Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور گفت: اینکه می‌گویند می‌توانیم با شرط‌هایی وارد FATF شویم، ساده‌اندیشی محض است و تطهیر FATF با اضافه کردن شروط امکان‌پذیر نیست.

درودی، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به اصرار بعضی از افراد برای تصویب لوایح استعماری، گفت: با قبول کردن fatf عملا به خود تحریمی کشور کمک کرده‌ایم و در این راستا کارشناسان زیادی دلایل متقن و منطقی ارائه کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

درودی افزود: پذیرفتن fatf به معنای آن است که تعریفی غرب از تروریسیم را بپذیریم و اضافه کردن شرط یا تعریف داخلی کشورها معیار عمل جهانی نمی‌شود.


دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور بیان کرد: اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام توجه داشته باشند که سپاه پاسداران و امثال قاسم سلیمانی را با این معاهده از سیستم مالی کشور خارج می کنیم. اینکه می گویند می توانیم با شرط هایی وارد fatf شویم ساده اندیشی محض است.


وی تصریح کرد: دوستانی که از «حق تحفظ» صحبت می کنند، بدانند که این کار عملا نشدنی است؛ زیرا زمانی از حق تحفظ می توان استفاده کرد که این حق با روح کلی معاهده مغایر نباشد؛ در صورتی که شرایط ما اینگونه نیست.


درودی ادامه داد: انتظار جریان دانشجویی و عموم مردم از دولت این است که توضیح دهد با fatf دقیقا چه مشکلی حل می شود و چرا اصرار بر تصویب این لوایح دارند؟


دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خاطرنشان کرد: آیا تضمین می‌دهند که مشکلات کشور حل شود یا همچنان می گویند به دست آمریکایی ها بهانه ندهیم. بهانه اصلی آمریکایی ها «جمهوری اسلامی ایران» است که می خواهند آن را نابود کنند. آیا دولت می‌خواهد این بهانه را هم از آمریکا بگیرد؟!!!


وی گفت: با توجه به بدعهدی مکرر و گسترده آمریکا در تحریم نیازهای اولیه و دارو باید توضیح داده شود که با قبول این معاهده ساز، کار دور زدن تحریم ها چگونه می‌شود؟

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: درودی دبیر تبیین مواضع بسیج دانشجویی لوایح استعماری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۱۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر کاری می‌کنیم با بسیج دانشجویی رفیق بشویم نمی‌شود! / بیشتر از این در دانشگاه‌ها حضور پیدا کنیم؟+ فیلم

وزیر علوم و تحقیقات و فناوری در هشتمین نشست از سلسله نشست‌های علمی با کارگزاران گفت:هر کاری می‌کنیم با بسیج دانشجویی رفیق بشویم نمیشود.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، وزیر علوم و تحقیقات در هشتمین نشست از سلسله نشست‌های علمی با کارگزاران که در دانشگاه علامه طباطبایی در حال برگزاری است در پاسخ به سوال بسیج دانشجویی گفت:هر کاری می‌کنیم با بسیج دانشجویی رفیق بشویم نمیشود

وی افزود: بسیج دانشجویی می‌گوید چرا حرف‌هایی که می‌زنید عمل نمی‌کنید .انتظار داریم ۱۰ مورد بیاورید و بگویید که چرا به این کار‌ها عمل نکردید .می گویید حضور کم در دانشگاه‌ها، بزنید حضور وزیر در دانشگاه تهران، علامه، خواجه نصیر، علم و صنعت.

وی ادامه داد: حضرت علی می‌فرمایند وجدان تنها محکمه‌ای است که نیاز به قاضی ندارد؛ باید یک حرفی بزنید که وجدان آدم، انسان را راحت بگذارد. بیش از ۶۰ سفر استانی داشتیم و با دانشجویان و اساتید دیدار داشتیم.حتی در تعطیلات عید در گروه‌های مجازی اساتید و دانشجویان حضور داشتم و به سوالات جواب دادم.



کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

سازمان برنامه بودجه باید ۱۵ درصد برای فعالیت‌های پژوهشی و ۵ درصد برای فعالیت فرهنگی اختصاص دهد

زلفی گل در ادامه گفت:بحث پژوهانه جامع را در برنامه توسعه هفتم آورده‌ایم،   سازمان برنامه بودجه باید ۱۵ درصد برای فعالیت‌های پژوهشی و ۵ درصد برای فعالیت فرهنگی اختصاص دهد

وی ادامه داد: کارانه در وزارت بهداشت وجود داشت در وزارت علوم نبود، این را مصوب کردیم .برای اولین برای استادانی که طی 5 سال گذشته استخدام  شدند پژوهانه ویژه اختصاص دادیم.

وی افزود: می گویید حضور کم در دانشگاه‌ها، بزنید حضور وزیر در دانشگاه تهران، علامه، خواجه نصیر، علم و صنعت .برای دانشمندان یک و دو درصد پژوهانه و اعتبار ویژه اختصاص دادیم .امسال یک ردیف ویژه در قانون بودجه برای پژوهانه آورده ایم.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

بورسیه صنعت را برای اولین بار رقم زدیم/ مجلات تحت نمایه بین‌المللی را ۱۰۰ درصد افزایش خواهیم داد

وزیر علوم و تحقیقات در ادامه گفت:با اتاق بازرگانی هماهنگ کردیم تا دانشجویان رتبه خاص بورسیه شوند و نگران آینده شغلی خود نباشند.یک کارگروهی شکل دادیم تا برای تمام مدیرمسئولان و سردبیران مجلات علمی کارگاه آمورشی بگذارند تا چه جوری مجلات ما تحت نمایه بین المللی دربیاید.

وی افزود: طی ۴۳ سال ۱۰۱ مجله وابسته به وزارت علوم تحت نمایه بین المللی بود، ولی در دوره ما تا الان ۶۷ مجله و بیش از ۱۰۰ درصد رشد خواهیم داد.

 

 

دیگر خبرها

  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • با واتس‌اپ بدون اینترنت، فایل منتقل کنید
  • برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی/ارائه طرح‌های ملی عفاف و حجاب
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست
  • اساتید بسیجی و غیربسیجی برای کمک به ارتقای نظام حکمرانی در صحنه هستند/ برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی
  • زلفی گل: بیشتر از این در دانشگاه‌ها حضور پیدا کنیم؟/ شوخی وزیر علوم با بسیج دانشجویی + فیلم
  • هر کاری می‌کنیم با بسیج دانشجویی رفیق بشویم نمی‌شود! / بیشتر از این در دانشگاه‌ها حضور پیدا کنیم؟+ فیلم
  • سوالات بسیج دانشجویی از نامزدهای انتخابات برای شناخت بیشتر
  • آدرس غلط سی‌ان‌ان/ تلاش برای تطهیر کاخ سفید
  • آدرس غلط سی ان ان / تلاش برای تطهیر کاخ سفید