Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرسن ونگر، سرمربی سابق آرسنال، معتقد است که لیورپول توانایی قهرمانی بدون شکست را دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لیورپول در فصل جدید نتایج فوق العاده ای کسب کرده است. شاگردان یورگن کلوپ در ۱۹ بازی گذشته خود ۱۸ پیروزی به دست آورده اند و حالا با یک بازی کم تر و ۱۳ امتیاز بیشتر از تیم دوم جدول، صدرنشین هستند؛ موضوعی که باعث شده لیورپول شانس اول قهرمانی در فصل جدید به حساب بیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرسنال در فصل ۴-۲۰۰۳ با هدایت آرسن ونگر و بدون هیچ شکستی به مقام قهرمانی لیگ برتر دست یافت و حالا لیورپول نیز در فصل جاری شانس این را دارد تا رکورد توپچی ها را تکرار کند.

آرسن ونگر نیز معتقد است که لیورپول شانس چنین کاری را خواهد داشت. سرمربی سابق آرسنال در این باره گفت:

” فکر می کنم که لیورپول پیش از این رکورد باید ابتدا قهرمان شدن را به عنوان هدف اصلی خود قرار دهد که البته احتمالا به این مهم نیز دست خواهند یافت. لیورپول در این فصل عملکرد زیرکانه ای داشته و با نزدیک ترین دنبال کننده خود فاصله زیادی دارد.”

ونگر در ادامه گفت:

” اگر آن ها در ادامه فصل نیز به روند پیروزی های خود ادامه دهند فوق العاده خواهد بود و می توانند فصل را بدون شکست تمام کنند. با این وجود چنین اتفاقی دشوار است چرا که سرمربی آن باید دائما تیمش را از فکر ترسیدن به باخت دور کند.”

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیورپول آرسن ونگر آرسنال آرسن ونگر آرسنال لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۲۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیورپول با شکست برابر اورتون از قهرمانی دور شد

تیم فوتبال لیورپول برابر اورتون انتهای جدولی شکست خورد تا شاگردان کلوپ شوک دیگری را تجربه کنند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال اورتون در دیداری معوقه از هفته ۲۹ لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه گودیسون پارک میزبان لیورپول بود و در پایان به برتری ۲ بر صفر رسید.

دو تیم در شرایطی به مصاف هم رفتند که لیورپول به دنبال کسب سه‌امتیاز این بازی و بازگشت به کورس قهرمانی بود و اورتون نیز با هدف فرار از انتهای جدول به زمین آمد.

شاگردان یورگن کلوپ در دقیقه ۲۷ این دیدار غافلگیر شدند و جارد برنثویت، نخستین گل میزبان را به ثمر رساند. تلاش دو تیم در ۴۵ دقیقه نخست با همین نتیجه به پایان رسید تا لیورپول در نیمه دوم به فکر جبران نتیجه باشد.

در دقیقه ۵۸ بازهم میزبان به گل رسید، دومنیک کالورت لوین دومین گل اورتون را روی پاس دوایت مک نیل به ثمر رسید تا بازهم شاگردان یورگن کلوپ شوک دیگری را تجربه کنند. این نتیجه تا پایان وقت‌های بازی باقی ماند تا لیورپول در دیداری خارج از خانه ناکام بماند.

با این شرایط سرخ‌پوشان آنفیلد همچنان ۷۴ امتیازی و در رده دوم باقی ماندند و اورتون نیز به لطف برتری و کسب ۳ امتیاز این دیدار، ۳۳ امتیازی شد و در رده شانزدهم باقی ماند.

دیگر خبرها

  • لیورپول با این وضع جایی در کورس قهرمانی ندارد
  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد
  • لیورپول با شکست برابر اورتون از قهرمانی دور شد
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • فیلم| اعتراف مشاور اسبق نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به شکست اطلاعاتی در برآورد حمله ایران!
  • حمایت ونگر از ژاوی: دوست دارم در بارسا بمانی
  • رئیس‌جمهور: مقامات آمریکایی به شکست فشار حداکثری علیه ایران اعتراف کردند
  • مقامات آمریکایی به شکست فشار حداکثری علیه ایران اعتراف کردند
  • احتمال بالای غیبت کینگزلی کومان در یورو 2024
  • پیش بازی آرسنال - چلسی؛ دو همشهری، دو هدف متفاوت و منافع همیشه در تضاد