Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استانهای وزارت ورزش و جوانان گفت: با کمک دو بال صنایع و نگاه ورزشی و با کمک خدمات صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته، پرچم ایران را در سکوهای قهرمانی المپیک و پارالمپیک به اهتزاز در خواهیم آورد .

به گزارش گروه خبر خبرگزای برنا، به نقل از شاتا، «جمشید تقی زاده» در دیدار با مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته گفت: افق های جدیدی برای بخش خدمات و صنایع ورزشی با کمک این صندوق گشوده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقی زاده همچنین از انعقاد تفاهم نامه ای با صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته در آینده نزدیک خبر داد و افزود: در این تفاهم نامه سعی خواهیم کرد از مجموعه صندوق به نفع سرمایه گذاری ورزشی در سطوح مختلف اسفاده کنیم و با وجود۵۲ فدراسیون ورزشی و حدود ۱۵ یا ۱۶ رشته ورزشی در هر فدراسیون در بخش صنایع ورزشی نیازهای کشور را تامین و بر اساس منویات رهبری، تولید داخلی را تقویت کنیم.

وی اضافه کرد: باید بخش پژوهشی وR&D تقویت شود و با تقویت تولید، تجهیزات پیشرفته ورزشی و نیز بخش داروها و مکمل های ورزشی و بخش زیست فناوری، بزرگترین استارت اپها را در این بخش ها ایجاد کنیم.

تقی زاده افزود: برای کشور فرصتی ایجاد می شود که صنعتگران و صاحبان فکر و اندیشه در بخش صنایع ورزشی از این فرصت استفاده و نقش آفرینی کنند.

با کمک صندوق حمایت از صنایع پیشرفته سال آینده سال شکوفایی تولیدات ورزشی است

معاون وزیر ورزش وجوانان تاکید کرد: سال آینده سال شکوفایی تولیدات ورزشی با حمایت صندوق است و می توانیم شاهد برپایی نمایشگاه بین المللی در این سطح باشیم تا تجهیزات ورزشی بتوانند از این پس با تولید کنندگان خارجی رقابت کنند .

به گفته وی با استفاده از خدمات صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته درحوزه صنایع پیشرفته پزشکی و با وجود فدراسیون پزشکی – ورزشی و نیاز به دستگاههای فیزیو تراپی و نیزتجهیز آزمایشگاه و بخش نانو و مکانیک ورزشی شاهد پیشرفتهای چشمگیری خواهیم بود.

تقی زاده درادامه یادآور شد: در حوزه خدمات کارشناسیِ پیشگیری قبل از درمان و نیز ایجاد صنایع های تک می توان از خدمات صندوق بهره برد.

وی با تقدیر از خدمات صندوق در دوره جدید مدیریتی افزود: با شناخت از جوانان و نیازهای آنان، روابط خوب و مفید با مسوولین کشور و باور کار گروهی در دوره مدیریت جدید و کمک گرفتن از همکاری های خوب مجموعه صندوق باور دارم که می توان به سینرژی بسیار خوبی رسید، اینجا میدان مغناطیسی عشق جوانان برای ایجاد اشتغال و نقش آفرینی در تکنولوژی های جدید است.

مدیر عامل شرکت مادر تخصصی حمایت از تحقیقات و توسه صنایع پیشرفته در ادامه از رشد ۸۵ درصدی انواع ضمانت نامه های صادره و نیز رشد ۲۰ درصدی تسهیلات خبر داد و افزود: تسریع در ارایه تسهیلات و نیز ضمانت نامه ها باعث ایجاد این رشد شده است.

به گفته تقی پور، هم اکنون صدور ضمانت نامه ها طی نیم روز و ارایه تسهیلات طی حدود 48 روز انجام می شود که در آینده نزدیک به 28 روز کاهش خواهد یافت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: المپیک ایران وزارت ورزش و جوانان وزیر ورزش و جوانان مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۲۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صندوق ذخیره فرهنگیان بستری مناسب برای سرمایه‌گذاری است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا ابراهیمی ظهر چهارشنبه در نشستی با اعضای کارگروه صندوق ذخیره فرهنگیان استان اصفهان با اشاره به اهمیت صندوق ذخیره فرهنگیان به عنوان حامی و پشتیبان معیشت فرهنگیان، اظهار داشت: این صندوق با ارائه خدمات متنوع و مطمئن، بستری مناسب برای سرمایه‌گذاری و حفظ ارزش دارایی‌های فرهنگیان عزیز فراهم کرده است.

وی پس از ارائه گزارشی از آمار اعضای صندوق و میزان واریزی‌ها، افزود: خوشبختانه شاهد استقبال روزافزون فرهنگیان از این صندوق هستیم و تعداد اعضای آن در حال افزایش است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با تاکید بر ضرورت آگاهی‌رسانی به فرهنگیان در خصوص مزایا و خدمات صندوق ذخیره فرهنگیان، تصریح کرد: ما موظفیم با تبیین و روشنگری مستمر، فرهنگیان را از این فرصت ارزشمند مطلع سازیم تا آنان با اطمینان خاطر نسبت به سرمایه‌گذاری در این صندوق اقدام کنند.

ابراهیمی در ادامه به ارتقای شیوه و سرعت پاسخگویی به مراجعین و تماس‌گیرندگان صندوق ذخیره فرهنگیان اشاره کرد و گفت: باید تلاش کرد تا با ارائه خدمات باکیفیت و پاسخگویی سریع، رضایت‌مندی فرهنگیان را جلب شود.

کد خبر 6081059

دیگر خبرها

  • حمایت از طرح ها و برنامه های جهاد دانشگاهی
  • همنشینی فناوری با تیک‌تیک ساعت‌ها
  • جشنواره «پژواک» بین‌المللی می‌شود؟/افزایش آثار رادیویی غیرسازمانی
  • مدیر عامل مؤسسه راینو: جهش تولید با مشارکت مردم، از درون جشنواره‌ های مردمی شکل می‌گیرد/ لزوم فعالیت گسترده در مسیر تبدیل تولیدات مردمی به کسب و کارهای محتوایی 
  • رئیسی: در صنایع پیشرفته نظامی حرف‌های زیادی برای گفتن داریم
  • پرداخت تسهیلات ازدواج به فرزندان اعضای صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران
  • جهش تولید با مشارکت مردم، از درون جشنواره‌های مردمی شکل می‌گیرد
  • تولیدات فرهنگی مرتبط با شهدا و ایثارگران حمایت می‌شود
  • صندوق ذخیره فرهنگیان بستری مناسب برای سرمایه‌گذاری است
  • تا ۵ سال آینده در کشورهای پیشرفته سیگار پیدا نمی‌شود/ دخانیات تنها صنعتی که پس از انقلاب تحریم نشد!