Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@00:43:57 GMT

هافبک محبوب کی‌روش در تیررس چند تیم لیگ برتری

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۳۲۶۰۸

هافبک محبوب کی‌روش در تیررس چند تیم لیگ برتری

سعید عزت‌اللهی روزهای عجیبی را در باشگاه یوپن سپری می‌کند. همان باشگاهی که قبلاً مرتضی پورعلی‌گنجی را در اختیار داشت و بعدها امید ابراهیمی را از الاهلی قطر جذب کرد.

به گزارش «ورزش سه» و به نقل از ایران ورزشی، هافبک دفاعی و 23 ساله‌ای که حدود 30 بازی ملی در کارنامه دارد، فصل قبل و در 5 دیداری که برای ردینگ انجام داد، یکی از بازیکنان مؤثر این تیم در چمپیون شیپ بود اما آسیب‌دیدگی بد زمانی سراغ او آمد تا سعید از ادامه روند رو به رشد باز بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عزت‌اللهی تا آخرین بازی فصل که تنها روی نیمکت نشست، از فوتبال دور بود و بعد از این اتفاق راهی بلژیک شد تا پیراهن باشگاه یوپن را بپوشد. عزت‌اللهی به محض حضور در یوپن، برابر استانداردلیژ در ژوپیرلیگ بازی کرد. دیداری که با نتیجه سه بر صفر به سود حریف تمام شد و سعید هم 67 دقیقه در زمین حضور داشت. بعد از این بازی، نوبت به جام حذفی و دیدار برابر کاستیلن رسید که باز هم نام عزت‌اللهی در ترکیب اصلی دیده می‌شد. این دیدار در پایان 120 دقیقه و ضربات پنالتی به سود یوپن تمام شد تا این تیم در روزی که عزت‌اللهی را کامل در اختیار داشت به دور بعدی جام حذفی صعود کند.


بعد از این بازی دیگر فرصت عرض اندام به سعید عزت‌اللهی نرسید. او به دلیل آسیب‌دیدگی موفق نشد جایگاهی در ترکیب یوپن برای خود دست و پا کند. به همین دلیل بحث جدایی عزت‌اللهی از یوپن مطرح شده و چند تیم لیگ برتری هم برای جذب این هافبک 191 سانتیمتری اقدام کرده‌اند.
باشگاه پرسپولیس علاقه‌مند است تا سعید عزت‌اللهی را جذب کند و از طرفی سپاهانی‌ها هم با او تماس‌هایی را برقرار کرده‌اند. عزت‌اللهی ابتدای فصل هم مورد توجه استراماچونی و استقلال قرار داشت و همچنین تراکتورسازی را خواهان خود می‌دید. حالا همان تیم‌های ابتدای فصل هم عزت‌اللهی را می‌خواهند و برای جذب او اقدام‌هایی انجام داده‌اند.

 


سعید عزت‌اللهی اما در چهار راهی شلوغی قرار گرفته و البته برای بازگشت به لیگ ایران باید مدیران روستوف را هم راضی کند. بعید است آنها به همین سادگی رضایتنامه عزت‌اللهی را صادر کنند، مگر اینکه به صورت قرضی با جدایی او موافقت کنند. سعید اما مترصد فرصت دیگری است تا بتواند بخت خود را در فوتبال اروپا آزمایش کند و به همین دلیل فعلاً پاسخی به پیشنهادهای ایرانی خود نداده است.


عزت‌اللهی کاملاً آماده بازی است اما سرمربی اسپانیایی یوپن از بازیکنانی استفاده می‌کند که خودش جذب کرده و نه باشگاه. سعید که در تعطیلات به‌سر می‌برد در گفت‌‌و‌گویی کوتاه درباره شایعه بازگشت به لیگ ایران می‌گوید: «هنوز هیچ چیزی معلوم نیست. من با یوپن و البته روستوف قرارداد دارم و نمی‌دانم در آینده چه اتفاق‌هایی رخ خواهد داد. فعلاً هم هدفم ادامه حضور در فوتبال اروپا است، مگر اینکه سرنوشت دیگری برایم رقم بخورد.»

یوپن سعید عزت اللهی نقل و انتقالات نیم فصل 1398

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوپن سعید عزت اللهی نقل و انتقالات نیم فصل 1398

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۲۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هافبک سابق سپاهان و درخشش در ذوب!

به گزارش ورزش سه، ارشیا سرشوق هافبک جوان ذوب آهن اولین تاثیرگذاری مستقیم روی گل را در بازی آلومینیوم داشت و یک پاس گل به نام خود ثبت کرد.

هافبک جوان ذوب آهن که در نیم فصل از سپاهان به این تیم منتقل شد در دقیقه 69 به عنوان بازیکن جانشین به میدان آمد و دقیقه 90 بازی با پاس کات بک خوبی که برای فردین یوسفی دیگر بازیکن جوان ذوب آهن ارسال کرد زمینه ساز گل برتری این تیم شد.

ویدئو: 330624

سرشوق نیم فصل نخست دو حضور ثابت و سه بار به عنوان جانشین برای سپاهان بازی کرده بود و سهمی در گل‌های این تیم نداشت اما در دومین مسابقه ای که برای ذوب آهن به میدان آمد توانست تاثیرگذار باشد و اولین پاس گل لیگ برتری خود را ارسال کند.

ارشیا سرشوق به همراه آریا یوسفی، محمدجواد حسین نژاد و محمد قربانی در نیم فصل نخست به فوتبال ایران معرفی شد و در نیم فصل به دیگر تیم اصفهانی منتقل شد تا شانس بازی بیشتری داشته باشد.

با توجه به عملکردی که این بازیکن مقابل آلومینیوم داشت به نظر می‌رسد که در بازی‌های بعدی هم فرصت حضور به عنوان جانشین را پیدا کند و بتواند نظر ربیعی را برای حضور در ترکیب اصلی تغییر دهد.

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان +فیلم
  • سعید و رفقا به دنبال کاپ آسیا
  • دین‌محمدی: استقلال باید تمرکز بیشتری داشته باشد
  • زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد
  • آبشک: جای استقلال خوزستان رده چهاردهم جدول نیست
  • هافبک سابق سپاهان و درخشش در ذوب!
  • تیرک دروازه، مکان محبوب لائوتارو مارتینز برای جشن گرفتن قهرمانی! + عکس
  • خلاصه بازی فوتسال ایران و کویت +فیلم
  • صعود مقتدرانه تیم ملی ایران به مرحله بعدی
  • عزت اللهی دومین بازیکن برتر شباب الاهلی + عکس