌های دانش‌بنیان اشاره کرد و گفت: امیدواریم در سال 1403 با انتقال آب، بخشی از مشکلات واحدهای فناور برطرف شود. 

قربانی، رئیس پارک علم و فناوری خراسان شمالی نیز در ابتدای این آیین ضمن تشکر از توجه استاندار خراسان شمالی به حوزه ی علم و فناوری استان، پارک علم و فناوری را حلقه ی واسط میان مردم و دولت خواند و از توافق با شهرک‌های صنعتی استان برای ایجاد  شهرک فناوری در ضلع شمالی پارک به وسعت 30 هکتار خبر داد.

وی پارک علم و فناوری خراسان شمالی را دبیر خانه کشوری صنایع خلاق و دبیرخانه ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان استان توصیف کرد و گفت: برای تسریع در انجام امور، بوروکراسی اداری در پارک و واحد های زیر مجموعه عملا وجود ندارد و رتبه پارک در ستاد اقتصاد دانش بنیان استان که در سال گذشته 26 کشوری بود، امسال با 13 رتبه ارتقا به 13 کشوری رسیده است.

استاندار خراسان شمالی در حاشیه این آیین از پروژه ساختمان 8 واحدی که قرار است در اختیار واحدهای فناوری استان قرار گیرد نیز بازدید کرد و پیشرفت پروژه را از بازدید قبلی تاکنون تحسین کرد.

انتهای پیام/311/

دیگر خبرها

  • آیت‌الله مدرسی یزدی: شورای نگهبان در بررسی مصوبات، به نظرات مشورتی پژوهشکده توجه می‌کند
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • لزوم تربیت نیروی متخصص مورد نیاز خراسان شمالی توسط دانشگاه‌ها
  • تعاونی‌های دانش‌بنیان خراسان شمالی ویژه حمایت می‌شوند
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • آموزش در حوزه بانوان جدی گرفته شود
  • نشست اتحادیه عرب درباره مسئله غزه و فلسطین
  • فلسطین نشست فوق‌العاده اتحادیه عرب را خواستار شد
  • تولیدات خراسان شمالی به ۳۸ کشور جهان صادر می‌شود
  • بهره‌برداری از ۶ پروژه خیران سلامت در خراسان شمالی تا شهریور